Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag nog eens tot bij Wax-It geweest. Dit is momenteel mijn collectie :
Auto Finesse enkel geen fan van de lather shampoo, meer fan van de poorboy's SSS, en de leather conditioner rechts, goh, wil ik eens vergelijken met iets van gliptone.
Dikke fan van die wasmitt/spons linksachter
Ik heb al een paar keer gelezen dat een conditioner eigenlijk niet nodig zou zijn op nieuwere lederen interieurs omdat die al voldoende beschermd zouden zijn. Iemand weet of dat klopt ?
Ik heb een beetje een probleem met het inschatten hoelang ik moet wachten eer ik een laagje moet afwrijven. Kan iemand mij hierbij helpen ?
1. voorwas: Avalanche shampoo
Lijkt me duidelijk, ook via filmpjes, ongeveer 4 à 5 minuutjes laten inwerken ?
2. prewax : Rejuvenate cleaner
Direct afwrijven ?
3. wax : Temptation carnauba wax
Het is me niet duidelijk. Ik heb al filmpjes gezien waar ze eens met hun vinger over het laagje gaan, maar ik zie het niet.
Het is blijkbaar ook afhankelijk van wax tot wax. Hoe zit het met Temptation van AF ? Iemand ervaring mee ?
4. leder interieur reiniger : Hide Cleanser
Direct afwrijven ?
5. leder interieur beschermer : Hide Conditioner
Even laten inwerken (hoelang ?) of gewoon laten opdrogen ?
6. softtop reiniger : Rag Top Cleaner
&
7. softtop beschermer : Rag Top Protector
Nog niet gebruikt (ik zal mijn auto pas volgende maand hebben), maar heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik heb afgelopen woensdag mijn auto weer opgehaald bij het schadebedrijf (spuitwerk). Achterklep is weer strak :-)^
Vraag is echter; hoe lang moet je wachten totdat je weer met een gerust hart kan gaan poetsen? Ik heb eens gehoord dat je de eerste 14 dagen er beter niet aan kunt komen.
In...
Mijn Auto Finesse collectie de laatste weken goed uitgebreid, ik denk dat ze nu compleet is.
Misschien op termijn nog Imperial Wheel Cleaner erbij, maar voorlopig niet.
Deze Auto Finesse Crew Bag bevat de volgende Auto Finesse produkten :
- Citrus Power
- Avalanche
- Lather
- Finale
- Iron Out
- Oblitarate
- Satin Tyre Creme
- Glide
- Glisten
- Crystal
- Spritz
- Dressle
- Rag Top Cleaner
- Rag Top Protector
- Hide Cleanser
- Hide Conditioner
- Revive
- Vision
- Rejuvenate
- Clay Bar
- Temptation Wax
- Mint Rims
- Mercury Metal Polish
- Interior Detail Brush
- Hog Hair Brush 2 set
- Upholstery Brush
- Waxmate XL
- Foam applicator (2)
- Microfiber applicator pad
- Dual LSP applicator pad
- Aqua Deluxe Towel
- Glass Waffle
Plus van andere merken :
- Gyeon Q2M Silk Dryer
- Gloss-It Professional Tire Sponge
- Microfiber Madness Incredimitt
- Microfiber Madness Incredipad
- Microfiber Madness Summit 800
- Microfiber Madness Slogger
- foam applicator pad
Daar kan dus wel redelijk wat in hee. Alles samen goed voor 13.5 kg :-D
Het heeft wat geld en discussies met de vrouw gekost maar ik ben nu tegen alles gewapend :-)
Ik heb nog niet alles getest, maar wat ik al gebruikt heb, voorlopig zeer tevreden van. En in die tas kan wel echt veel. Het oogt ook wat professioneler dan een kartonnen doos of een curver box ;-)
Comment