Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
502 van beide dan maar. (in zoverre dat iemand het correct weet... er zijn er een paar waar wel over gepraat wordt, maar waar uiteindelijk niet echt bewijs van is dat ze er effectief geweest zijn.)
zijn de schijven wel maar even groot als die van een 2.3-16. Ik vermoed dat ze dus nog niet de remkracht gaan leveren van 500E-stoppers, voordeel is wel weer dat ze nog in 15"-velgen zouden kunnen passen.
zijn de schijven wel maar even groot als die van een 2.3-16. Ik vermoed dat ze dus nog niet de remkracht gaan leveren van 500E-stoppers, voordeel is wel weer dat ze nog in 15"-velgen zouden kunnen passen.
Die van de C AMG zijn 316mm, van de 16v slechts 284mm.
Die van de C AMG zijn 316mm, van de 16v slechts 288mm.
waar vind je daar info van?
volgens die bremsen-site die ik hier boven post vind ik verschillende maten voor de voorste schijven van een C36, afhankelijk van het merk schijven. Klopt niet helemaal imo
maar ik vind het geen ramp als ze wat groter zijn, EVO-remmen krijg je ook niet in stock 15'ers. Zolang ze maar weer niet te groot zijn voor 16"-velgen.
Soit, ik vind het best een interessant aanbod, 'k ga er eens wat over opzoeken of deze te monteren zijn op een W201
volgens die bremsen-site die ik hier boven post vind ik verschillende maten voor de voorste schijven van een C36, afhankelijk van het merk schijven. Klopt niet helemaal imo
maar ik vind het geen ramp als ze wat groter zijn, EVO-remmen krijg je ook niet in stock 15'ers. Zolang ze maar weer niet te groot zijn voor 16"-velgen.
Soit, ik vind het best een interessant aanbod, 'k ga er eens wat over opzoeken of deze te monteren zijn op een W201
Op de link : de eerste set die daarbij staat is voor de gewone W202 en de tweede voor W202 AMG.
Als die schijven groter zijn van diameter, past dat dan nog in de klauwen etc? Heb er geen idee van.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Op de link : de eerste set die daarbij staat is voor de gewone W202 en de tweede voor W202 AMG.
Als die schijven groter zijn van diameter, past dat dan nog in de klauwen etc? Heb er geen idee van.
ja, dat weet ik, maar daar staat toch geen diameter bij?
en ik snap niet direct wat je bedoelt uiteraard moet je bij klauwen de bijhorende schijven hebben, en krijg je in een klauw voor 280mm-remmen geen 320mm-schijven, maar voor die C36-klauwen moet je dan natuurlijk ook de C36-schijven bestellen...
ja, dat weet ik, maar daar staat toch geen diameter bij?
en ik snap niet direct wat je bedoelt uiteraard moet je bij klauwen de bijhorende schijven hebben, en krijg je in een klauw voor 280mm-remmen geen 320mm-schijven, maar voor die C36-klauwen moet je dan natuurlijk ook de C36-schijven bestellen...
Klik op die van Zimmermann bvb en dan staat er "Aussendurchmesser: 288 mm".
Ja, ik was in de war en dacht dat je wilde combineren met de standaard klauwen
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Klik op die van Zimmermann bvb en dan staat er "Aussendurchmesser: 288 mm".
Ja, ik was in de war en dacht dat je wilde combineren met de standaard klauwen
ja, daarmee dat ik de diameter niét weet... enkel ATE geeft 316mm op, voor alle andere merken geven ze 284mm op vooraan. Dus geen idee wat het is.
En uiteraard zou ik dan die klauwen kopen, en daar de juiste schijven insteken Maar als ik het even uittel zit je toch altijd al aan 350-400€, voor klauwen + blokken + schijven. Op zich nog steeds niet gek veel geld, maar niet echt prioritair dus dat ga ik er nu niet aan geven....
ja, daarmee dat ik de diameter niét weet... enkel ATE geeft 316mm op, voor alle andere merken geven ze 284mm op vooraan. Dus geen idee wat het is.
En uiteraard zou ik dan die klauwen kopen, en daar de juiste schijven insteken Maar als ik het even uittel zit je toch altijd al aan 350-400€, voor klauwen + blokken + schijven. Op zich nog steeds niet gek veel geld, maar niet echt prioritair dus dat ga ik er nu niet aan geven....
Die van Zimmermann voor de AMG geven ook 316mm op, 288 was voor de gewone W202.
Nuja, zoek het uit, monteer het en laat iets weten
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Even wat nader toelichten. De EVO 1 staat inderdaad te koop, maar is eigenlijk maar gepland om deze volgend jaar rond april ook effectief te verkopen.
Ik zit momenteel met een ander project in mijn hoofd dat ik dan wil realiseren.
2de mogelijkheid is de wagen niet meer inschrijven en stockeren onder een proper doekske
Vandaar ook de wat vage advertentie op Kapaza om eens te zien of er reaktie komt.
Comment