Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Zopas terug uit Kroatie, er rijden daar nog vele Golfjes 1 rond.
Wat ik mij afvroeg, in de grill staat er bij zeer veel in TAS. Na wat zoeken kom ik uit op autofabriek Sarajevo.
Iemand die daar iets meer over weet?
Volkswagen also produced their model in Yugoslavia, in a factory at Vogosca near Sarajevo, called Tvornica Automobila Sarajevo - TAS. The MK2 was produced from 1985 with a yearly production of 25,000 units until the war in 1990. This model was produced only for the six Yugoslav republics, with a rear badge Jx (which stands for less equipment than C and Cl), C and CL and TAS badge on the front grill. Engines were 1.3 (carburetor), 1.6 petrol and 1.6 diesel.
Heerlijk Dat interieur doet me echt nog aan een MK1 denken zelfs.
Waarom niet ? €3000 is veel maar ook niet overdreven veel ...
Jetta`s zijn niet echt populair te noemen.
Je moet echt iemand vinden die ze heel graag ziet, maar dan nog wordt er niet echt veel geld voor gegeven.
Ikzelf heb er 3 gehad.
't Is zo'n gevalletje van, je moet maar ene zot vinden hé.
Een hele propere Jetta begint schaars te worden, ze komen ondertussen toch ook wat op leeftijd, dus mogen de prijzen van mooie exemplaren ook iets stijgen (al zullen ze dan misschien nooit echt veel waard worden, hoeft ook niet)
't Is zo'n gevalletje van, je moet maar ene zot vinden hé.
Een hele propere Jetta begint schaars te worden, ze komen ondertussen toch ook wat op leeftijd, dus mogen de prijzen van mooie exemplaren ook iets stijgen (al zullen ze dan misschien nooit echt veel waard worden, hoeft ook niet)
tenzij je een tornado rode jetta gt 16v hebt staan
Als er iemand amateur is voor 1 van mijn oude watergekoelde vw's...ze zijn te koop:
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Staat hij nu mint (of bijna mint) of niks van opvallende schade en zo verder?
En wat verbruikt deze 2-liter bij normaal gebruik
Ben niet echt op zoek naar een andere daily hoor, maar als je met een oudere auto rijdt zoals ik kan het soms wel snel gaan,
dus ik ben constant "op de markt'
Comment