Mijne fiets is al het meeste kapotgegaan van al en krij daar nochtands ni mee op de ring. Ophanging is perfect en nieuw...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten,moet maandag terug binnen bij BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenMijne fiers is al het eeste kapotgegaan van al en krij daar nochtands ni mee op de ring. Ophanging is perfect en nieuw...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenale bon oe kommet?
softlak bladert eraf en boordcomputer doet weer raar,wordt ook vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtencome again?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAlle bedieningen van de ramen worden vervangen + afdekking van stuur
softlak bladert eraf en boordcomputer doet weer raar,wordt ook vervangen
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHier is vandaag de vervanger voor de 525d besteld, een 335d berline Limited Edition Sport1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenen daarna verkoop ik hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHahaha zo moet dadde, wachte tot de garantie verlopen is, daarvoor hem elemaal oplappen en dan perfect in orde verkopen!
er is nog 4 of 5 maanden garantie,dus ik verkoop hem met garantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWagen is in perfecte staat,buiten die kleine problemen die niks voorstellen en allemaal worden vervangen
er is nog 4 of 5 maanden garantie,dus ik verkoop hem met garantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenVoor hoeveel? En welke wordt de substitutiewagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHier is vandaag de vervanger voor de 525d besteld, een 335d berline Limited Edition Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHier is vandaag de vervanger voor de 525d besteld, een 335d berline Limited Edition Sport
een 335d
moet zalig rijden
oja proficiat he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenDat klinkt alvast niet slecht... Meer specs?
Kleur is carbonzwart, voorlopig heeft ie terra interieur genomen, maar is er niet zo zot van en onze huidige '5 heeft al kastanjebruin. Daarom zou hij liever het lemonleder nemen in combinatie met nussbaumwurtzel lijsten.
Ook gaat hij misschien nog de navi prof laten vallen en in de plaats daarvan het active steering nemen.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenKan iemand mij helpen? Wie weet hier veel af van BMW? gTa misschien?
We hebben een 320d besteld met limited edition sport pakket erop. We hebben lemon interieur gekozen en hebben glacier silber inleglijsten. Die wilden we oorspronkelijk niet, maar het kan blijkbaar niet anders in combinatie met die LES pakket.
We wilden eerst leder Dakota Beige nemen met donker hout, omdat dit een mooie combo is met het carbonzwart (zo stond er een X5 met m-pakket in de garage), maar het alu kwam zo gek over met het beige leder. Daarom hebben we lemon genomen, omdat de inleg in de zwarte stukken komt...
Maar nu wou ik eens kijken op welke bmw sites deze versie al te configureren was. Duitland en België nog niet, maar op de Oostenrijkse cc kan je al een LES configureren. Nu was ik aan het kijken op de cc. Nu kan je daar wel het hout combineren met het pakket.
Weet iemand hier meer over te vertellen? Want toen het pakket nog niet in het computersysteem zat bij bmw (de verkopers), toen zei hij dat het geborsteld aluminium niet te krijgen was met dit pakket, maar de houtsoorten wel.
Ik ga morgen bellen en ik ga hem dit zelfde verhaal doen. Ik wil zeker zijn van wat we kunnen bestellen en wat niet! Dit vind ik gek...BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenOpties zijn het limited edition sport pakket, trekhaak en de business-line.
Kleur is carbonzwart, voorlopig heeft ie terra interieur genomen, maar is er niet zo zot van en onze huidige '5 heeft al kastanjebruin. Daarom zou hij liever het lemonleder nemen in combinatie met nussbaumwurtzel lijsten.
Ook gaat hij misschien nog de navi prof laten vallen en in de plaats daarvan het active steering nemen.
Comment
Comment