Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Zie ik dat nu als enige?? Ik zie er een perfecte doordruk van de 3 serie in vooraan en in zij aanzicht. En achterkant is een snuifje Lexus IS.
    Het BMW dna druipt er vanaf! Hebben ze zo veel tijd nodig gehad om tot dit resultaat te komen?? Van een anticlimax gesproken.. Maar er zit 500+ pk onder de kap, en het halve forum valt in zwijm..
    Dit is het einde van Alfa Romeo imo (al helemaal als ze ook nog denken de BMW prijzen te moeten hanteren..)
    Qua raamlijn 156 IMO.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Zie ik dat nu als enige?? Ik zie er een perfecte doordruk van de 3 serie in vooraan en in zij aanzicht. En achterkant is een snuifje Lexus IS.
      Het BMW dna druipt er vanaf! Hebben ze zo veel tijd nodig gehad om tot dit resultaat te komen?? Van een anticlimax gesproken.. Maar er zit 500+ pk onder de kap, en het halve forum valt in zwijm..
      Dit is het einde van Alfa Romeo imo (al helemaal als ze ook nog denken de BMW prijzen te moeten hanteren..)
      Lexus IS zie ik er ook in, ik denk dat AR t safe speelt en een allemansvriend wil maken die goed verkoopt, ik hoop t beste, AR vind ik een fantastisch merk, heb verleden jaar nog op t punt gestaan om een GTA te zoeken.
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Qua (Duitse) prijzen schrijft Autobild:
        Preise beginnen bei rund 35.000 Euro

Zur Auslieferung Anfang 2016 startet die Motorenpalette jedoch mit eher bürgerlichen Turbo-Benzinern von 1,4 und 1,8 Litern (offiziell 1750 genannt), der Diesel setzt auf 2,2 Liter Hubraum. Die gesamte Motoren-Bandbreite der Giulia stellt Alfa dann auf der IAA 2015 vor. Die Preise hält Alfa noch geheim, erste vorsichtige Schätzungen gehen von rund 35.000 Euro als Einstiegspreis für Benziner und Diesel aus. Die 510-PS-Topversion dürfte wohl rund 75.000 Euro kosten.

Hele artikel: http://www.autobild.de/artikel/alfa-...g-3553590.html
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Stuurtje met startknop
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

En zo prijzen ze zich helemaal uit de markt, nog voor ze in de toonzaal staan.. Komaan: 35K als basisprijs.. Beetje opties en je zit zo aan 40.000 ?!
            Enkele verstokte AR fans zullen (misschien) happen..

Comment

wat een idiote plaats is dat nu weer.. (die startknop)

Comment

Comment

En zo prijzen ze zich helemaal uit de markt, nog voor ze in de toonzaal staan.. Komaan: 35K als basisprijs.. Beetje opties en je zit zo aan 40.000 ?!
                  Enkele verstokte AR fans zullen (misschien) happen..
                  Ja want een 3 reeks is beter?

Moet ge ook serieus wat geld neertellen voor wat opties.
                  BMW X5 45e

Comment

Prijzen die starten aan ong. 35k lijkt me nu toch niet overdreven verkeerd, toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                      QV V6 510 PK biturbo.. er zijn zeker 2 kandidaten in België om ééntje te kopen.

En wat wordt de onderkant? Een 1.6 eco jtdm 105 PK?
                      Als die onder de 200g CO2 blijft en een stuk onder de prijs van een ghibli zou ik er één van kunnen zijn... Voor iets of wat Merc C220 of BMW 420 grand coupé zit je ook zo aan de 45-50K.
                      Of het een succes zal worden op de fleet markt zal afhangen van de prijs. Op restwaarde moet je niet rekenen en dat kan ik komende van 3 italianen weten (onterecht trouwens). Maar het blijft iets bijzonders: ik wil blindelings de sleutels van mijn Mercedes inruilen voor deze Alfa... Qua rijplezier en beleving komt die niet aan de hielen van men eerste alfa 156, lichtvoetigheid
                      sigpic

Comment

Is die top versie 4x4 of RWD. ?
                        Als handgeschakelde 4x4 zal hij er wel niet gaan komen vrees ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Is die top versie 4x4 of RWD. ?
                          Als handgeschakelde 4x4 zal hij er wel niet gaan komen vrees ik.

RWD

Comment

Alfa Romeo Giulia

Ik weet het toch niet hoor. Langs de zijkant vind ik hem nog te pruimen maar die voorkant.. Ik voel het toch niet zoals met de 159. Achter heb ik ook twijfels met die difussor. Vanbinnen daarentegen vind ik hem prachtig. Sportieve cockpit met karakter.
                            Ik vrees niet dat dit model alfa gaat redden, ik vrees het ergste maar wens alfa alle geluk toe!
                            Last edited by SteakFriet; 24/06/2015, 22:23.

Comment

159 (zowel sedan als break). Brera. GT. 4C. 8C. Giulietta. Zelfs de Spider op basis van de Brera was niet verkeerd. Geef toe, ze hebben in recente tijden toch een paar schoon koetsen uitgebracht bij Alfa.

En dan zie je dit... en dit zou een Alfa moeten zijn?! Over de techniek heb ik geen mening, maar deel mij qua design dus maar bij 't kamp in van wie denkt dat het op de foto's maar niks is, en die hoopt dat het in realiteit beter gaat smoelen. Indien niet, dan geen Giulia voor den deze.
                              Last edited by ; 24/06/2015, 22:24.

Comment

wat een idiote plaats is dat nu weer.. (die startknop)
                                Pruim!
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Pruim!
                                  Amai nog niet. Toch een leuke knipoog naar de Ferrari stuurtjes?
                                  Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                  #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                  #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                  #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                  #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                  #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                  #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                    Ik vrees niet dat dit model alfa gaat redden, ik vrees het ergste maar wens alfa alle geluk toe!
                                    Ik heb mijn twijfels of dit Alfa Romeo gaat brengen wat ze hopen.
                                    Ik ben van mening dat dit niet goed genoeg is om mensen die normaal gesproken voor de Duitse drie zouden kiezen in deze Alfa te krijgen.
                                    Ik zou deze Alfa Romeo ook niet kiezen boven de Duitse drie (het zelfde gaat een beetje op voor de Ghibli, een leuke auto maar het is het net niet).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                      Pruim!
                                      Amai nog nie.

Een merk komt af met een zot design en het wordt afgebroken.

Liever een "saaie" 3, C of a4
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
                                      Amai nog niet. Toch een leuke knipoog naar de Ferrari stuurtjes?
                                      Idd ja
                                      BMW X5 45e

Comment

WoW als ze rijden zoals ze eruit zien😋

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Valt al met al nog mee.
                                          Zou designmatig ook zomaar een Jaguar kunnen zijn. Voorkant is wat bol, achteraan staat de plaatsing van de uitlaten me wat tegen. Wagen is over het algemeen ook erg groot. Groter dan de 159 in zijn segment was.
                                          Maar toch eerst de gewone versies op 17" en met 'normale' motorisaties afwachten.
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X