Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Neen, gaat niet. Enkel wielvlucht en sporing.
    Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
    Volgens mij heb ik ooit het caster laten aanpassen omdat mijn velgen ook raakten (zelfs de gewone 15") aan het hoekje van het voorspatbord.

De wielen werden daardoor iets naar achter gezet. Ofwel heet dat anders natuurlijk
    Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Dan wil ik wel eens weten hoe ze dat geklaard hebben...
    Dacht altijd dat je dat niet kon aanpassen bij die karren.
    Bovenaan allesinds niet, daar staat alles gefixeerd...
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dacht ook dat dat niet bij te stellen was eigenlijk.
    Lijkt me perfect mogelijk te zijn om je caster aan te passen; je voorste ophangingsdriehoek zit vast met 2 excentrische bouten. Trouwens, hoe wil je je camber aanpassen? Aan je toplager niet, dus toch ook met die bouten neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      Lijkt me perfect mogelijk te zijn om je caster aan te passen; je voorste ophangingsdriehoek zit vast met 2 excentrische bouten. Trouwens, hoe wil je je camber aanpassen? Aan je toplager niet, dus toch ook met die bouten neem ik aan?
      Excentrische bouten oke, maar kan je die ook naar voor en achter bewegen dan? Zijwaarts (camber) wel, maar niet voorwaarts dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Excentrische bouten oke, maar kan je die ook naar voor en achter bewegen dan? Zijwaarts (camber) wel, maar niet voorwaarts dacht ik
        als je de voorste naar buiten draait, en de achterste naar binnen....dan draait de fusée toch naar achteren?

Lijkt me wel niet gezond voor die rubbers om dat té extreem te doen en ze beide op het max. te zetten. Maar wielgeometrie veranderen is ook altijd maar met heel kleine hoeken...

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Die zetels zien er maar 'Auto 5'-like uit
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• Magnifieke ketel die brabus.

Comment

als je de voorste naar buiten draait, en de achterste naar binnen....dan draait de fusée toch naar achteren?

Lijkt me wel niet gezond voor die rubbers om dat té extreem te doen en ze beide op het max. te zetten. Maar wielgeometrie veranderen is ook altijd maar met heel kleine hoeken...

Idd je hebt gelijk fiddy. Had er zo nog niet aan gedacht.

Comment

• Die wordt precies toch best interessant:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                    Die letzten Worte ...
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201 BENZIN

Comment

• Fuck ja!

Comment

• Veel duurder mag die ook niet zijn, gezien de buurt waar die kist in staat .

2k cash meepakken en opladen!

Comment

• In België afgeleverd, maar toch kat

VINWDB2010351F745503
                          Model190 E 2.5-16
                          Chassis2010351F745503
                          Engine102990 10 002951
                          Transmission717404 00 021438
                          Order0 0 513 14758
                          LightsBOSCH
                          WiperBOSCH
                          Cab00474
                          Delivery date05.06.90
                          DealerBelgium (513)
                          Interiorleather black / anthracite (271)
                          Paint199metallic blue-black (с 01.01.1983)
                          Options
                          240outside temperature indicator (с 01.03.1982)
                          412electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
                          430headrests in the rear (с 01.01.1977)
                          538automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
                          584electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
                          electric window lifters, fourfold or sixfold
                          593heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
                          green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
                          620emission control system
                          vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
                          630ECE warning triangle (с 01.08.1980)
                          812rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974)
                          876rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)
                          Die letzten Worte ...
                          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                          W201 BENZIN

Comment

• heb er wel zin in om dat ding op te laden eigenlijk...
                            Maarja, 2 autos is ook niet alles, en die sl gaat dan gedumpt worden, en dat is ook niet het plan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Veel duurder mag die ook niet zijn, gezien de buurt waar die kist in staat .

Als je die voor 2k meehebt heb je sowieso een koopje gedaan, dan mag die motor nog gaar zijn.

Maar ie staat al zo lang te koop aan een relatief lage prijs, ook op mobile.de, dat er volgens mij wel iets mis moét zijn.

Comment

Als je die voor 2k meehebt heb je sowieso een koopje gedaan, dan mag die motor nog gaar zijn.

Maar ie staat al zo lang te koop aan een relatief lage prijs, ook op mobile.de, dat er volgens mij wel iets mis moét zijn.
                                Als ik de foto's zie heb ik al bijna schrik om te gaan kijken .

Nu ja, 300SE en trailer er achter en met een paar man gaan

Comment

• Is die auto nu ook niet gekeurd als garagevoertuig?
                                  Omdat daar dingen opstaan dat er geen PVG nodig is en geldig voor transit ...
                                  Die letzten Worte ...
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201 BENZIN

Comment

Als ik de foto's zie heb ik al bijna schrik om te gaan kijken .

Nu ja, 300SE en trailer er achter en met een paar man gaan
                                    Dat is sowieso een buurt waardat je niét alleen wil gaan

Ga rond 17u-18u en pak jerred mee, die werkt daar vlakbij

Comment

• Ik moet die oude meuk niet hebben, 't is voor Carlito

Comment

Voor 2k wil ik die wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                          Voor 2k wil ik die wel!
                                          doe dan een bod hé.... wie niet waagt, niet wint

2300 ofzo lijkt me wel realistisch om 'm mee te krijgen. Zoals hier staat, cash meepakken. Al is dat iets wat ik zelf nooit doe, kwestie van mezelf te beschermen

Comment

Working...