Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHopelijk, maar normaalgezien gaan die veel meer km's mee.
Comment
-
vanaf 120 begint de auto bij gasgeven te trillen. Soms kan ik echter trillingsvrij 140 bollen, maar als ik dan plankgas of gas los, begint ie terug te trillen. +140 gaan dan trilt ie sowieso, en los ik bv m'n gas vanop 150 dan is het echt erg.
ik gok dus echt wel op iets in de carcanas...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvanaf 120 begint de auto bij gasgeven te trillen. Soms kan ik echter trillingsvrij 140 bollen, maar als ik dan plankgas of gas los, begint ie terug te trillen. +140 gaan dan trilt ie sowieso, en los ik bv m'n gas vanop 150 dan is het echt erg.
ik gok dus echt wel op iets in de carcanas...
Kijk dan zeker de hardyschijven ook eens na, zowel vooraan als achteraan.
Als het dat is, gaat uw bonanza-effect ook verminderen na het vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja en de 'schwingungstilger' zou ook een grote kanshebber zijn. En dat krassend geluid is mss een versleten centreerbus voor én of achter. allemaal voor niets goed, die achterwielaandrijvers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk stel dan ook voor dat je de auto verkooptJij hebt al genoeg MB'en
. Zoek maar een 2.5 TURBO
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZoek maar een 2.5 TURBO.
Comment
-
Als de hardy's fel versleten zijn zien ze dat wel op de keuring. Ben eens benieuwd wat het is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAls de hardy's fel versleten zijn zien ze dat wel op de keuring. Ben eens benieuwd wat het is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik ga de middenlager + centreerbussen vervangen binnenkort. Middenlager is de grootste kanshebber, en die centreerbussen lijkt me niet slecht om dat ineens mee te doen.
Dat trillen heb ik op 110 kmh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenad is al weg
Beetje te veel opmerkingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZal deze geweest zijn: http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...190_E_2_6.html
Beetje te veel opmerkingen.
Comment
Comment