Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb nu op m'n PC op't werk als bureaubladachtergrond een 500E staan. Iedereen lachte mij uit. "haha kijkt z'n weer zo nen oude mercedes, ség, dat is hier wel voor échte auto's hé!!"
Tot je vertelt dat dat stuk ijzer bij Porsche in elkaar is gevezen en de ophanging erdoor is afgesteld...
Er was er maar één collega die dat wist over de 500...
Erg vind ik dat...
Waarschijnlijk snappen ze een RS2 ook niet helemaal dan...
Kheb dat ook eens moeten uitleggen.
Alleen vonden ze de auto dan ineens minder goed
Je hebt échte motoren en dat ding waar jij over sprak. Dat is een benzine kopen omdat je per se benzine wilt rijden. Niet omdat dat de beste keuze is. En dan zit je daar opgescheept met een naaimachinemotor.
Heb ooit ook een Alfa gehad met 1.8 16v motor met zogezegd 150 pk (gechipt). Dat 2.5 Turbodieselblok dat ik nu heb heeft minder vermogen, maar rijdt 10 keer zo goed.
Benzine is leuk, maar je hebt hubraum nodig en/of een dikke turbo. Geen fluitje op een grasmachineblok
Rij met een E500E en je snapt wat ik bedoel.
Klopt, naft met wat hubraum blijft wel het summum! Moet zelf nie eens geblazen of getrokken zijn
En 't is maar pas de plaatselijken john die ene veel te klein en bleiterig naftemoteurke wilt, da gaat goed samen met de remus
Je hebt échte motoren en dat ding waar jij over sprak. Dat is een benzine kopen omdat je per se benzine wilt rijden. Niet omdat dat de beste keuze is. En dan zit je daar opgescheept met een naaimachinemotor.
Heb ooit ook een Alfa gehad met 1.8 16v motor met zogezegd 150 pk (gechipt). Dat 2.5 Turbodieselblok dat ik nu heb heeft minder vermogen, maar rijdt 10 keer zo goed.
Benzine is leuk, maar je hebt hubraum nodig en/of een dikke turbo. Geen fluitje op een grasmachineblok
Rij met een E500E en je snapt wat ik bedoel.
Klopt, naft met wat hubraum blijft wel het summum! Moet zelf nie eens geblazen of getrokken zijn
En 't is maar pas de plaatselijken john die ene veel te klein en bleiterig naftemoteurke wilt, da gaat goed samen met de remus
hey gasten, ik snap het wel allemaal een beetje maar toch ...
Nu spreek je toch over pk's Carlo, en niet koppel. Ik dacht dat er net gezegd was dat een 250cdi = 500 V8, vanwege het koppel (+/- 500).
Ik denk dat een 220cdi toch wel 420Nm heeft = +/- 500E.
Zie je wat ik bedoel? Dus waarom is een 250cdi sensatie als een V8 en een 220cdi niet meer. Vooral omdat een 220cdi lineairder is.
Een 230 heeft trouwens 245Nm over 3000 toeren, uwen 2.5 turbo heeft minder.
hey gasten, ik snap het wel allemaal een beetje maar toch ...
Nu spreek je toch over pk's Carlo, en niet koppel. Ik dacht dat er net gezegd was dat een 250cdi = 500 V8, vanwege het koppel (+/- 500).
Ik denk dat een 220cdi toch wel 420Nm heeft = +/- 500E.
Zie je wat ik bedoel? Dus waarom is een 250cdi sensatie als een V8 en een 220cdi niet meer. Vooral omdat een 220cdi lineairder is.
Een 230 heeft trouwens 245Nm over 3000 toeren, uwen 2.5 turbo heeft minder.
En rijdt een plaatselijken John met een 230 V6 ?
How, mij heb je nooit horen beweren dan een 250CDI = 500E he.
Dat een 220CDI beter is dan een 230 V6 wel.
Neen, zelfs de plaatselijke johns hier zijn slim genoeg een 220CDI te nemen
Iedereen rijdt liever een E500 dan een 250cdi he. Dat de 250cdi het koppel van een E500 evenaart bewijst gewoon hoe ongelooflijk goed die cdi's presteren (en rijden).
Het motorkarakter kan geen reden zijn om voor een 230 te kiezen omdat een 220cdi simpelweg beter rijdt en daarbovenop veel zuiniger is.
Comment