Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@xxx: Hangt jullie TTS lager dan standaard? Zoals ik hem daar zag stond 'ie echt perfect, terwijl ik normaal bij een 993 vaak de indruk heb dat ze te hoog staan...
Echt een juweeltje, ik kan het niet genoeg zeggen!
Dat denk ik niet Porkie, we hebben niks aan de wagen verandert!
Voorts ook nog redelijk wat nieuwe mensen van hier leren kennen, waaronder Alex zonder 635 oa , Carlito, RRD en nog zoveel meer.
was jij die mens met wie ik even gebabbeld heb via de koffer van C z'n RS ?? Er waren een aantal mensen mee van wie ik de naam niet gevraagd/gehoord/onthouden heb
volgende keer wel met de 6 .. kwas er beter sowieso mee gekomen maja ..
Het was de 1ste keer dat ik de Gumball live heb gezien en ik moet zeggen dat het wat tegenviel.. Op de terugweg wel een 996 Turbo !! het nakijken gegeven..
Toen ik vertrok uit Mannekensvere, heb ik terug gekeerd richting Dunkerque.. Daar heb ik terug de autostrade opgereden richting Middelkerke.. Eventjes aan de kant gezet en enkele Gumballers opgewacht.. Dat was dan wel de moeite!!
Leuk om enkele forummers irl te zien!!
Nice to meet you alex & co
ik verschoot wa een klein manneke da gij waart en uw vriendin mag er ook best wezen idd een aangename kennismaking, volgende keer wa langer .. kheb de posj nog zien staan in jabbeké, maar u nergens meer teruggevonden ...
Ik hoop overigens ook dat Cedrick goed thuisgeraakt is want die was met mij mee en toen ik onderweg was naar Brugge realiseerde ik me opeens dat hij niet meer in de auto zat !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik hoop overigens ook dat Cedrick goed thuisgeraakt is want die was met mij mee en toen ik onderweg was naar Brugge realiseerde ik me opeens dat hij niet meer in de auto zat !
ie vertelde me dat z'n pa hem kwam ophalen dus dat zal wel in orde gekomen zijn
was jij die mens met wie ik even gebabbeld heb via de koffer van C z'n RS ?? Er waren een aantal mensen mee van wie ik de naam niet gevraagd/gehoord/onthouden heb
volgende keer wel met de 6 .. kwas er beter sowieso mee gekomen maja ..
ik verschoot wa een klein manneke da gij waart en uw vriendin mag er ook best wezen idd een aangename kennismaking, volgende keer wa langer .. kheb de posj nog zien staan in jabbeké, maar u nergens meer teruggevonden ...
Nog zien staan? Dan zat ik erin want ik heb nog een tijdje rondgereden om Gumballers te volgen maar ik ben niet meer uit de auto gekomen.. Het was te koud
Ik vrees dat ik ook wat minder geluk had, ofwel was het Whispy die net voor me hing.
Ik vond het ook de saaiste gumball tot nu toe, voorbije twee jaar in Calais en Beloeil veel meer gezien..
We hebben echt zeer veel gemist, maar het is een risico dat je moet nemen natuurlijk. Ben in mannekesvere, jabbeke en drongen geweest, zeer veel forummers gezien uiteraard al ken ik belange niet iedereen!
Comment