Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Deze hier in Polen gezien vandaag. Kende de kleur niet, lijkt grijs op foto maar neigt in het echt meer naar lichtbeige, cubanite silver? Niet mis!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSinds een paar dagen werkt de app niet meer zoals het hoort. Het enige wat voor mij nog niet betaalbaar was kan ik nu ook niet meer zien, het 'op afstand opvragen van de voertuigstatus'
Nu zie ik dit. Status blijft nu maar dagen in 'bezig met activeren staan'.
Ondertussen is bijna alles betaalbaar geworden zodat ik binnenkort mijn auto waarschijnlijk niet meer op een correcte manier ga kunnen gebruiken want betalen voor deze oplichtingspraktijken ga ik nooit doen.
Dank u Mercedes! Na jarenlang zoveel nieuwe Mercedessen hadden we dat echt wel verdiend
Voor de zoveelste keer zit ik met een slechte of geen werking van jullie app diensten, alweer werk aan de winkel voor de 'technical experts', hopelijk krijgen ze nu eindelijk eens iets opgelost
Het hoeft niet meer, beste heren technical experts, ik heb het ondertussen maar weer zelf opgelost
Ref: CMS 1-69...........
Uw contactpersoon: R.......
Beste Mijnheer C.....,
Bedankt voor uw contactopname met Mercedes me connect.
Het spijt me te horen dat u problemen ondervindt met de activatie van het op afstand ophalen van uw voertuiggegevens. Ik zie in onze gegevens dat de service actief is in uw app. Ervaart u nog hetzelfde probleem? Of ontvangt u wellicht de onjuiste data van uw voertuig in de app. Ik kan zien in vorige communicaties tussen mijn collega en u zien dat dit probleem al eerder voorkwam voor u. Om een onderzoek naar dit probleem te kunnen starten, zou ik u vriendelijk willen vragen om mij antwoord te geven op de onderstaande vragen. Ik kan aflezen in de vorige communicatie dat u ons al voorzien heeft met een aantal gegevens. Ik heb hiervan het meeste kunnen noteren, maar ik wil u vriendelijk vragen om mij te voorzien met de meest recente informatie, inclusief een nieuwe screenshot.- Waar bevindt het voertuig zich (bijv. ondergrondse garage / buiten geparkeerd):
- Wanneer heeft het voertuig voor het laatst gereden (tijd, datum en tijdzone):
- Tijdstempel (tijd, datum en tijdzone) van wanneer u de onjuiste info zag in de app :
- Screenshot waar de fout af te lezen is:
Zodra ik de antwoorden heb ontvangen, kan ik deze zaak escaleren naar ons technisch team, zodat zij het probleem dat u ondervindt kunnen bekijken. Indien u nog verdere vragen over deze aanvraag heeft, gelieve ons dan te contacteren onder vermelding van het volgende referentienummer CMS 1-69335297639.
Met vriendelijke groet,
R......
Mercedes me connect Support
Phone: 00800 9777 7777 (Free) / +32 2 620 03 08 (Local)
Monday-Friday 08:00-20:00
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De ellende is blijkbaar toch nog niet ten einde
Kijk ik net in mijn app en zie dat mijn auto ontgrendeld is. Ik ga kijken en die is gesloten.
Ook geeft de app aan; "voertuigbediening op afstand gedeactiveerd"???
Dus terwijl ik antwoordde op hun veel te late mail dat alles terug normaal was hebben die nitwits daar aan mijn systeem liggen klooien zodat nu niks meer werkt
Alweer maar een mail gestuurd om geen of binnen een week of 3 een antwoord te krijgen waarschijnlijk.
Ik denk dat ik die app maar eens moet verwijderen want die is slecht voor mijn gezondheid en brengt eigenlijk niks bij aan van wat je in de auto zelf ook kunt zien
Comment
-
Zo'n incompetentie bij een merk moet onder de aandacht blijven. Al kan ik er maar 1 potentiële koper mee helpen. En trouwens, je bent niet verplicht om mijn gezeur te lezen, topics met ander gezeur genoeg
Ze waren snel dit keer en hebben opnieuw contact gemaakt met mijn A-tje. Wild om je heen schoppen is het enige wat helpt bij dat volkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten.. heel mooi en iets anders dan de saaie kleuren die de meeste kiezen.
Trouwens, je hebt zelf net een grijze gekocht ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Toch liever een saaie kleur dan een roze kleur
Trouwens, je hebt zelf net een grijze gekocht ..
Comment
-
Ah. Da's al iets anders als in je eerdere post, "de saaie kleuren die de meeste kiezen" tegenover "saaie kleuren moet kiezen" nu.
Waarom wordt er hier zo gezaagd over de kleur van andere mensen hun auto ? Verf de gevel van je huis in 't paars wat mij betreft, maar laat een ander zelf zijn keuze maken, hij heeft soms misschien zelfs geen keuze, en het is al moeilijk genoeg om dagelijks de juiste beslissingen te nemen voor jezelf ;-)
Comment
-
Ben ook content met mijn 'saai' zilver want je ziet er bijna geen vuil opIs sowieso mijn favoriete autokleur geworden na een zwart exemplaar
Comment
Comment