Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe komt het eigenlijk dat je nog nergens prijzen ziet, terwijl die toch al moeten gekend zijn ? De iX1 staat al weken op mijn Leaseplan keuzelijst, en ik zie dus gewoon al die tijd al de prijslijst.. Idem met de mensen hierboven die blijkbaar ook al een in bestelling hebben.
Hoe komt het eigenlijk dat je nog nergens prijzen ziet, terwijl die toch al moeten gekend zijn ? De iX1 staat al weken op mijn Leaseplan keuzelijst, en ik zie dus gewoon al die tijd al de prijslijst.. Idem met de mensen hierboven die blijkbaar ook al een in bestelling hebben.
Omdat ze (volgens de dealer waar ik ga) een algemene prijsverhoging gaan doorvoeren en een prijs geven en 3 weken een andere zou blijkbaar slecht over komen. Voor wat die uitleg waard is natuurlijk, geen idee wie dat zo beslist.
Omdat ze (volgens de dealer waar ik ga) een algemene prijsverhoging gaan doorvoeren en een prijs geven en 3 weken een andere zou blijkbaar slecht over komen. Voor wat die uitleg waard is natuurlijk, geen idee wie dat zo beslist.
Makes sense, we zullen het zien op het moment dat de prijzen bekend zijn.
Een iX1 XDrive30 heeft volgens mijn Leaseplan lijst een basisprijs van €57950 (incl BTW).
Makes sense, we zullen het zien op het moment dat de prijzen bekend zijn.
Een iX1 XDrive30 heeft volgens mijn Leaseplan lijst een basisprijs van €57950 (incl BTW).
Dat is precies wat hoog, of al aangepast naar de nieuwe prijs. Mijn config is ongeveer 60.000€ incl btw en heeft M pack, driving assistant pack, premium pack plus…
BMW zal normaal tegen 2025 klaar zijn met hun 'neue klasse' platform. Tot dan blijft het helaas 'oude wijn in nieuwe zakken' (aan premium prijs uiteraard)
745e is wel een 6 cylinder, in plaats van een 3 pittertje, klein verschil
I8 was ook maar een 3 pittertje :-)
Maar de motor in de 745e is wel een beest, dat is waar. Voelt altijd veel krachtiger dan hij zou moeten zijn (door die combo met elektriciteit zeker?).
Wel eens benieuwd of je aan de ophanging van de X1 gaat kunnen wennen dan. Persoonlijk ben ik in mijn X1 18d daar nooit echt van content geweest. Nu is die van de hybride wel iets stugger, wat hem wel iets aangenamer maakt, maar als je uit een 7 komt..
Wel eens benieuwd of je aan de ophanging van de X1 gaat kunnen wennen dan. Persoonlijk ben ik in mijn X1 18d daar nooit echt van content geweest. Nu is die van de hybride wel iets stugger, wat hem wel iets aangenamer maakt, maar als je uit een 7 komt..
Ik heb voor de zekerheid wel de adaptieve ophanging genomen, dat zal wel iets doen zeker? Het enige waar ik echt niet zeker van ben is hoe het M pack de auto wat te speelgoed achtig maakt achteraan.
Ik heb voor de zekerheid wel de adaptieve ophanging genomen, dat zal wel iets doen zeker? Het enige waar ik echt niet zeker van ben is hoe het M pack de auto wat te speelgoed achtig maakt achteraan.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vooral de achtervering van de mijne is veel te slap. Deint altijd zo ook wat na op verkeersdrempels bv. En ook behoorlijk onderstuurd.
De XC60 die ik hier voor had, was toch een pak stabieler.
Ik vind dat van dat pakket bij de huidige eigenlijk ook al. Zelf heb ik een sportline, en ik vind dat pakket mooier dan het M pakket.
Comment