Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBMW is wel zeer dom geweest om hem op het salon in een aparte ruimte te zetten. Iemand uit de familie wou hem eens zien en misschien eentje bestellen, ze hebben daar hem leuk gezegd dat hij niet daar was. (wel die hybride)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZeg et is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wil 'm niet kopen en toch heb ik 'm al gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMaar goed ook, dan koopt hij misschien een X5. ik wil deze X6 aka de dikzak zo weinig mogelijk op straat zien eigenlijk), ze weten het eigenlijk nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBMW is wel zeer dom geweest om hem op het salon in een aparte ruimte te zetten. Iemand uit de familie wou hem eens zien en misschien eentje bestellen, ze hebben daar hem leuk gezegd dat hij niet daar was. (wel die hybride)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
het was bij bavariamotors dat ik een nieuwe M3 wist te koop staan voor 4.000€ meer dan als je zelf ene samenstelde bij de BMW dealer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhet was bij bavariamotors dat ik een nieuwe M3 wist te koop staan voor 4.000€ meer dan als je zelf ene samenstelde bij de BMW dealer
dat zou goed kunnen
maar daar heb je hem onmiddellijk natuurlijk, en voor sommige mensen zal die niet uitmaken die meerprijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGisteren ben ik een X6 gaan bestellen, want de leveringstermijnen lopen al serieus op.
Zal pas voor in juni 2009 zijn.
Zo heb ik nog méér dan tijd genoeg om mij een idee te vormen over de kleuren.
Als wij eentje bestellen hebben we'm in September wsl
edit: dit jaar dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBon, wij gaan er wsl eentje bestellen.
Iemand pics van monacoblauw?
Wordt wsl een 50i of een 35d
Comment
-
Een 4,4 V8 mag er altijd bij
Jammer dat ik deze kar niet echt mooi vind, maar ik zal toch maar proberen wat enthousiast te doen
Ze rijdt niet echt veel kilometers, dan kan ze beter een zware benzine kopen waarmee ze ook is lekker kan doorsleuren, ipv een diesel, dat hier nota bene ook nog is duurder is.
Maar bon...vrouwen kijken graag naar het verbruik, dus ik beloof niks. En die 50i is echt wel héél dorstig.
12,5 gemengd verbruik opgegeven.
Comment
Comment