Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oldtimer PORSCHES
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenthx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIn je portfolio staan nog prachtige foto's (van deze wagen)
(dat zijn 2 verschillende 917's btw )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtendat zijn 2 verschillende 917's btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIdd, was me nog niet opgevallen, prachtig werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenmerci ik denk zelfs dat dit de enige gulf 917's zijn die nog die vinnen hebben... maar ik zou 't eens juist moeten opzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHeb jij 'n accreditiatie voor Zolder?
nope schijnen nogal moeilijk te doen... kheb trouwens ooit eens gemaild en niet eens antwoord gekregen dan blijf ik wel bij francorchamps en andere...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenik ben zelfs nog nooit op zolder geweest
nope schijnen nogal moeilijk te doen... kheb trouwens ooit eens gemaild en niet eens antwoord gekregen dan blijf ik wel bij francorchamps en andere...
Ja kheb hier ook al gelezen,Bralo heeft alles zowat uit de doeken gedaan.
Spijtig eigenlijk, ik snap niet wrm ze er zo moeilijk over doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGat in je cultuur
Ja kheb hier ook al gelezen,Bralo heeft alles zowat uit de doeken gedaan.
Spijtig eigenlijk, ik snap niet wrm ze er zo moeilijk over doen.
op spa doen ze ook niet bepaald gemakkelijk hoor + alles hangt natuurlijk af van welke organisatie van een bepaald evenement... kzal toch eens werk moeten werken van wat publicaties en een perskaart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtengoh voor zover ik zolder ken van foto's en racespellen vind ik 't eigenlijk niet zo'n bijzonder circuit als fotograaf
op spa doen ze ook niet bepaald gemakkelijk hoor + alles hangt natuurlijk af van welke organisatie van een bepaald evenement... kzal toch eens werk moeten werken van wat publicaties en een perskaart...
Ik zou het alleen al doen voor de sfeer, welke leeftijd moet je eigenlijk hebben om dergelijk 'avontuurtje' aan te gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDoen!
Ik zou het alleen al doen voor de sfeer, welke leeftijd moet je eigenlijk hebben om dergelijk 'avontuurtje' aan te gaan?
hoe bedoel je van leeftijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenmjah 't is allemaal niet zo simpel of 't was al zo ver...
hoe bedoel je van leeftijd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJah, net zoals 'n rijbewijs laten we maar zeggen. 'n minimumleeftijd om zo'n accreditatie aan te vragen
voor accreditatie heb je normaal gezien een perskaart nodig en in veel gevallen moet je ook publicaties van een zeker niveau kunnen voorleggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenminimumleeftijd ofzo bestaat niet hoor das nu iets dat ze nooit vragen je leeftijd...
voor accreditatie heb je normaal gezien een perskaart nodig en in veel gevallen moet je ook publicaties van een zeker niveau kunnen voorleggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn zo'n perskaart das bv in opdracht van 'n magazine ofzo...
Comment
-
Een schitterende 356 die ik deze zomer zag. Ik weet wel niet of het een replica was of niet, ik ben geen kenner... Maar hij was móói!
De foto's heb ik ook allemaal in 7.2 MP moest iemand ze in het groot willen.
Comment
-
Nog eentje van het interieur:Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment