Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer PORSCHES

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Was niet op Eran day, maar was iets van Van Beurden. Heb toen paar rondjes met die RSR als passagier beleefd (wou wel zelf rijden, maar dat zat er blijkbaar niet in). Wel fenomenale bak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Was niet op Eran day, maar was iets van Van Beurden. Heb toen paar rondjes met die RSR als passagier beleefd (wou wel zelf rijden, maar dat zat er blijkbaar niet in). Wel fenomenale bak.
      Ow, wanneer is dat event dan geweest?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Ow, wanneer is dat event dan geweest?
        25/10/2007

Was toen voornamelijk Porsche dat aanwezig was, maar ook de Viper SRT 10 (raceversie) was er, die trouwens in de bochten minder presteerde dan deze RSR Op het rechte stuk, zelfs op de kleinere werd wel duidelijk dat deze snellere tijden reed.

Comment

Zo'n dingen moet ge hier vantevoren melden hé

Comment

Prachtig allemaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Heeft Philip Zolder afgehuurd voor een dag?

en ik wist van niets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Heeft Philip Zolder afgehuurd voor een dag?

en ik wist van niets
                Samen met nog iets. Het was niet allemaal Porsche, maar toch wel een paar boxen. 996 GT3 ook. Had wel gehoopt dat de 997 er al ging zijn. Maar enkel op de parking stonden er een paar. Uiteindelijk blijft die Martini toch het vetst

Comment

Als ik goed heb gezien is dit toch een Porsche

Comment

De liefhebbers zullen hem wel correct kunnen benoemen denk ik?

Comment

een vraag aan de kenners.
                      hoeveel stuks zijn er gemaakt van de 930 Turbo Cabrio met 330pk & 5-bak.
                      groeten

Comment

VW Kever

WIE KAN MIJ HELPEN

Ben op zoek naar een kever, maakt niet uit welk jaar of welke motor. Een exemplaar dat nog niet is gerestaureerd. Graag had ik wel gewilt :

- draaiende motor
                        - alle onderdelen (bumpers, wielen, lampen ...)
                        - niet te veel roest op chassis en carrosserie

Voor de rest maakt het allemaal niet uit, hij mag oud zijn,mag veel km hebben, lak mag in slechte staat zijn ...
                        Hij moet wel betaalbaar zijn, ik ben al veel dingen tegen gekomen waarvan ik de prijs schandalig hoog vind, het gaat hier om de best verkochte auto aller tijden, niet om een blok goud. Wil er niet meer dan 1000 euro voor geven. Heeft er iemand een idee waar ik aan zo'n kevertje kom?

Merci

Comment

Hallo allemaal,

Ik stap op 24 mei 2008 in het huwelijksbootje (regio Brugge).
                          Wij dromen ervan dit "bootje" te vervangen door een Porsche oldtimer (bv. 356).
                          Is er iemand bereid om zijn Porsche tegen een correcte prijs ter beschikking te stellen ?

Comment

Working...
                          X