Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, gij hebt uw handtekening toch ook onder de bestelbon van een fünfer gezet ipv een Guilia. Zo schiet het ook niet op.
Dat is nu inderdaad exact het probleem met de Giulia, iedereen respecteert hem en ziet dat graag maar als het erop aankomt gaat iedereen voor de serieuze Duitser
Dat is nu inderdaad exact het probleem met de Giulia, iedereen respecteert hem en ziet dat graag maar als het erop aankomt gaat iedereen voor de serieuze Duitser
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Hij komt met de nieuwe 1.33 benzine 150 en/of 180 pk las ik... dat platform kan ook hybride (zie Jeeps 4xe).
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Dat er kleinere motoren komen in de Giulia / Stelvio wordt al jaren gezegd/geschreven. Ik geloof het ook niet meer. Waarom ze blijven investeren in dergelijke niche producten (hoe leuk ik die ook vind) is me een raadsel. Hopelijk kunnen de bonzen van PSA daar een beetje ratio in de Italiaanse keet brengen.
Denk ik niet. Behalve nieuw infotainment, dat van het schab van de groep komt, geen nieuwe investeringen meer in Giulia of Stelvio.
Er was al geen geld pre-corona en nu is alles helemaal naar de k****n.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Had nochtans ergens een quasi bevestiging gelezen, nog niet zo lang geleden. De 4xe is intussen te bestellen bij Jeep. De full electric 500 ook bij Fiat. Ik zie toch leuke ontwikkelingen in de FCA-groep.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Dat er kleinere motoren komen in de Giulia / Stelvio wordt al jaren gezegd/geschreven. Ik geloof het ook niet meer. Waarom ze blijven investeren in dergelijke niche producten (hoe leuk ik die ook vind) is me een raadsel. Hopelijk kunnen de bonzen van PSA daar een beetje ratio in de Italiaanse keet brengen.
Als Tavares daar ratio brengt, is het om alles te sluiten. Fiat kan dan voortbestaan als label voor PSA-producten in Brazilië, maar dat is het enige dat rationeel verantwoord is.
De aandeelhoudersovereenkomst zal wel wat anders bevatten, minstens voor de eerste jaren, tot de Agnelli' s klaar zijn om uit het kapitaal te treden zonder in Italië gelynchd te worden.
Maar veel meer dan de 500 zal het in Europa op langere termijn niet meer inhouden voor de oude Italiaanse merken. Aan de Franse kant ziet het er dan weer zeer triestig uit voor Citroën.
Jeep is uiteraard onaantastbaar zolang SUV 's in de mode zijn. Het is ook de reden waarom PSA de deal doet.
Ik ga een nieuw favoriet concern moeten zoeken dan...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Ik ga een nieuw favoriet concern moeten zoeken dan...
Ik vrees het ook. Ik ben Lancista, zoals wel blijkt uit het fotootje bij mijn schermnaam. Ik ben dus al in ballingschap bij Alfa. Rond de jaarwisseling nog snel een tweede Giulia kopen en dan zal het waarschijnlijk gedaan zijn.
Ik vrees het ook. Ik ben Lancista, zoals wel blijkt uit het fotootje bij mijn schermnaam. Ik ben dus al in ballingschap bij Alfa. Rond de jaarwisseling nog snel een tweede Giulia kopen en dan zal het waarschijnlijk gedaan zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik snap het eigenlijk niet... als je de cijfers van pakweg de Tipo ziet, slecht verkoopt dat toch niet?
En een 500X moet toch ook winstgevend kunnen zijn?
Waarom geen opvolger van de Punto? Waarom komt de Argo niet naar Europa? Heel jammer allemaal toch...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment