Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fuck! Het gaat niet door. Daar net naar de bank geweest om mijn arcopar aandelen te verkopen. wat blijkt; dat kan alleen tussen april en september. Ik heb dus geen geld. godverdomme ik ben er slecht van.
Nee, ik geraak er alleen van af tussen april en september.
Er is nog een hele kleine kans dat mijn vader het geld wilt voorschieten, maar mijn pa kennende... ik hoop er zelfs niet op.
Nee, ik geraak er alleen van af tussen april en september.
Er is nog een hele kleine kans dat mijn vader het geld wilt voorschieten, maar mijn pa kennende... ik hoop er zelfs niet op.
Dat bedoelde ik . Als je hem die bon geeft in ruil voor de waarde in harde flappen . Ik duim voor jou .
Is een lening bij je bank geen oplossing om die drie maand te overbruggen? Gezien het relatief lage bedrag en de korte looptijd gaan de intresten nogal meevallen, en als de auto echt is wat je zoekt...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
later ga je nog tevreden zijn dat je niet aan je geld aankon.
Moest hij nu geen geld hebben zou ik lenen ook absoluut afraden . Maar de jongeman heeft gewerkt en gespaard met als doel een eigen kar te kunnen hebben . En ik vind niet dat hij met de Lancia een slechte keuze maakt . Goed onderhouden en je kan nog altijd je geld er terug uithalen later .
Gaat dat? En het is wel zo dat ik maar tot zaterdag heb om te betalen. De tijd dringt met andere woorden.
En tuscani, die aandelen intresseren me geen zak. Ik kan in de lente wat verdienen en in de zomer kan ik gaan werken. Sparen doe ik dan wel.
Edit: en wat die Lancia betreft, het ding is volledig in orde met geen roest, behalve op de achterklep. Binnen 2 Ã 3 jaar is hij meer waard dan nu.
Volgens mij kan dat . Maar vergeet niet dat je natuurlijk wat geld gaat verliezen door de rente die je betaald op een lening . Onmiddellijk naar de bank bellen , zou ik zeggen .
Vandaag de verkoop afgebeld. Ik kan die aandelen niet gebruiken als borg voor een lening en mijn pa wilt niets voorschieten omdat het een Italiaanse auto is.
Comment