Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenBen jij de enige die met een St Tdci Mondeo rijdt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenZeker, en ik ben niet te trots om toe te geven dat dat serieus in t nadeel speelt. Op het circuit (zeker zolder en mettet) heb ik daar ook serieus last van. Is nu wel beter met die draagarmbrug, maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDan ligt het niet aan de motor maar aan uw auto. Een RCZ is geen Full-race machine eh. Daar heb je de RCZ-R voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenEr zijn er nog enkele, maar ze zijn niet dik gezaaid. Waarom de vraag eigenlijk? Ben jij de enigste die met een S-Max rijdt dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDan moet je maar eens naar Hasselt of Genk gaan. Daar zie ik ze wel eens regelmatig. Waarom de vraag: Lees voor waarom de vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenT ligt wel degelijk aan de motor. THP's hebben er zo goed als geen last van. (ma das ook maar ne 1.6)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichtensfeer zit hier goed precies...
Comment
-
Bon, ik ga het laten voor wat het is... Op alles commentaar, zelf belachelijke vergelijkingen maken maar commentaar geven wanneer iemand anders dan zo'n vergelijking maakt en wanneer je dan vraagt om de proef op de som te nemen krijg je de vraag of jij de enige bent met zo'n auto en dat hij er nog wel tegenkomt. Een hoop zever dus, eigen aan de internetgeneratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenBon, ik ga het laten voor wat het is... Op alles commentaar, zelf belachelijke vergelijkingen maken maar commentaar geven wanneer iemand anders dan zo'n vergelijking maakt en wanneer je dan vraagt om de proef op de som te nemen krijg je de vraag of jij de enige bent met zo'n auto en dat hij er nog wel tegenkomt. Een hoop zever dus, eigen aan de internetgeneratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenEn ....meer dan behoorlijk offtopic.. Dat constante gelul over ford diesels.Niet dat ik een probleem heb met Ford maar dit over en 't weer geblaas gaat weer helemaal fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenBon, ik ga het laten voor wat het is... Op alles commentaar, zelf belachelijke vergelijkingen maken maar commentaar geven wanneer iemand anders dan zo'n vergelijking maakt en wanneer je dan vraagt om de proef op de som te nemen krijg je de vraag of jij de enige bent met zo'n auto en dat hij er nog wel tegenkomt. Een hoop zever dus, eigen aan de internetgeneratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenAls jij dat vindt is dat goed hé. Je negeert mijn vraag gewoon omdat je beseft dat jij na het sprintje wel eens de grootste jankmuil zou kunnen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDan ligt het niet aan de motor maar aan uw auto. Een RCZ is geen Full-race machine eh. Daar heb je de RCZ-R voor.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik hoef mezelf niets wijs te maken. Punt is duidelijk: wanneer je het aanbod krijgt reageer je er niet op. Als je toch zo zelfzeker bent is er toch geen reden om het niet te doen? En kom nu niet af met het feit dat je zoiets niet doet, want dan reed je wel stock rond. Enfin, zoals ik al zei: ik ga het laten want het heeft geen enkele zin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDan moet je maar eens naar Hasselt of Genk gaan. Daar zie ik ze wel eens regelmatig. Waarom de vraag: Lees voor waarom de vraag.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment