Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Software upgrade F20/21/30/31 16d (2.0 engine) to 18d NOW POSSIBLE @ ATH !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Dat zal bij die anderen ook wel zo geweest zijn hoor.
    Ik heb laten herdoen bij Kempower, enkel nog klein wolkje bij vol doorgaan . En deftig vooruit gaan.

mensen die mijn leon kende spreken er nog over, dat ding was snel. 221pk / 469nm.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
      In 2005

Comment

Grappig topic :-)
        maar hier ook, geen zin meer in chippen van mijn auto. Laat maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
          Ik denk dat ge ze allemaal in ne zak kunt steken, all the same.

Comment

Kweet ni, maar de Jan van Kempower is de arrogantste mens die ik ooit ontmoet heb,Heinz en DVX ken ik ni maar ik heb toch steeds goede ervaringen met het hele team van BR Performance....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
              Alweer eentje bekeerd. Hoera voor BelgianTriple.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Kweet ni, maar de Jan van Kempower is de arrogantste mens die ik ooit ontmoet heb,Heinz en DVX ken ik ni maar ik heb toch steeds goede ervaringen met het hele team van BR Performance....
                Ja dat kan, maar mijn auto reed zoals het moet en ging vooruit. En da telt voor mij. Bruno heeft mijn Mercedes gedaan bij shiftech en die is toch 3 keer terug gemoeten, erna was alles ok. Is geen verwijt ik maak op mijn werk soms ook een fout, en da kan perfect maar geef ze dan ook toe. Enkel toen een collega van hem aan de balie mij een uitleg wou geven met veel cinema over hoe een motor werkt, heb ik die ff kort de mond gesnoerd. Mij maak je geen blazen wijs, heb zelf een A1 en 18 j ervaring dat pakt dus niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                  Alweer eentje bekeerd. Hoera voor BelgianTriple.
                  Seg sinds gij zoveel weet over chiptuners , bij wie zou ik beste gaan?

Comment

Bij tk zelf, hij is beter op de hoogte dan de tuners zelf tiens.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Seg sinds gij zoveel weet over chiptuners , bij wie zou ik beste gaan?
                      Die niet in die zak steken en U niet in 't zak zetten

Comment

Inderdaad, TK zou beter zelf een tuningbedrijfje opstarten, denk dat er nog wel veel naartoe zouden gaan :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                          Inderdaad, TK zou beter zelf een tuningbedrijfje opstarten, denk dat er nog wel veel naartoe zouden gaan :p
                          In Willebroek misschien, want daar mag en kan alles. Oom agent knijpt wel een oog of twee dicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATH Bekijk Berichten
                            daar zit dus het verschil tussen u en ons
                            jij overdrijft graag, wij houden het soms liever iets veiliger (als je weet dat die klant ALTIJD op koude motor plankgas geeft en soms 2u aan een stuk in Duitsland meer dan 300km/h rijdt )
                            En we hebben precies gelijk gekregen want zijn begrenzer was er maar net uit en zijn turbo was er al aan.

Maar ik ben toch blij dat we het eens zijn dat je er serieus naast zat met de Porsche :-) :-)
                            Wat interesseert u hoe hard een klant rijd . Zij betalen en jij doet wat ze vragen . Straks gaan ze mij geen frieten verkopen omdat het ongezond is .

Comment

@ ATH, dus eigenlijk is dit nog steeds niet de "gewone" op maat gemaakte software, dus ecu is nog steeds niet helemaal toegankelijk?

Comment

Kijk... een begrijpend lezer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATH Bekijk Berichten

Maar ik ben toch blij dat we het eens zijn dat je er serieus naast zat met de Porsche :-) :-)
                                  ik zat er volledig op, nu weten we wie de software heeft geschreven

Ps je zou beter blij zijn dat ik niet mee doe aan die powerboxen, anders had je helemaal geen klanten meer , denk daar maar eens over na

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
                                    @ ATH, dus eigenlijk is dit nog steeds niet de "gewone" op maat gemaakte software, dus ecu is nog steeds niet helemaal toegankelijk?
                                    Tuurlijk niet, weer allemaal marketing praatjes door zelfverklaarde ingenieurs. Er zitten dus toch ingenieurs in Beieren die ietjes slimmer zijn dan die "lompe" ingenieurs over wie BrunoL het laatst over had. Het schijnt dat deze "lompe" ingenieurs zelfs in dezelfde klas dan BrunoL zaten.....volgens BrunoL.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                      ik zat er volledig op, nu weten we wie de software heeft geschreven

Ps je zou beter blij zijn dat ik niet mee doe aan die powerboxen, anders had je helemaal geen klanten meer , denk daar maar eens over na
                                      Wees jij blij dat oom agent het iets te druk heeft met andere zaken, anders had ook jij geen klanten meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
                                        Ik veronderstel als het zo was, dat ze die andere 2 liters (318d, 320d) ook kunnen tunen, in plaats van alleen de 316d.

Comment

Vooraleer wij geen werk meer gaan hebben gaat ge de fiscus toch nog ne keer of 4-5 op ons af moeten sturen ze Bruno :-)
                                          Ge weet nu toch al hoe het moet é

Comment

Working...