Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenQFT!
Die 2 scuds vlogen bij mij al meteen buiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNee.
Veel te saai.
En i.p.v. die Carrera GT een 356 Speedster of 911 RS 2.7
Comment
-
-
Een tijdje geleden ben ik er geweest toen er ook een F40 (vermoedelijk dezelfde als op deze foto's?) en een Enzo stonden. Maar een F40 en F50 in combinatie vind ik toch nog uitzonderlijker, gezien de gigantisch kleine kans dat een F50 te zien is in't openbaar in vergelijking met de Enzo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenI.p.v. die rode Ferrari spider een 250 GT Lusso
Waarom toch altijd die klassiekers, niet iedereen zijn voorkeur gaat daar naar uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEen tijdje geleden ben ik er geweest toen er ook een F40 (vermoedelijk dezelfde als op deze foto's?) en een Enzo stonden. Maar een F40 en F50 in combinatie vind ik toch nog uitzonderlijker, gezien de gigantisch kleine kans dat een F50 te zien is in't openbaar in vergelijking met de Enzo!
Wat gaat zo'n Enzo trouwens 2de hands, een half miljoen of zo? Daar heb je uw twee scuds al voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHet meest bijzondere dat ooit bij Monza motors stond is toch wel dit.
Ferrari 250 europa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDie stond op Concorso d'Eleganza Villa d'Este, niet? Op www.swisscarsightings.com kan je nog wel enkele foto's vinden via 'events & in depth' bovenaan. Ik weet echter niet meer in welk jaar hij in Villa d'Este stond...
Comment
-
Net gecontroleerd en idd, 2008!
Foto's zijn nogal groot dus hierbij de link:
http://www.swisscarsightings.com/con...ropa%20037.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenMet 0.002seconden ofzo, is niet bepaald voorbijknallen
een gestripte f430 tegen dé enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenI.p.v. die rode Ferrari spider een 250 GT Lusso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHet meest bijzondere dat ooit bij Monza motors stond is toch wel dit.
Ferrari 250 europa
Comment
Comment