09u00
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 testday's @ Spa 10/7 - 12/7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenOm hoe laat begint het eigenlijk?
Edit: Te laat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenTevens weer zoals gewoonlijk mijn gezicht verbrand, ik vergeet altijd een klak mee te nemen naar spa . Volgens alle bronnen ging het 99% regenen in spa... mijn kl*ten ja enkel op den terug weg naar huis wat regen gehad maar op spa 0%!
Comment
-
Het was supertof ! Het was redelijk druk, maar het ging nog. Héééél vééééél foto's gemaakt. Misschien dat ik morgen al een deel post.
Sinister dus ontmoet, toffe kerel!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenHet was supertof ! Het was redelijk druk, maar het ging nog. Héééél vééééél foto's gemaakt. Misschien dat ik morgen al een deel post.
Sinister dus ontmoet, toffe kerel!
ah ge zijt toch thuis gekomen ? ik dacht die zit nu weer ne friet te pakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenah ge zijt toch thuis gekomen ? ik dacht die zit nu weer ne friet te pakken
Ik ben wel stikkapot maarja, heb wel een paar lekkere pics genomen1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Damn hoe zalig was dat! Het was de eerste keer dat ik F1 live zag, het geluid was. ONGELOOFLIJK!!!! Ik kreeg er zelfs kippenvel van.
Na 18h was er nog een voorstelling van een oude F1-wagen samen met Paul Frère (oude F1 piloot) + David Coulthard (en zijn vlam). Daarna ook nog een receptie en persconferentie samen met die Paul Frère en Coulthard, maar daar ben ik niet tot het einde gebleve, ik kreeg tenslotte honger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenBon, ik probeer uit mn nest te raken, ik ben te herkennen aan een Michael Schumacher pet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenOeioe, der lopen der daar wel zo'n honderd mee rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDamn hoe zalig was dat! Het was de eerste keer dat ik F1 live zag, het geluid was. ONGELOOFLIJK!!!! Ik kreeg er zelfs kippenvel van.
Na 18h was er nog een voorstelling van een oude F1-wagen samen met Paul Frère (oude F1 piloot) + David Coulthard (en zijn vlam). Daarna ook nog een receptie en persconferentie samen met die Paul Frère en Coulthard, maar daar ben ik niet tot het einde gebleve, ik kreeg tenslotte honger.
Last edited by Denniske; 11/07/2007, 16:44.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPrachtige Quattroporte !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenThx Dennis, ik had verwacht dat er toch meer sjieke auto's zouden staan. Alleen maar een Z4M Coupé gezien en een Jaguar XK.
Op de gewone parking stond ook nog een nieuwe Audi S3, Ferrari testarossa, Porsche 997 Turbo, Lotus elise x3, Nissan Skyline, Audi A8 W12, Bentley Conti GT, Mercedes-Benz E55 AMG, Alfa Romeo 147 GTA, Aston Martin DB7, Porsche 997 Carrera S.
En meer foto's van de Quattroporte volgen nog in je topic. (Kan wel even duren )1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEn een ML 63 AMG, E39 M5, ..
Op de gewone parking stond ook nog een nieuwe Audi S3, Ferrari testarossa, Porsche 997 Turbo, Lotus elise x3, Nissan Skyline, Audi A8 W12, Bentley Conti GT, Mercedes-Benz E55 AMG, Alfa Romeo 147 GTA, Aston Martin DB7, Porsche 997 Carrera S.
En meer foto's van de Quattroporte volgen nog in je topic. (Kan wel even duren )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenHola pola das nice, ja toen wij aankwamen reed er net een zwarte 997 turbo voorbij, was ik al vergeten. Ahja en die Conti Gt stond aan het tankstation. Mooi, post de foto's vd Qp maar als je tijd hebt.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenAh, Z4M coupé heb ik niet gezien. Toevallig een foto?
ik wel maar gene foto van gepakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenik wel maar gene foto van gepakt1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenAh, Z4M coupé heb ik niet gezien. Toevallig een foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenmOng (--> MSN!)
Comment
Comment