Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Barn find restoration project indeed

These cars are going up in value. No silly offers
    Deze toch pas na er een hoop tijd en centen in gestoken te hebben...

Comment

Advies gevraagd!

Mijn vader zijn A124 E220 uit 1994 (denk ik) heeft geen airconditioning. Voor sommigen is de combo cabrio + airco overkill, voor mijn vader niet. En ik moet hem gelijk geven: ook met open dak kan het verdomd warm worden in zo'n zwart interieur, om van de binnentemperatuur nog maar te zwijgen als je hem een namiddag in de zon hebt geparkeerd.

M.a.w. hij wil graag een airco laten naplaatsen. Is dit überhaupt doenbaar? Met originele MB stukken? Hoeveel zou dit kosten? Is dit nefast voor de originele staat van het voertuig (hij wil hem gewoon bijhouden als future classic en vraagt zich af of zoiets de waarde naar beneden haalt)? Waar laten doen? Etc.

Alle tips, welkom, thanks!

Comment

2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

typisch vrouwekarreke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
            Advies gevraagd!

Mijn vader zijn A124 E220 uit 1994 (denk ik) heeft geen airconditioning. Voor sommigen is de combo cabrio + airco overkill, voor mijn vader niet. En ik moet hem gelijk geven: ook met open dak kan het verdomd warm worden in zo'n zwart interieur, om van de binnentemperatuur nog maar te zwijgen als je hem een namiddag in de zon hebt geparkeerd.

M.a.w. hij wil graag een airco laten naplaatsen. Is dit überhaupt doenbaar? Met originele MB stukken? Hoeveel zou dit kosten? Is dit nefast voor de originele staat van het voertuig (hij wil hem gewoon bijhouden als future classic en vraagt zich af of zoiets de waarde naar beneden haalt)? Waar laten doen? Etc.

Alle tips, welkom, thanks!
            Zo iets gaan volgens mij, met originele mercedes stukken enorm veel geld kosten.
            Dan kan je volgens mij beter eentje zoeken die wel airco heeft en deze verkopen.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              typisch vrouwekarreke
              Brabus. Wat een geluid dat daaruit kwam...

Comment

daar alleen al wil je een schuifdak voor he, dat uw blonde deerne als lijkt het onder de spotlights in de auto zit en je er trots op kunt zijn

Comment

Blonde deerne was ook wat getuned.
                  De jongere versie die er naast zat, was beter

Comment

Nu de CL weer ‘gewoon’ S-Klasse coupé heet, valt de grootste tweedeurs van Mercedes-Benz weer eenvoudiger te plaatsen in de geschiedenis die het merk met dit soort modellen heeft. Deze 220SE maakt daar ontegenzeggelijk onderdeel van uit.

Deze 220SE maakt onderdeel uit van de W111-serie, een S-klasse-voorloper die tussen 1959 en 1968 in de showroom stond. De opvolger van de 'ponton' kreeg al snel z'n eigen bijnaam: 'Heckflosse', dankzij de kenmerkende 'vinnen' achterop. Het model omvatte behalve de W111 de viercilinder varianten met de code W110, en topversie 300SE die als W112 te boek stond. De zescilinder variant verscheen net als de huidige S-klasse als sedan, cabriolet en coupé.

Laatstgenoemde is natuurlijk de auto die hier te zien is. Naar goede Mercedes-Benz-traditie is het een zogenaamde 'hardtop coupé, een tweedeurs zonder echte B-stijl. Dat betekent dat alle zijruiten open kunnen, waarna een gigantisch 'gat' aan weerszijden ontstaat. Ten tijde van deze Benz was dat niet ongebruikelijk, maar vandaag de dag is Mercedes het enige bij ons bekende merk dat dit design nog toepast. De auto op de foto's wordt aangedreven door een 2.2 zes-in-lijn met 120 pk en staat er keurig bij. De combinatie van een donkergroene carrosserie, een bruin interieur, een wit dak en dito naafdoppen krijgt bij ons de handen op elkaar. Bij jou ook?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Daarpas naar deze gaan kijken: http://m.autoscout24.be/anbod/merced...ruin-309952522

Jammer genoeg Artico maar in principe wel gekocht. Enkel nog eens de onderhoudshistoriek gaan checken bij Mercedes.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

proper, en nog mooie kleustelling

Comment

Het bewijs dat de Mercedes G-Klasse ook na zijn facelift eind dit jaar ook als G herkenbaar is. De klassieke lijnen zijn door de fabrikant gehandhaafd.

g-klasse 20 cm breder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

Zo iets gaan volgens mij, met originele mercedes stukken enorm veel geld kosten.
                            Dan kan je volgens mij beter eentje zoeken die wel airco heeft en deze verkopen.
                            Thanks.

Verkopen en andere kopen is idd een mogelijkheid maar mijn vader is ondertussen wel zowat verknocht aan zijn cabrio dus da's niet evident.

We gaan er ook van uit dat het geen goedkope zaak is, alleen proberen we het toch eens te becijferen. Heb jij enig idee waar of bij wie we hiervoor ons licht eens kunnen opsteken?

Comment

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten

Thanks.

Verkopen en andere kopen is idd een mogelijkheid maar mijn vader is ondertussen wel zowat verknocht aan zijn cabrio dus da's niet evident.

We gaan er ook van uit dat het geen goedkope zaak is, alleen proberen we het toch eens te becijferen. Heb jij enig idee waar of bij wie we hiervoor ons licht eens kunnen opsteken?
                                vroeger had je veel firma die dat na-installeerden...maar dat zie je niet meer

de ori-airco's van een 124 zijn alleszins krachtig genoeg om open geniet van te hebben, laar ik denk ook niet dat het simpel is, die hebben vaak een extra-poulie op de motor om de pomp aan te drijven etc

Comment

Beetje tegen zon

Comment

had dat nou ewa sportjanten ?

en ster of niet, je ziet de hoeken van een benz ook zonder als je ergens je truuk hebt gevonden

Comment

die G klasses zijn toch ook fameus overpriced hoewel ik er stiekem eentje wil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                        had dat nou ewa sportjanten ?

en ster of niet, je ziet de hoeken van een benz ook zonder als je ergens je truuk hebt gevonden
                                        Er lag inderdaad iets niet-origineels onder. Beetje hotrod-achtig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                                          die G klasses zijn toch ook fameus overpriced hoewel ik er stiekem eentje wil.
                                          mja, naast de rolls en de mulsanne ook handgebouwd, en dan is ie weer goedkoop...benz blijft ook alle veiligheidssystemen, versnellingsbakken en motoren updaten voor de g das allemaal niet zo evident

edit je zou zelfs kunnen zeggen dat hij goedkoop is, want de meest verkochte versie is niet de basis 500 of 350d, maar de 63
                                          Last edited by bobo; 19/04/2017, 15:35.

Comment

Working...
                                          X