Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De oude M3 is mooier en sportiever dan de nieuwe, en de 6-cil motor is een pareltje.
De oude M5 is een van de beste wagens ooit gemaakt, einde verhaal.
Ik ben niet iemand die tegen de styling van nieuwere BMW's is, maar met de nieuwe 7-reeks zijn ze toch hopeloos de mist in gegaan. Voor mij graag de oude dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenDe oude M3 is mooier en sportiever dan de nieuwe, en de 6-cil motor is een pareltje.
Ik ben niet iemand die tegen de styling van nieuwere BMW's is, maar met de nieuwe 7-reeks zijn ze toch hopeloos de mist in gegaan. Voor mij graag de oude dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenqua uiterlijks, maar 7 serie is bedoeld om luxe te brengen. Voor mij toch maar de nieuwste 760li full-option
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenAls ik puur luxe wil koop ik een VW Phaeton of Benz S-klasse. BMW's zijn er om mee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIk deel deze mening, maar niet over de 7 serie. Dies voor de luxe, niet voor het rijplezier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenDe oude M3 is mooier en sportiever dan de nieuwe, en de 6-cil motor is een pareltje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenJe hebt zeker een punt, maar als ik niet naar het geld moet kijken, koop ik mij toch liefst een actueel model.We kijkne niet naar het geld. Dan sowieso alle nieuwere modellen van BMW: Sneller, veiliger, luxueuzer, groener, aerodynamischer, BETER!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIdd. Heeft de S-klasse zelfs geen betere wegligging dan de 7'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenQua M5: V8 >>>>>> V10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDaar sie, das wadak wil zeggenWe kijkne niet naar het geld. Dan sowieso alle nieuwere modellen van BMW: Sneller, veiliger, luxueuzer, groener, aerodynamischer, BETER!
En zelfs als we niet naar het geld kijken zou ik veel liever een e46 M3 nieuw kopen dan een e92, en nog liever een nieuwe e30 M3. Maar helaas kan je alleen de meest recente nog nieuw kopen.
Een actueel model is maar zolang actueel tot 2 jaar later een nieuwer en mogelijk beter in aantocht is. Ik rijd liever rond in iets waarvan ik op voorhand weet dat het min of meer tijdloos is.
Nuja, smaken verschillen.
Comment
-
Heerlijkheid, 750i met 100.000km, 5900 euro
BMW 750i Fahrzeug hat 2001 einen BMW Austauschmotor für 16500 Euro bekommen. Hat Vollausstatung außer Parksensoren.. Das heißt Standheizung Navi TV mit freischaltung während der Fahrt. Und V-Max ist auch aufgehoben. Sitzheizung hinten, Doppelglas, Memory und vieles mehr Fahrzeug hat 285000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenNiet te vergeten groter, zwaarder, lelijker en minder sportief.
En zelfs als we niet naar het geld kijken zou ik veel liever een e46 M3 nieuw kopen dan een e92, en nog liever een nieuwe e30 M3. Maar helaas kan je alleen de meest recente nog nieuw kopen.
Een actueel model is maar zolang actueel tot 2 jaar later een nieuwer en mogelijk beter in aantocht is. Ik rijd liever rond in iets waarvan ik op voorhand weet dat het min of meer tijdloos is.
Nuja, smaken verschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHeerlijkheid, 750i met 100.000km, 5900 euro
BMW 750i Fahrzeug hat 2001 einen BMW Austauschmotor für 16500 Euro bekommen. Hat Vollausstatung außer Parksensoren.. Das heißt Standheizung Navi TV mit freischaltung während der Fahrt. Und V-Max ist auch aufgehoben. Sitzheizung hinten, Doppelglas, Memory und vieles mehr Fahrzeug hat 285000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten285000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenHeerlijkheid, 750i met 100.000km, 5900 euro
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenzeg ik toch, staat onderaan mijn tekstje
Comment
Comment