Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De daklijn vind ik knapper zonder roofrails. Toch roofrails van dát type. Het soort dat je op de A6 Avant vindt, b.v., vind ik dan wel weer knapper dan zonder.
En i know, dat blauw is speciaal ... maar het zilver is ook speciaal zilver, 't is geen gewoon zilver. En net omdat die auto al zo speciaal is, vind ik een "gewone" kleur zo knap. En tot slot : ik heb interlagos blauw metallic altijd een "lelijk" blauw gevonden.
Je kan zeggen over de M5 touring wat je wil, maar als je'm zo ziet, is het toch wel een fokkin dikke kar
Ik heb de BMW 5 touring nooit echt graag gezien. Ook bevalt het concept van de M5 mij niet (slecht klinkende V10 met klote SMG). Dan zou ik liever met jouw RS6 rondrijden iedere dag...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Deze morgen hebben we er zo eentje besteld *trots*
Een 320d wel te verstaan. Al meer dan genoeg in vermogen. Carbonzwart met lemon leder en de rest van het LES-pakket.
Dat is idd al een heel leuke wagen. Jullie zullen er veel plezier aan beleven.
Congrats!
Ik zou die wagen ook wel durven kopen.
een break is altijd mooier gelijnd dan en sedan in mijn ogen; en de dakrailing is een ding dat je enkel erop zet als je die ooit gaat gebruiken. Dus een gewone optie. zoals bv. electrische ruiten. als je dat niet nodig hebt neem je dat niet.
kijk bv naar de dakrailing van de saab 9-3. die is toch allesbehalve mooi.
Comment