Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Oldtimer PORSCHES
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenDie 550 A Spyder was op Brussels collection car zo te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenDe Porsche 356 is ook mijn favoriete oldtimer!
Als het mogelijk zou zijn, zou ik graag later een 356 C coupé bezitten, liefst in het grijs!
Zo dus:
In zwart ook altijd mooi:
Comment
-
Comment
-
te koop
Staat in Nederland te koop voor 21.500
Comment
-
Dat is een replica , de spiegels van de originele staan op de deur .
Het stuur , de versnellingspook , de kuipzetels zijn niet origineel ,....
De prijs zegt al genoeg voor een originele speedster betaal je tussen de 60.000€ à 120.000€ , naar gelang de staat van het voertuig .
Op de site van classicdriver staan er regelmatig mooie 356 te koop en tevens andere oldtimers .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kiekdiep Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEen paar Porsche logo's er op en een Fuchs-velgje eronder en je bent "ready to go"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk BerichtenFuchs onder een 356? woon jij in de marginale driehoek?
Heb je al eens gezien wat PGO standaard onder zo'n replica steekt?
Comment
-
Sommige zullen er mss wel anders over denken, maar ne replica 356 A Speedster is voor mij izowat hetzelfde als een fake handtas, horloge of eender wat kopen.. Als je zoiets niet kunt betalen blijft ge er beter vind ik. Voor de prijs dat zo ne replica speedster kost heb je al ne 911 SC ofzo en dan heb je tenminste ne echte Porsche, die ook wel knap is en zijn waarde wel min of meer behoud. Want is het ook zo niet dat je een basis replica rond de 25000 euro betaald ? Maar als je er een deftige/goede replica van wilt maken de kosten ook nog serieus oplopen , zoals aan de zetels, voorruit, bache, velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenWant is het ook zo niet dat je een basis replica rond de 25000 euro betaald ?
Comment
Comment