Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Bedankt aan de eigenaar van deze 612 om hem eens goed te laten horen bij het vertrekken zalig geluid!

Comment

• Comment

• Die 599 staat daar elke zondag aan dat café.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              QFT!

Die 2 scuds vlogen bij mij al meteen buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Nee.
                Veel te saai.
                I.p.v. die rode Ferrari spider een 250 GT Lusso
                En i.p.v. die Carrera GT een 356 Speedster of 911 RS 2.7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Waar is dat?

Comment

• Ferrari garage sint-martens-latem

Comment

• Een tijdje geleden ben ik er geweest toen er ook een F40 (vermoedelijk dezelfde als op deze foto's?) en een Enzo stonden. Maar een F40 en F50 in combinatie vind ik toch nog uitzonderlijker, gezien de gigantisch kleine kans dat een F50 te zien is in't openbaar in vergelijking met de Enzo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        hahahahahahahahahahahahahahahaha

Waarom toch altijd die klassiekers, niet iedereen zijn voorkeur gaat daar naar uit.

Comment

• Het meest bijzondere dat ooit bij Monza motors stond is toch wel dit.

Ferrari 250 europa

Comment

• Gespot in Knokke:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              Een tijdje geleden ben ik er geweest toen er ook een F40 (vermoedelijk dezelfde als op deze foto's?) en een Enzo stonden. Maar een F40 en F50 in combinatie vind ik toch nog uitzonderlijker, gezien de gigantisch kleine kans dat een F50 te zien is in't openbaar in vergelijking met de Enzo!
                              de F40 en een Enzo, en de rest mag je houden
                              Wat gaat zo'n Enzo trouwens 2de hands, een half miljoen of zo? Daar heb je uw twee scuds al voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Het meest bijzondere dat ooit bij Monza motors stond is toch wel dit.

Ferrari 250 europa
                                Die stond op Concorso d'Eleganza Villa d'Este, niet? Op www.swisscarsightings.com kan je nog wel enkele foto's vinden via 'events & in depth' bovenaan. Ik weet echter niet meer in welk jaar hij in Villa d'Este stond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Die stond op Concorso d'Eleganza Villa d'Este, niet? Op www.swisscarsightings.com kan je nog wel enkele foto's vinden via 'events & in depth' bovenaan. Ik weet echter niet meer in welk jaar hij in Villa d'Este stond...
                                  2008 toch?

Comment

• Net gecontroleerd en idd, 2008!
                                    Foto's zijn nogal groot dus hierbij de link:
                                    http://www.swisscarsightings.com/con...ropa%20037.jpg
                                    Last edited by ; 15/04/2009, 14:30.

Comment

Met 0.002seconden ofzo, is niet bepaald voorbijknallen
                                      Vind ik toch sterk hoor
                                      een gestripte f430 tegen dé enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Comment

Het meest bijzondere dat ooit bij Monza motors stond is toch wel dit.

Ferrari 250 europa

Al kan deze ook wel tellen (ergens in 2003) 342 America PF coupe 0246AL

Comment

Working...
                                          X