Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLKSWAGEN Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ritje Phaeton.

Jullie zullen het nog zeker herinneren, de VW Phaeton die ik hier een week geleden gepost heb van m’n leraar Frans.

Awel, vandaag was het dan zover en heb kunnen profiteren van een ritje. Toevallig kwamen we op hetzelfde tijdstip uit en kwam ik vandaag thuis aan met de Phaeno V10 en dat tot grote verbazing van m’n mama die toevalling ook buiten stond

Het allereerste wat me opkwam toen ik plaats nam in de wagen= wat is me dat voor een fantastisch interieur! en wat voor comfortabele zetels die je op tientallen manier kan configureren naar wens. Ik werd aangenaam verrast toen ik plots warmte voelde op m’n zitvlak!

De diesel rijdt zeer aangenaam!
      Geen permanente vierwielaandrijving maar wel dankzij de 4MOTION die door m’n leraar beweerd werd als pure hightech!

Wat ik indrukwekkend vond, was dat er nogal veel elektronica aanwezig was aan boord, full uitgerust – alles wat je kan bedenken, behalve was er geen TV geïnstalleerd.

Interieur is van hoogstaande niveau! Ongelofelijke ruimte en ziet er zeer royaal uit!

Wat motor betreft (5.0 TDI V10 313PK), subliem gewoon voor een diesel! Ondanks zijn zware gewicht accelereert de wagen enorm, ook bergop. Enorm veel koppel 750Nm!
      In kleine 7 sec. = 0-100km/h
      We zijn echter tot 130 km/u gegaan – lichten, druk verkeer en ach die stomme links-rijders hinderden ons…
      Wat geluid betreft = binnen helemaal geen dieselgerammel! Je hoort alleen maar de V10 klinken met een zacht gebrom! Om van te genieten…
      Nog iets: m’n leraar deed fijne inhaalmanoeuvres met die grote wagen en da’s echt leuk

Het verbruik valt mee: 11liter gemiddeld…

Conclusie: deze luxueuze limo is een absolute aanrader!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        Geen permanente vierwielaandrijving maar wel dankzij de 4MOTION die door m’n leraar beweerd werd als pure hightech!
        Zever. De 4Motion van de Phaeton is een permantente vierwielaandrijving, in feite een 'quattro'.

Comment

• Exterieur-foto's had ik al geplaats, nu het interieur:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
            Zever. De 4Motion van de Phaeton is een permantente vierwielaandrijving, in feite een 'quattro'.
            Hij beweerde van niet...

Mja, jij zal het beter weten

4-Motion is toch iets als trekkrachtverdeling??
            Last edited by ; 07/02/2006, 22:10.

Comment

Ik dacht net hetzelfde.

Daar gaat het imago van die "alwetende leraar die de niet-permanente 4WD van z'n Phaeton als pure high tech omschreef".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Ik dacht net hetzelfde.

Daar gaat het imago van die "alwetende leraar die de niet-permanente 4WD van z'n Phaeton als pure high tech omschreef".

Ach wat, hij kan nog eens proberen met die tochtvrije airco ...

Vraag me toch nog altijd af wat jij met je leraar Frans doet ... En wat hij doet. Mijn lerares Frans is onderdirecteur maar rijdt met 'n 307 SW'ke rond ...

Comment

• Mja, ik dacht ook 'hier klopt iets niet'toen hij het zei maar ja, ik ga niet zitten discussiëren wat het juist is en gewoon blijven genieten van het ritje

Comment

• Ik denk dat Audiboy zich vandaag een grootste onderscheiding heeft bijeenge...euhm... vandaag.

Comment

• Een mooie detail is het klokje
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Een mooie detail is het klokje
                        Mocht 't je meester Nederlands zijn geweest waarmee je bent meegereden, 'ie zou je hebben gezegd dat het "mooi detail" moet zijn i.p.v. "mooie detail".

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik zeg dat, niet hij.

Comment

• enzovoort, enzovoort...
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ach wat, hij kan nog eens proberen met die tochtvrije airco ...

Vraag me toch nog altijd af wat jij met je leraar Frans doet ... En wat hij doet. Mijn lerares Frans is onderdirecteur maar rijdt met 'n 307 SW'ke rond ...
                                Misschien geeft ie bijles he

Comment

• Nieuwprijs: vanaf 95.110€.

Comment

Nieuwprijs: vanaf 95.110€.
                                    ça coute, ça coute...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                      *lol*

"Hey knapperd, jouw Frans lijkt me niet zo goed. 'Es in mijn grave wagen meerijden ? Dan toon ik je 'es m'n speciale Franse micro waardoor je véél beter leert spreken."

Comment

Nieuwprijs: vanaf 95.110€.
                                        Waarde van zodra je van het terrein van 't VW-dealership bent gereden : maximaal 75% daarvan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                          Euh nee, ik heb helemaal geen moeite met m'n Frans!
                                          Ik volg ASO Latijn-wisk.

Ik heb 'm maar 3u. in mijn 32 lesuren.

dus @ Bram: 't Is niet wat je denkt, hoor.
                                          Die meneer mag eender wat zijn...

Comment

Working...
                                          X