Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een tijdje geleden ben ik er geweest toen er ook een F40 (vermoedelijk dezelfde als op deze foto's?) en een Enzo stonden. Maar een F40 en F50 in combinatie vind ik toch nog uitzonderlijker, gezien de gigantisch kleine kans dat een F50 te zien is in't openbaar in vergelijking met de Enzo!
Een tijdje geleden ben ik er geweest toen er ook een F40 (vermoedelijk dezelfde als op deze foto's?) en een Enzo stonden. Maar een F40 en F50 in combinatie vind ik toch nog uitzonderlijker, gezien de gigantisch kleine kans dat een F50 te zien is in't openbaar in vergelijking met de Enzo!
de F40 en een Enzo, en de rest mag je houden
Wat gaat zo'n Enzo trouwens 2de hands, een half miljoen of zo? Daar heb je uw twee scuds al voor.
Het meest bijzondere dat ooit bij Monza motors stond is toch wel dit.
Ferrari 250 europa
Die stond op Concorso d'Eleganza Villa d'Este, niet? Op www.swisscarsightings.com kan je nog wel enkele foto's vinden via 'events & in depth' bovenaan. Ik weet echter niet meer in welk jaar hij in Villa d'Este stond...
Die stond op Concorso d'Eleganza Villa d'Este, niet? Op www.swisscarsightings.com kan je nog wel enkele foto's vinden via 'events & in depth' bovenaan. Ik weet echter niet meer in welk jaar hij in Villa d'Este stond...
Comment