Ik ga er anders morgen naar gaan kijken moorslede is niet ver
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk ga er anders morgen naar gaan kijken moorslede is niet ver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMja. Der is al een kapke gaan vliegen.
Ik weet wel dat het de volledige dop is, maar dan hebde wel ineens de logo's ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtenhttp://cgi.ebay.de/BMW-Felgendeckel-...8#ht_601wt_932
Ik weet wel dat het de volledige dop is, maar dan hebde wel ineens de logo's ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenPast dat wel op 15"? Kan nu niet echt checken, zit op telefoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten't Staat al niet meer online...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten"Dit is een aanbod met prive-aanbieding. Je moet inloggen om de status te bekijken van uw of lees meer over prive veilingaanbiedingen om te leren."
Comment
-
Bij QSR in meerbeke staat er een 320i cabrio die weg mag/moet:
kas is hard, motor draait perfect, kap en interieur zijn kosten aan, achterbumper is geroest
ideaal als opmaker, is wel een 'hollander' dus nog inte voeren
prijs is zeer bescheiden(minder dan 1000€)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenedde ook al zo'n rodekruissticker XD
Gewoon direct die sticker kopen, 't is per slot van rekening toch van het Rode Kruis en aangezien ik ook wel vrij vaak bloed ga geven... Plus, ze vallen u ook niet meer lastig dan. Als'k op een dag 10x moet doen alsof ik ze niet zie terwijl ze naast mijn raam staan te waaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenbestellen?
ik moet terug eens bloed gaan geven, maar met dat ik nu op kot zit..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten@ kortrijk ?
mr. instant meeting
woahao vandaag naar antwerpen e30 bezichtigen
Comment
Comment