Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn blok is eruit Deze middag samen met Bram gedaan.
    Morgen om het nieuwe blok en dan deze week op dat blok een onderhoud en distributie doen/vervangen.

Straks volgen wel wat foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
      Afgezien van de gatlelijke voorspoiler en velgen heb ik er mijn twijfels bij. Waarom wil hij niet keuren?
      Wat vraagt hij er voor? Ik zou niet rekenen op een OHB.
      Hij wilt de wagen niet keuren omdat hij geen platen meer heeft. En wat hij er voor vraagt, weet ik niet. Maar dat heb ik ondertussen ook al gevraagd maar hij heeft nog niet geantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Ben wat aan het zoeken naar leuke stickers want ik vind mijn auto nu zo kaal. Daarom staat het 316 logo ook op de planning. Als je iets vind zet het hier maar neer
        Ik vind een radio 2 sticker anders ook wel vet staan op een e30...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
          Ik vind een radio 2 sticker anders ook wel vet staan op een e30...
          Ik ben al een tijdje op zoek naar de stubru stickers uit de jaren '90. Die rechthoekjes, zwart met gele letters / paars met groene letters / ...

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

"zit woefer in van jensen en versterker van paioneer speel goed"
            "ruilen kan ... ... rappe brommer"

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

"kga niet veel woorden verspillen kzeg enkel dit: ..."
            "zelf de koeien in de wei hebbe zo iets van moeeee- e -eeee ..(vertaaling: w.t.f heb ge da bmw-beest gezien?? waaaaw ziekelijk plat,damnnnn... en wat een sound!) ;°) ! "
            Last edited by ; 17/04/2011, 04:07.

Comment

• Sommige advertenties zijn zo lachwekkend.
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                Mijn blok is eruit Deze middag samen met Bram gedaan.
                Morgen om het nieuwe blok en dan deze week op dat blok een onderhoud en distributie doen/vervangen.

Straks volgen wel wat foto's
                *vind ik zeer leuk*

Ging nog vlot dan precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

"zit woefer in van jensen en versterker van paioneer speel goed"
                  "ruilen kan ... ... rappe brommer"

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

"kga niet veel woorden verspillen kzeg enkel dit: ..."
                  "zelf de koeien in de wei hebbe zo iets van moeeee- e -eeee ..(vertaaling: w.t.f heb ge da bmw-beest gezien?? waaaaw ziekelijk plat,damnnnn... en wat een sound!) ;°) ! "

Comment

Ik ben al een tijdje op zoek naar de stubru stickers uit de jaren '90. Die rechthoekjes, zwart met gele letters / paars met groene letters / ...
                    Hoeveel moet je d'r hebben?
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Hoeveel moet je d'r hebben?
                      Ene is goed Moest ge deraan denken en ge kunt er ééntje missen, moogde ze eens meenemen naar een (e30)meeting

Comment

Ene is goed Moest ge deraan denken en ge kunt er ééntje missen, moogde ze eens meenemen naar een (e30)meeting
                        Ik heb er zo nog wel een deel liggen, ja.
                        Zal er eens aan denken en ze in m'n sleur leggen...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

Ik heb er zo nog wel een deel liggen, ja.
                          Zal er eens aan denken en ze in m'n sleur leggen...
                          Vet

Nog effe een domme vraag. Ik heb me er eindelijk aan gezet om op ebay.de eens e30 bremsen in te typen.
                          Soms zie ik dat het een trommel is achteraan, soms schijven met blokken. Wat moet ik nu juist hebben voor de cab? Hij staat namelijk in een garage een beetje verderop en 'k wil niet uit de zetel komen
                          Zijn blokjes alleen goed, want ik zie eigenlijk enkel schijven & blokken in een setje voor net geen 100 euro. 'k Moet natuurlijk wel het juiste bestellen

Comment

• Welke motor heb je?

Van welk jaar is hij? Heb je ABS?

De belangrijkste vragen of te weten of je schijven of trommels hebt achteraan...
                            Of heb je de laatste 7 tekens van je chassisnummer bij de hand?
                            1991 BMW E30 318is

Comment

Welke motor heb je?

Van welk jaar is hij? Heb je ABS?

De belangrijkste vragen of te weten of je schijven of trommels hebt achteraan...
                              Of heb je de laatste 7 tekens van je chassisnummer bij de hand?
                              Is van '91. Ik heb een lampje ABS, maar of het er dan weldegelijk op zit weet'k niet.
                              RealOEM zegt: productiecoda BA11, motor is een 320i M20. 7 cijfers heb'k niet bij de hand, alles ligt in de auto.

EDIT: EB52789

EDIT: realoem zegt dat het rondom schijven zijn?
                              Last edited by ; 17/04/2011, 16:59.

Comment

• Schijven vanachter en ABS, ligt zeer voor de hand voor een cab van dat jaar.

*deze tip is niet bindend en mogelijke miskopen kunnen niet op de auteur verhaald worden*

Edit: cab en touring hebben altijd schijven rondom trouwens

Comment

• autoweek.nl, daar vind je alles wat je moet weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    Schijven vanachter en ABS, ligt zeer voor de hand voor een cab van dat jaar.

*deze tip is niet bindend en mogelijke miskopen kunnen niet op de auteur verhaald worden*

Edit: cab en touring hebben altijd schijven rondom trouwens

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    autoweek.nl, daar vind je alles wat je moet weten
                                    Thank you guys

Dan is't nu even verdiepen in wat er allemaal op ebay staat, en kopen.

Comment

• http://cgi.ebay.de/4-Bremsen-8-Klotz...item2ea04d0230

't is nog wel zonder die sensor denk ik?
                                      Last edited by ; 17/04/2011, 17:23.

Comment

• Straks nog eens een avondcruisje doen

Comment

Ik heb er hier ook al jaaaaren 1 liggen, zo'n grote zwarte met gele letters. Had ook een klein stickertje maar die hangt al enkele jaren op m'n fiets.

Had ook zo'n grote groene met paarse letters (die vind ik minder mooi) maar die hangt op een tekenmap. Doe de sticker wel niet weg dus eigenlijk is m'n post vrij nutteloos. Maar zou je echt een sticker op je E30 plakken? Volgens mij past dat niet echt.

Heb de dopjes trouwens op de velgen gestoken. Die ene met dat geel logo krijg ik echter niet proper, remstof helemaal aangekoekt.

Heb wel een poging gedaan om ze te poetsen maar was het na 2 kotjes (die ik niet eens deftig proper kreeg) beu.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X