Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga er anders morgen naar gaan kijken moorslede is niet ver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Ik ga er anders morgen naar gaan kijken moorslede is niet ver
      Way to goooooooh !

Comment

• Ma dat is echt niets voor mij eh 170Pk met "beetje" werk aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
          Mja. Der is al een kapke gaan vliegen.

Ik weet wel dat het de volledige dop is, maar dan hebde wel ineens de logo's ook

Comment

• 287 Mauritiusblau Mauritius Blue Metallic Blue 51 91 1 052 055

Die laatste cijfers, da's dan eigenlijk echt de code om mauritiusblauw te maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              http://cgi.ebay.de/BMW-Felgendeckel-...8#ht_601wt_932

Ik weet wel dat het de volledige dop is, maar dan hebde wel ineens de logo's ook
              Past dat wel op 15"? Kan nu niet echt checken, zit op telefoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                Past dat wel op 15"? Kan nu niet echt checken, zit op telefoon.
                't Staat al niet meer online...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  't Staat al niet meer online...
                  "Dit is een aanbod met prive-aanbieding. Je moet inloggen om de status te bekijken van uw of lees meer over prive veilingaanbiedingen om te leren."

Comment

"Dit is een aanbod met prive-aanbieding. Je moet inloggen om de status te bekijken van uw of lees meer over prive veilingaanbiedingen om te leren."
                    Ah ok 'k Had geen zin om dat oorlogstaaltje te lezen. Ik versta maar 1 ding op ebay en da's: Sie sind der Höchstbietende.

Comment

• Bij QSR in meerbeke staat er een 320i cabrio die weg mag/moet:
                      kas is hard, motor draait perfect, kap en interieur zijn kosten aan, achterbumper is geroest
                      ideaal als opmaker, is wel een 'hollander' dus nog inte voeren
                      prijs is zeer bescheiden(minder dan 1000€)
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Ik heb weer vakantiewerk bij de post! Dat wilt zeggen dat de e30 rustig naft mag zuipen

Comment

• echt é

Comment

• Niet geheel off-topic. Heel veel ziede der nu ook weer ni van door de rommel in mijne Ferrari

Comment

• edde ook al zo'n rodekruissticker XD

Comment

edde ook al zo'n rodekruissticker XD
                                Tuurlijk, ik ben heel de dag op de baan en bewerk een regio vanaf Sint-niklaas, gans Antwerpen, gans Limburg en VlaamsBrabant.
                                Gewoon direct die sticker kopen, 't is per slot van rekening toch van het Rode Kruis en aangezien ik ook wel vrij vaak bloed ga geven... Plus, ze vallen u ook niet meer lastig dan. Als'k op een dag 10x moet doen alsof ik ze niet zie terwijl ze naast mijn raam staan te waaien

Comment

• Doet me eraan denken dat ik mijn stickers eens moet gaan bestellen

Comment

• bestellen?
                                    ik moet terug eens bloed gaan geven, maar met dat ik nu op kot zit..

Comment

bestellen?
                                      ik moet terug eens bloed gaan geven, maar met dat ik nu op kot zit..
                                      Rode Kruis-meeting

Comment

• @ kortrijk ?

mr. instant meeting

woahao vandaag naar antwerpen e30 bezichtigen

Comment

@ kortrijk ?

mr. instant meeting

woahao vandaag naar antwerpen e30 bezichtigen
                                          Waar precies in Antwerpen?

Comment

Working...
                                          X