Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus RX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind m knap
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Ik had alleen geen zin om alle details hier in dit topic uit de doeken te doen, sorry. Efkes samenvatten: als je op zoek bent naar een comfortabele SUV met ruim vermogen, een subliem zitcomfort, perfecte rijhouding, uitgebreide uitrusting, mooie afwerking, uitermate betrouwbare en fiscaal interessante techniek dan is de RX een excellente keuze. Als je eerder zoekt naar een stoplichtstprinter die alle pk's direct op het asfalt smijt en je ook nog eens 2 plaatsen extra in de koffer nodig hebt, dan ben je bij de RX niet aan het goede adres.
      Vooruit, dan zal ik mijn RX400h toch maar vervangen door de nieuwe RX450h. Van de looks van de huidige RX450h ben ik geen fan. Van de nieuwe tot nu toe wel. Wat betreft dat stoplichtsprinten mag ik toch niet klagen vind ik als ik zie wat er allemaal trager vertrekt dan de mijne.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pdh Bekijk Berichten
        Vooruit, dan zal ik mijn RX400h toch maar vervangen door de nieuwe RX450h. Van de looks van de huidige RX450h ben ik geen fan. Van de nieuwe tot nu toe wel. Wat betreft dat stoplichtsprinten mag ik toch niet klagen vind ik als ik zie wat er allemaal trager vertrekt dan de mijne.
        De RX is best wel snel, alleen voelt dat niet altijd zo aan omdat het een heel lineaire trekkracht is. Verstokte dieselrijders zijn gewend om met hun turbo's veel kracht bij lage toeren te hebben. Het viel me op bij de vergelijking van de nieuwe RX met de X5 dat de RX zeker zo snel is, maar een veel rustiger rijstijl toelaat. De X5 zet je meer aan tot zenuwachtig rijgedrag. Vandaar mijn uitdrukking van 'stoplichtsprintjes'.

Comment

Ik zie hierin een kruising van een X5 en X6.
          X5, het volume, X6 de (illusionele) lijn. Is zo voor de mensen die niet kunnen kiezen :-)

Wanneer komt hij i nde showrooms te staan?
          Prijzen vergelijkbaar met het huidige model, of goedkoper?

Zijn er tuners die zich er aan wagen om hier een ander radiatorrooster + bumper op te plakken?

Comment

doe je ogen dicht als je naar je wagen stapt, en dan blijven alleen de voordelen die door jef beschreven werden ;-)
            ik heb dat jarenlang gedaan met mijn Saab 900 T16 (en op den duur vond ik hem nog mooi ;-)) )

Comment

20150625_210811.jpg20150625_210802.jpg
              20150625_183403.jpg
              20150625_210825.jpg
              20150625_183039.jpg
              Last edited by 993TURBO; 05/07/2015, 00:33.

Comment

spijtig dat ik dit soort wagen niet kan aanraden aan mijn broer
                hij zoekt een vervanger voor zijn v klasse v6 dubbele cabine (dus ook nog eens lichte vracht), die moet 3 of 3.5 t kunnen trekken, de wagen is full full maar moet nieuwe hebben na 4 jaar

spijtig genoeg zit hij heel tijd bij de duitsers te kijken want voor de rest is er amper iets dat zoveel mag trekken (zelfs niet volvo xc90 niet)... en andere wagens zijn vaak niet zo comfortable op autostrade waar hij bijan al zijn kilometer op doet, of minder luxueus.

wou dat ik hem makkelijker in de RX ofzo kon krijgen, spijtig! top wagen!

Comment

Statische preview video (U.S. specs):

Belgische prijzen komen er aan volgende week, rond Frankfurt salon timing.

Comment

Statische preview video (U.S. specs):

Belgische prijzen komen er aan volgende week, rond Frankfurt salon timing.
                    Nice! En vanaf wanneer gaan we hem hier kunnen zien?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Nice! En vanaf wanneer gaan we hem hier kunnen zien?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                      Begin december in de showrooms. Pre-sales zijn begin september gestart op basis van richtprijzen. Buiten een twintigtal exemplaren (die al door de eerste klanten besteld zijn) zullen de eerste leveringen voor januari 2016 zijn... De 'echte' publiekslancering vindt dan ook plaats op het autosalon in januari.

Comment

Ik vind deze iets minder geslaagd dan de andere lexus modellen. De voorkant past niet echt bij de rest van het geheeld. Interieur is wel weer prachtig alleen zie ik ook hier nu zo een losstaand scherm :o it's a shame. Achja na bmw, benz doet ni ook Audi en Lexus het dus het zal wel standaard zijn zeker. Ik ga er vanaf nu dan ook niet meer op zeuren.

Comment

Begin december in de showrooms. Pre-sales zijn begin september gestart op basis van richtprijzen. Buiten een twintigtal exemplaren (die al door de eerste klanten besteld zijn) zullen de eerste leveringen voor januari 2016 zijn... De 'echte' publiekslancering vindt dan ook plaats op het autosalon in januari.
                          Thanks Jef!
                          Wanneer volgt de website?
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Thanks Jef!
                            Wanneer volgt de website?

Websites en Lexus does not compute

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                              alleen zie ik ook hier nu zo een losstaand scherm :o it's a shame. Achja na bmw, benz doet ni ook Audi en Lexus het dus het zal wel standaard zijn zeker. Ik ga er vanaf nu dan ook niet meer op zeuren.
                              Het is idd een 'losstaand' scherm, maar als je aan het stuur zit, heeft het wel een beter geïntegreerde look dan bijvoorbeeld de tabletachtige toestanden bij pakweg Mercedes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                Who needs a website, anyway?

@ Griek: De RX gegevens zullen er in volle glorie op staan tegen begin december, op tijd voor de officële lancering

Comment

Lexus RX

Neen, niet echt...

Comment

Who needs a website, anyway?

@ Griek: De RX gegevens zullen er in volle glorie op staan tegen begin december, op tijd voor de officële lancering
                                    Nog zoooooooooo lang...
                                    En...

rc?

Comment

De nieuwe Lexus RX komt eraan ... In december verschijnt hij in onze showroom. In afwachting krijgt u van ons al een primeur: heel wat opwindende informatie en de prijzen.

Op de Belgische markt stijgt de vraag naar benzinemotoren. Daarom zal de nieuwe Lexus RX verkrijgbaar zijn met de 4-cilinder turbobenzinemotor die ook de NX aandrijft.

De RX 200t beschikt over een comfortabele 238 pk en een koppel van 350 Nm, in combinatie met een automaat met 6 versnellingen. De nieuwe hybride RX 450h wordt aangedreven door een verbeterde versie van de huidige 3,5 liter V6 met e-CVT. Die levert dan niet minder dan 313 pk, maar heeft toch een beperkte CO2-uitstoot vanaf 122 g/km, een verbetering met meer dan 15%!

De standaarduitrusting van de RX is nu nog uitgebreider, met onder andere een navigatiesysteem, het gloednieuwe en innovatieve Lexus Safety System+ (inclusief pre-crashsysteem met voetgangerdetectie, radargestuurde snelheidsregelaar en verkeersbordenherkenning), geïntegreerde dakrailings, bi-ledkoplampen, ledachterlichten, enz.

Dit zijn de Belgische catalogusprijzen voor de nieuwe Lexus RX:

In €, incl. btw RX 200t RX 450h
                                      Base € 55.095 € 62.450
                                      Business Edition (netto) - € 62.650
                                      Executive Line € 61.840 € 69.195
                                      F SPORT Line € 70.430 € 76.780
                                      Privilege Line € 72.760 € 80.115
                                      Wil u meer weten? Breng ons dan zeker een bezoekje! De bestellingen voor de nieuwe RX lopen al binnen ...
                                      Vandaag via mail ontvangen, prijs valt goed mee voor de 450h business edition

Comment

De nieuwe Lexus RX komt eraan ... In december verschijnt hij in onze showroom. In afwachting krijgt u van ons al een primeur: heel wat opwindende informatie en de prijzen.

Op de Belgische markt stijgt de vraag naar benzinemotoren. Daarom zal de nieuwe Lexus RX verkrijgbaar zijn met de 4-cilinder turbobenzinemotor die ook de NX aandrijft.

De RX 200t beschikt over een comfortabele 238 pk en een koppel van 350 Nm, in combinatie met een automaat met 6 versnellingen. De nieuwe hybride RX 450h wordt aangedreven door een verbeterde versie van de huidige 3,5 liter V6 met e-CVT. Die levert dan niet minder dan 313 pk, maar heeft toch een beperkte CO2-uitstoot vanaf 122 g/km, een verbetering met meer dan 15%!

De standaarduitrusting van de RX is nu nog uitgebreider, met onder andere een navigatiesysteem, het gloednieuwe en innovatieve Lexus Safety System+ (inclusief pre-crashsysteem met voetgangerdetectie, radargestuurde snelheidsregelaar en verkeersbordenherkenning), geïntegreerde dakrailings, bi-ledkoplampen, ledachterlichten, enz.

Dit zijn de Belgische catalogusprijzen voor de nieuwe Lexus RX:

In €, incl. btw RX 200t RX 450h
                                        Base € 55.095 € 62.450
                                        Business Edition (netto) - € 62.650
                                        Executive Line € 61.840 € 69.195
                                        F SPORT Line € 70.430 € 76.780
                                        Privilege Line € 72.760 € 80.115
                                        Wil u meer weten? Breng ons dan zeker een bezoekje! De bestellingen voor de nieuwe RX lopen al binnen ...
                                        Vandaag via mail ontvangen, prijs valt goed mee voor de 450h business edition
                                        Oh la! Dat is mooi!

Comment

Aha, er is er ene geabonneerd op mijne nieuwsbrief zie ik
                                          Meer detailinfo volgt...

Comment

Working...
                                          X