Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MG Lovers
Collapse
X
-
Was daarstraks met de hond aan het wandelen, en in het passeren van de lokale Q8 (natural habitat enzo ) zag ik de plaatselijke MG ZT 260, facelift. Praatje gaan maken met de vriendelijke eigenaar. Hij liet me zelfs spontaan de engine bay zien, en de V8 horen. Geen plastieken inkapseling whats-o-ever, hoe mooi ligt die Mustang-motor daar
Prachtige wagen, superexclusief! Een van de weinige met schuifdak, blijkbaar.
Likewise:
Tankstation-praatjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWas daarstraks met de hond aan het wandelen, en in het passeren van de lokale Q8 (natural habitat enzo ) zag ik de plaatselijke MG ZT 260, facelift. Praatje gaan maken met de vriendelijke eigenaar. Hij liet me zelfs spontaan de engine bay zien, en de V8 horen. Geen plastieken inkapseling whats-o-ever, hoe mooi ligt die Mustang-motor daar
Prachtige wagen, superexclusief! Een van de weinige met schuifdak, blijkbaar.
Likewise:
Tankstation-praatjes
Maar ik zou bedenkingen hebben bij dat schuifdak.
hoe vond je de sound?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtennice, was ie x-power grijs ook?
Maar ik zou bedenkingen hebben bij dat schuifdak.
hoe vond je de sound?
Wat bedoel je met 'bedenkingen'?
Sound was uiteraard super, een pure, niet geforceerde V8-roffel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJep, kleur identiek aan de foto.
Wat bedoel je met 'bedenkingen'?
Sound was uiteraard super, een pure, niet geforceerde V8-roffel
bedenkingen: op mijn zr zit ook een open dak, en dat rammeld. en op enkele andere die ik al gezein hebt begint het wt te roesten, dus ik ben blij dat de onze geen open dakje heeft.
sound vind ik een beetje te veel toegenepen. er zijn einddempers op de markt die hem beter tot zijn recht laten komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtengreat, er zijn dus al 4 bekende 260's in belgie
bedenkingen: op mijn zr zit ook een open dak, en dat rammeld. en op enkele andere die ik al gezein hebt begint het wt te roesten, dus ik ben blij dat de onze geen open dakje heeft.
sound vind ik een beetje te veel toegenepen. er zijn einddempers op de markt die hem beter tot zijn recht laten komen
En dat de zijne de enige particuliere zou zijn (de rest zijn via invoerder of dealers besteld?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHij zei inderdaad dat er maar 4 exemplaren zijn in België
En dat de zijne de enige particuliere zou zijn (de rest zijn via invoerder of dealers besteld?)
Comment
-
Duitse experts prefereren MG
Gepost op Sunday, 27 March 2005 om 23:22 door wouter in BMW |
Toch wel een beetje pijnlijk; BMW kocht Rover een aantal jaren geleden, stopte er veel geld in en verkocht Rover weer met verlies. Rover stofte intussen het merk MG (verder) af en herverbouwde alle Rovers tot sportieve MG’s. Nu geeft de ADAC (de Duitse ANWB) de voorkeur aan de MG ZR om voortgezette rijtrainingen in te geven. Toch lullig voor BMW die het imago heeft om zeer goed sturende auto’s te bouwen.
De instructeurs van de ADAC zullen gebruikmaken van de MG ZR 160, het topmodel in de reeks, vanwege zijn dynamische rijkarakter, de snelle acceleratie (0-100 km/u in 7,6 seconden) en zijn topsnelheid van 210 kilometer per uur…
Lees meer op carros.nl.
bron: autoblog
is natuurlijk al een jaar of vier oud dat artikel maar het blijft grappig
Comment
-
mooie foto's
triestige omstandigheden
Comment
-
vooral deze foto vind ik treist. Alsof alle leven opeens verdween
Bijgevoegde BestandenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKnap exemplaar! Heb je nog meer foto's?
Comment
-
-
Enkele zalige slogans voor op een t-shirt
" MG, Making Mechanics out of Motorists since 1924"
"If at first you don't succeed........ Give up"
" If it aint broke... FIX IT"
"its not the head gasket, its just her time of the month thats all"
"MG........ Keeping Halfords in business since 1991"
"No, I didnt want a bloody MX5"
"MG - because better built roadsters at twice the price ain't twice the fun"
" If it aint broke, it ain't an MG"