Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobianchi A112 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
    Fuck! Het gaat niet door. Daar net naar de bank geweest om mijn arcopar aandelen te verkopen. wat blijkt; dat kan alleen tussen april en september. Ik heb dus geen geld. godverdomme ik ben er slecht van.

Kunnen je ouders die bon niet inruilen of zo ?
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Kunnen je ouders die bon niet inruilen of zo ?
      Nee, ik geraak er alleen van af tussen april en september.
      Er is nog een hele kleine kans dat mijn vader het geld wilt voorschieten, maar mijn pa kennende... ik hoop er zelfs niet op.

Comment

Nee, ik geraak er alleen van af tussen april en september.
        Er is nog een hele kleine kans dat mijn vader het geld wilt voorschieten, maar mijn pa kennende... ik hoop er zelfs niet op.
        Dat bedoelde ik . Als je hem die bon geeft in ruil voor de waarde in harde flappen . Ik duim voor jou .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Dat bedoelde ik . Als je hem die bon geeft in ruil voor de waarde in harde flappen . Ik duim voor jou .
          Dat lukt misschien. Maar dan moet het wel lukken voor zaterdag.

Comment

• Is een lening bij je bank geen oplossing om die drie maand te overbruggen? Gezien het relatief lage bedrag en de korte looptijd gaan de intresten nogal meevallen, en als de auto echt is wat je zoekt...
            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ik ben nog student, ik denk niet dat ik kan gaan lenen.

Comment

Ik ben nog student, ik denk niet dat ik kan gaan lenen.
                Lening met als borg de bon waarover je sprak ?
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• ik wil foto's.

en lenen lenen met borg als student;

later ga je nog tevreden zijn dat je niet aan je geld aankon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    ik wil foto's.

en lenen lenen met borg als student;

later ga je nog tevreden zijn dat je niet aan je geld aankon.
                    Moest hij nu geen geld hebben zou ik lenen ook absoluut afraden . Maar de jongeman heeft gewerkt en gespaard met als doel een eigen kar te kunnen hebben . En ik vind niet dat hij met de Lancia een slechte keuze maakt . Goed onderhouden en je kan nog altijd je geld er terug uithalen later .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Lening met als borg de bon waarover je sprak ?
                      Gaat dat? En het is wel zo dat ik maar tot zaterdag heb om te betalen. De tijd dringt met andere woorden.

En tuscani, die aandelen intresseren me geen zak. Ik kan in de lente wat verdienen en in de zomer kan ik gaan werken. Sparen doe ik dan wel.

Edit: en wat die Lancia betreft, het ding is volledig in orde met geen roest, behalve op de achterklep. Binnen 2 à 3 jaar is hij meer waard dan nu.
                      Last edited by ; 17/01/2007, 15:42.

Comment

• Comment

Gaat dat? En het is wel zo dat ik maar tot zaterdag heb om te betalen. De tijd dringt met andere woorden.

En tuscani, die aandelen intresseren me geen zak. Ik kan in de lente wat verdienen en in de zomer kan ik gaan werken. Sparen doe ik dan wel.

Edit: en wat die Lancia betreft, het ding is volledig in orde met geen roest, behalve op de achterklep. Binnen 2 à 3 jaar is hij meer waard dan nu.
                          Volgens mij kan dat . Maar vergeet niet dat je natuurlijk wat geld gaat verliezen door de rente die je betaald op een lening . Onmiddellijk naar de bank bellen , zou ik zeggen .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• geen probleem voor mij hoor
                            als je geld staan hebt kan je idd lenen met borg op je aandelen.

staat er al ergens een prijs?

Comment

Binnen 2 à 3 jaar is hij meer waard dan nu.
                              als er een ander taxatiesysteem komt, op uitstoot...mss niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                als er een ander taxatiesysteem komt, op uitstoot...mss niet
                                Bo , als ze daar over gaan beginnen zagen , ga je de grootste oldtimerstoet ter wereld Brussel zien inpalmen . Desnoods organiseer ik dat wel .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Bo , als ze daar over gaan beginnen zagen , ga je de grootste oldtimerstoet ter wereld Brussel zien inpalmen . Desnoods organiseer ik dat wel .

Ik kom lekker stinken met m'n stoofke...

Comment

• Vandaag de verkoop afgebeld. Ik kan die aandelen niet gebruiken als borg voor een lening en mijn pa wilt niets voorschieten omdat het een Italiaanse auto is.

Comment

• maar tis ni 't einde van de wereld

Comment

• Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• en nu?

Comment

Working...
                                          X