Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    nog een vraagje: die stiksels op het dashboard en rond de middenconsole, is dat standaard?
    Enkel bij optie "full leather" (bij bepaalde kleuren kan je trouwens enkel kiezen voor de volledig lederen bekleding, bijv. natuurleder of Cocoa). Zoniet is het dashboard in kunststof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Enkel bij optie "full leather" (bij bepaalde kleuren kan je trouwens enkel kiezen voor de volledig lederen bekleding, bijv. natuurleder of Cocoa). Zoniet is het dashboard in kunststof
      alright

danke schön

Comment

• Prachtig toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          je bent dat rap gewoon vind ik...ik betrap er mezelf op dat als ik een paar dagen met de P gereden heb, dat ik dan altijd op zoek ben naar de sleutel aan de linkse kant
          Heb net hetzelfde, in de week rij ik met de P en in het weekend soms nog es met de Beemer en dan moet ik er mn verstand bijhouden, van sleutel insteken links naar rechts en van 3 pedalen naar 2 pedalen

In den beginne ben ik zelfs nog stilgevallen met de P aan de lichten, gewoon voet op de rem en denken dat em zelf in neutraal zou komen

Nog een geluk dat bij beide het stuur aan dezelfde kant zit

Comment

• Ruf CTR3

Comment

• Ik heb eens gelezen dat 'the prodigy' de meest gevaarlijke muziek voor in de auto is. Het klopt dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Ik heb eens gelezen dat 'the prodigy' de meest gevaarlijke muziek voor in de auto is. Het klopt dus
                Ik bevestig

't Is ofwel The Prodigy ofwel Daft Punk bij mij in de auto

Comment

• Daft Punk, te zalig

Hun hele repertoire is geschikt om te spelen met je rijbewijs

Comment

Daft Punk, te zalig

Hun hele repertoire is geschikt om te spelen met je rijbewijs
                    Heb je hun laatste cd "Alive" al?

Gewoon de hele set die ze deze zomer in Bercy, Parijs hebben gedraaid, meesterlijk goed (en hard)!
                    Eén van de beste cd's die ik ooit in m'n pollekes heb gehad! Bijkomend voordeel van de cd is dat je steevast te vroeg aankomt op afspraken

Comment

ook wel graag het GT3 wiel maar dat kan ik voor m'n kerst het jaar erop wel vragen

mijn droom bak , meer moet da nie zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Heb je hun laatste cd "Alive" al?

Gewoon de hele set die ze deze zomer in Bercy, Parijs hebben gedraaid, meesterlijk goed (en hard)!
                        Eén van de beste cd's die ik ooit in m'n pollekes heb gehad! Bijkomend voordeel van de cd is dat je steevast te vroeg aankomt op afspraken
                        Ik heb al hun CD's

Ik ben nog speciaal naar Pukkelpop geweest 2 zomers geleden om hen te zien, het was leuk
                        Last edited by ; 11/12/2007, 13:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

mijn droom bak , meer moet da nie zijn
                          Zou jij die wielen niet liever een maatje groter hebben?
                          GT3-wielen horen gespoten te zijn, vind ik. Als je ze in het alu-grijs ziet, lijken ze plots flets.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb al hun CD's
                            ha, da zijde gij die al hun cd's gekocht heeft

ik ging es éne gaan halen en telkens kreeg ik "uitverkocht" te horen

Comment

• Flauw

Niet zo flauw:

Hij is te vroeg heengegaan, legendarische combinatie van man en auto.

Comment

Flauw

Niet zo flauw:

Hij is te vroeg heengegaan, legendarische combinatie van man en auto.
                                schijnt dat die auto behekst is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Zou je via Porsche Exclusive een bvb een 997 Speedster kunnen laten maken? (zo'n one-off)
                                  Ik denk niet dat Porsche zoiets zou doen. Zelfs niet voor een hele hoop geld. Maar als je pakweg 2000 liefhebbers en kopers vindt, dan zullen ze zich wel aan een beperkte serie wagen denk ik

Anderzijds zijn er firma's genoeg die je wagen ombouwen naar wens.

Comment

schijnt dat die auto behekst is
                                    Klopt

The curse of "Little Bastard"
                                    Since Dean's death, his Porsche 550 Spyder has been infamous as being the vehicle that killed not only him, but for injuring and killing several others in the years following his death.
                                    Over the years, many groups of people believed that the actor's vehicle and all of its parts were cursed. Legendary Hot Rodder George Barris bought the wreck for $2,500, only to have it slip off its trailer and break a mechanic's leg. Soon afterwards, Barris sold the engine and drive-train to physicians Troy McHenry and William Eschrid respectively. While racing against each other, the former would be killed instantly when his vehicle spun out of control and crashed into a tree, while the latter would be seriously injured when his vehicle rolled over while going into a curve.
                                    Barris later sold two tires, which malfunctioned as well. The tires, which were unharmed in Dean's accident, blew up simultaneously causing the buyer's automobile to go off the road.
                                    Two young would-be thieves were injured while attempting to steal parts from the car. One tried to steal the steering wheel from the Porsche; his arm ripped open on a piece of jagged metal. Later, another man was injured while trying to steal the bloodstained front seat. This would be the final straw for Barris, who decided to store "Little Bastard" away, but was quickly persuaded by the California Highway Patrol (CHP) to loan the wrecked car in a highway safety exhibit.
                                    The first exhibit from the CHP featuring the car ended unsuccessfully, as the garage storing the Spyder went up in flames, destroying everything except the car itself, which suffered almost no damage whatsoever from the fire. The second display, at a Sacramento High School, ended when the car fell, breaking a student's hip. "Little Bastard" also found itself causing trouble while being transported several times. On its way to Salinas, the truck containing the vehicle lost control, causing the driver to fall out, only to be crushed by the Porsche after it fell off the back. On two separate occasions, once on a freeway and again in Oregon, the car came off other trucks, although no injuries were reported, another vehicle's windshield was shattered in Oregon.
                                    Its last use in a CHP exhibit was in 1959. In 1960, when being returned to George Barris in Los Angeles, California, the car would mysteriously vanish. It has not been seen since.
                                    Overlaatst heeft een Amerikaans museum nog een beloning uitgereikt van $1 miljoen voor wie de wagen vindt.

Comment

Klopt

Overlaatst heeft een Amerikaans museum nog een beloning uitgereikt van $1 miljoen voor wie de wagen vindt.
                                      naaah, voor een miljoen dollar doe ik 'm niet weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        GT3-wielen horen gespoten te zijn, vind ik. Als je ze in het alu-grijs ziet, lijken ze plots flets.

groter op die Porsche ? neen hoor ...
                                        zoals hij hier staat perfekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          flets?? komaan

ik zou ze niet anders willen op een zwarte

op een zilveren zouden ze oranje mogen zijn, maar dan zit ik weer in RS budgetklasse te dromen

Comment

Working...
                                          X