Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Da's die van team Wyer zeker? Heeft het einde niet gehaald in Le Mans.
wat ik wel weet is dat er 2 wagens zijn in deze configuratie, namelijk gulf en de "vleugels" achteraan. Deze is momenteel in handen van een Portugees
Ooit al gehoord van de 2 roadlegal 917's btw? dat moet pas geschift zijn...
edith zegt dat diegene waar jij 't op hebt de vleugels niet heeft!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenEen autogekke graaf in de USA heeft toch een roadlegal 917. Martini is zijn voornaam.
Wyer had Gulf als sponsors. Eerst met de GT40 en dan overgeschakeld naar de 917. Die Portugees zal Rodriguez wel zijn, 1 van de 2 rijdersdat is idd een van de 2 roadlegal 917's... geen idee wat er nu juist van de wagen is geworden, kan zijn dat ie terug naar racespec is omgebouwd...
In Duitsland was er begin jaren '70 ook een roadlegal 917, op Duitse platen, een witte. Ik dacht dat die terug was omgebouwd maar zeker ben ik niet... kheb hier normaal gezien nog ergens een artikel van die wagen van indertijd... echt geschift om die 917 tussen gewone wagens uit de jaren '70 te zien op de foto's
Comment
-
"Astonishingly, despite the car's impracticality, at least two 917s were road-registered. One, for Count Rossi of the Martini concern, was painted silver and given the Alabama plate 61-27737 to circumvent red tape in Europe, and the second, for Joachim Grossbad, was painted white and given the German registration CW-K 917."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenLekker knus
als je wil kan ik dat artikel wel eens opzoeken hoor...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Epson photocenter
sorry, this photo is unavailable
http://albums.photo.epson.com/j/Albu...0&a=31386207&f=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenflets?? komaan
ik zou ze niet anders willen op een zwarte
op een zilveren zouden ze oranje mogen zijn, maar dan zit ik weer in RS budgetklasse te dromen
Edit:
Ik zeg wel nergens dat ik die velgen i.c.m. elke kleur in een fel kleurtje zou willen. Antracietgrijs, zwart of mss zelfs wit, kan uiteraard ook. Het is gewoon: GT3-velgen horen gespoten te zijn.Last edited by Beta; 11/12/2007, 21:24.
Comment
-
Ja Heinz, hier sind einzige Schrauben los!
Comment
-
Comment