Oorspronkelijk geplaatst door P@ul
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk BerichtenTja, dan moet je wel de HUD hebben... de foto hierboven is trouwens van het uitgebreide digitaal dashboard.
Zou wel moeten dan vind ik...
Hoe ziet het niet uitgebreid digitaal dashboard er dan uit?
Comment
-
Hier ondertussen nog geen nieuws, levering staat gepland voor "uiterlijk 15/8"... maar nog niks gehoord van garage dat die in productie zou zijn, laat staan al op de boot staat. Tenzij ze ons willen verrassen met vroege levering (wishful thinking...). Begint te kriebelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk BerichtenNeen, anders had ik het hier wel laten weten hoor
Comment
-
twee opmerkingen/vragen: de airco in auto regelt toch ook het luchtdebiet. Bij mij lijkt die steeds op de laagste stand te blijven staan. Als ik in de auto stap hoor ik even een raar geluid voor ik de motor heb gestart. Wat kan dat zijn? Ventilatierooster aan de grill die open gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtentrouwens wat bedoel je met een raar geluid? omschrijf dat eens iets beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Moest ge in te toekomst nog eens geïnteresseerd zijn voor een mercedes dan zeker eens naar Ieper gaan, ik heb beide garages gedaan. Roeselare gewoon om eens op bovenste platform naar de amg's en oldtimers te kijken en ieper om mijn wagen te bestellen. Ik heb er 8 testritten gedaan: Cla45 yellow night ed., cla45 , C43 coupé, GLC 43 2x , E63S, GT-S, GLE 63. En heb 1x moeten voltanken bij het terugbrengen Sommige testritten had ikzelf aangevraagd de andere kreeg ik gewoon aangeboden, verkoper zag dat ik een echte autoliefhebber ben en heeft mij ook zo behandeld, ik heb hem dan ook paar keer mee genomen in mijn wagens en hij was er ook serieus fan van.
Comment
-
tja mercedes... audie ook zo een farce..... VW nog een maaat slechter , daar liegen ze gelijk ze zwart zien om u een auto in uw nek te draaien waarvan je zelf weet dat het kloten zijn. Die van Brugge wilden me die nieuwe suv , waarvan ik de naam zelfs niet meer ken in mijn nek draaien met een motor erin die BMW gebruikt als ruitewisser en dan maar beweren dat die 1.4 motor een kot zo zwaar als een x3 kon trekken, dag jan. Moraal van het verhaal, indien je geen teleurstelling wil halen koop een BMW
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk BerichtenNa 7 maanden geduld vandaag mijn X3 in ontvangst mogen nemen!
http://i66.tinypic.com/2hhhuac.jpg[/IMG]
Comment
Comment