Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
    Krijg je bij een NaviPro (met het midden-type digitaal dashboard) nog steeds volgende info te zien ?

https://imgur.com/OahbRvF
    Bij mij is dat gedeelte in het midden nu leeg en die info die jij toont, wordt nu geprojecteerd via het head up display..

Comment

• Same here.

Comment

• Comment

• Tja, dan moet je wel de HUD hebben... de foto hierboven is trouwens van het uitgebreide digitaal dashboard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P@ul Bekijk Berichten
            Tja, dan moet je wel de HUD hebben... de foto hierboven is trouwens van het uitgebreide digitaal dashboard.
            Misschien dat het dan wel daar in het midden verschijnt?
            Zou wel moeten dan vind ik...
            Hoe ziet het niet uitgebreid digitaal dashboard er dan uit?

Comment

• Hier ondertussen nog geen nieuws, levering staat gepland voor "uiterlijk 15/8"... maar nog niks gehoord van garage dat die in productie zou zijn, laat staan al op de boot staat. Tenzij ze ons willen verrassen met vroege levering (wishful thinking...). Begint te kriebelen.

Comment

• mmm lapino , ik dacht dat je hem al had en er al een paar duizend km op had staan

Comment

• Neen, anders had ik het hier wel laten weten hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk Berichten
                    Neen, anders had ik het hier wel laten weten hoor
                    Ik zou zelf naar de garage bellen en vragen, hier doen we dat ook, aan uw verkoper vragen zij kunnen dat volgen.

Comment

• Na 7 maanden geduld vandaag mijn X3 in ontvangst mogen nemen!

http://i66.tinypic.com/2hhhuac.jpg[/IMG]

Comment

• twee opmerkingen/vragen: de airco in auto regelt toch ook het luchtdebiet. Bij mij lijkt die steeds op de laagste stand te blijven staan. Als ik in de auto stap hoor ik even een raar geluid voor ik de motor heb gestart. Wat kan dat zijn? Ventilatierooster aan de grill die open gaat?

Comment

• als hij koud staat is die grill gesloten gvw. je kan je debiet verhogen manueel , wanneer je de motor aflegt en terug start zal dit wederom op het lage debiet staan.

Comment

• trouwens wat bedoel je met een raar geluid? omschrijf dat eens iets beter

Comment

• In mijn vijf serie had ik ook een speciaal geluid voor het starten, een soort piepgeluid, maar niet echt juist te omschrijven>. was de dieselpomp die druk begon te nemen

Comment

• Proficiat, ziet er geslaagd uit! Heel veel plezier ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
                                  trouwens wat bedoel je met een raar geluid? omschrijf dat eens iets beter
                                  Is precies een geluid van een klein elektrisch motortje dat draait. Is nie elke keer en duurt een paar sec. Kan het nog niet goed thuisbrengen. Mijn vraag was ook of het volume van de airco zich zelf aanpast aan de hoeveelheid koeling die je vraagt. In mijn vorige auto was het zo dat als je de temp vrij laag zette of het gewoon vrij warm was dat dan het luchtdebiet vrij hoog was tot er genoeg gekoeld was.

Comment

• dat is enkel bij max , je moet je debiet zelf aanpassen nu blijkbaar. dat geluidje is idd een pomp die af en toe eerst aanslaat om druk te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Moest ge in te toekomst nog eens geïnteresseerd zijn voor een mercedes dan zeker eens naar Ieper gaan, ik heb beide garages gedaan. Roeselare gewoon om eens op bovenste platform naar de amg's en oldtimers te kijken en ieper om mijn wagen te bestellen. Ik heb er 8 testritten gedaan: Cla45 yellow night ed., cla45 , C43 coupé, GLC 43 2x , E63S, GT-S, GLE 63. En heb 1x moeten voltanken bij het terugbrengen Sommige testritten had ikzelf aangevraagd de andere kreeg ik gewoon aangeboden, verkoper zag dat ik een echte autoliefhebber ben en heeft mij ook zo behandeld, ik heb hem dan ook paar keer mee genomen in mijn wagens en hij was er ook serieus fan van.
                                      Ik ben eerst naar Waregem geweest met de bedoeling om een E 220 benzine in break aan te schaffen. Ik denk een half uur rondgelopen en net toen we gingen vertrekken kwam een verkoopster...auto besproken en samengesteld en testrit de volgende week afgesproken. In de namiddag naar Roeselare gereden toonzaal beneden en boven rondgelopen....een auto opengetrokken die stond te laden, alarm, toonzaal in rep en roer, een man uit de werkplek komt hem afleggen en op het zelfde moment een verkoper met een bakje die hem van op afstand aflegt...en verder niemand die iets vraagt....dan maar terug weggegaan. De week erop met vrouw testrit gedaan, offerte wat bijgeschaafd en bij het verlaten van buro zie ik een gelijkaardig e staan, met tegenzin de sleutel gaan zoeken om hem eens te openen...nog meegegaan naar onze auto om overnamebod te kunnen doen. Afgesproken dat ze de week erop een eindvoorstel doet....maar tot op heden nog niets gehoord. Nog eens Roeselare met vrouw beneden en boven.....terug niemand gehoord of gezien. En dit in tegenstelling tot bmw, bv in Roeselare komt direct dame van receptie, haalt verkoper erbij....perfect !!! Idem Waregem. BMW 10 op 10, mercedes zwaar ontgoocheld. (volgende keer Ieper eens aandoen)

Comment

• tja mercedes... audie ook zo een farce..... VW nog een maaat slechter , daar liegen ze gelijk ze zwart zien om u een auto in uw nek te draaien waarvan je zelf weet dat het kloten zijn. Die van Brugge wilden me die nieuwe suv , waarvan ik de naam zelfs niet meer ken in mijn nek draaien met een motor erin die BMW gebruikt als ruitewisser en dan maar beweren dat die 1.4 motor een kot zo zwaar als een x3 kon trekken, dag jan. Moraal van het verhaal, indien je geen teleurstelling wil halen koop een BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EDwinvo Bekijk Berichten
                                          Na 7 maanden geduld vandaag mijn X3 in ontvangst mogen nemen!

http://i66.tinypic.com/2hhhuac.jpg[/IMG]
                                          Veel succes ermee, hier waarschijnlijk nog een 3 a 4 tal weken wachten.

Comment

Working...
                                          X