Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IAA Frankfurt 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is ni waar dat 't daar allemaal witte auto's gaan zijn eeh seg. Witte M5, witte M6, witte CL AMG, witte E AMG, ... BAH !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      ik kijk er al naar uit! en als het weer mee zit gaan we te paard.....
      In ruil voor een emmertje haver wil ik daar wel 'es achterop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        wij ( rangelove en ik) gaan dus ook mee op hotel , maar we gaan wsl niet samen kunnen oprijden , daar we niet weten op welk uur we klaar gaan zijn voor vertrek ( de zaak waar we soms ook effe moeten werken )... maar ik vermoed dat we daar wel tamelijk laat mogen toekomen in dat hotel? Jullie verwittigen die mensen daar eventueel al maar van.

ik kijk er al naar uit! en als het weer mee zit gaan we te paard.....
        Een zwart steigerend? Of in de koets van nen 2cv?

Comment

• Mss een domme vraag,maar weet iemand de exacte straatnaam van het autosalon?
          Kan zijn dat we toch gaan
          alvast bedankt!
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Westendstraße 61

D-60325 Frankfurt/Main

Germany

is het dit?

Comment

• Dan ga je uitkomen bij de vereniging van de duitse autoindustrie. Er zullen ongetwijfeld wel een paar dikke bakken staan, maar voor de rest
              Zoek het eens op in de POI's van je GPS en als het dan nog niet lukt zal dit wel meer in de buurt zijn:
              Messe Frankfurt GmbH

Ludwig-Erhard-Anlage 1
              D-60327 Frankfurt am Main

Maar wees gerust, eens je in de buurt komt staat het van ver genoeg aangeduid vermoed ik...

is er trouwens ergens iemand die een volledige lijst heeft van premieres/prototypes per merk? Ik ga alleen zondag (in één dag over&weer) en wil daarom mijn tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door al op voorhand het één en ander te selecteren... Heb al eens gegoogled maar zonder veel resultaat (behalve een totaal onjuiste pagina op wikipedia)
              Last edited by ; 12/09/2007, 21:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                Dan ga je uitkomen bij de vereniging van de duitse autoindustrie. Er zullen ongetwijfeld wel een paar dikke bakken staan, maar voor de rest
                Zoek het eens op in de POI's van je GPS en als het dan nog niet lukt zal dit wel meer in de buurt zijn:
                Messe Frankfurt GmbH

Ludwig-Erhard-Anlage 1
                D-60327 Frankfurt am Main

Maar wees gerust, eens je in de buurt komt staat het van ver genoeg aangeduid vermoed ik...

is er trouwens ergens iemand die een volledige lijst heeft van premieres/prototypes per merk? Ik ga alleen zondag (in één dag over&weer) en wil daarom mijn tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door al op voorhand het één en ander te selecteren... Heb al eens gegoogled maar zonder veel resultaat (behalve een totaal onjuiste pagina op wikipedia)
                4km minder
                Bedankt

Comment

• Neeh, ook al naar gezocht. En op de site van de IAA zelf? Die zetten dat 2 jaar geleden in ieder geval online, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Neeh, ook al naar gezocht. En op de site van de IAA zelf? Die zetten dat 2 jaar geleden in ieder geval online, dacht ik.
                    Er staan verschillende adressen,op verschillende links.
                    En indien ik daar nog niet ben geweest,weet ik niet het exacte adres.
                    Maar het zal wel aangeduid staan zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Ik zou zeggen: volg de massa, je kan niet missen... Als je in de buurt komt, zal je toch even moeten aanschuiven.
                      Enkele jaren geleden stonden al borden op de Autobahn denk ik. Zal nu ook wel zo zijn veronderstel ik.

Comment

• 't is dat
                        ik kijk er echt naar uit!
                        Ineens men ma ; Ga jé niet naar 't autosalon?
                        Euh ,ja...kweetnii..
                        Mah bwha ja ga maar

OKé

Comment

• 't staat vast, ik ga . Op zaterdag..
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

't Is ni waar dat 't daar allemaal witte auto's gaan zijn eeh seg. Witte M5, witte M6, witte CL AMG, witte E AMG, ... BAH !!
                            Neenee, er staat er ook een matsmurfblauwe .

Comment

• Praktisch bekeken
                              • alle betalingen zijn ontvangen
                              • BMWMB, Robbie, Axdude, Zazoo, Cedje en ikke vertrekken rond 19u in de buurt van Maasmechelen (Via A4 - Kerpen - A61 - A48 - A3
                              • Wannes en Rangelove volgen ongeveer dezelfde weg, maar waarschijnlijk iets later
                              • gTa + maat en TomT vertrekken rond 18u30 te Aalter: E40 - E411 - Lux - A8 - A63 - A3

Invoeren in de GPS:

Stadt Hotel Bruchkoebel (receptie op 2e verdiep)
                              Hauptstrasse 14-16
                              63486 Bruchköbel

Of klikken op deze link

Het hotel heeft een ondergrondse parkeergarage
                              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

't Is ni waar dat 't daar allemaal witte auto's gaan zijn eeh seg. Witte M5, witte M6, witte CL AMG, witte E AMG, ... BAH !!

Zo erg is dat toch niet
                                Dat is allemaal redelijk makkelijk op foto vast te leggen dus ideaal

Comment

• Ik werk dit weekend in Mainz (35km van Frankfurt) en vertrek maandag terug naar Brugge. Mochten er mensen problemen hebben (panne met auto, geen hotel...): geef me een PM, misschien kan ik iets regelen. Ik werk 's nachts dus een reply kan wat later komen. Ik zal niet gaan, ben vorig jaar naar Parijs geweest en de drukte daar was me er wat teveel aan en het was dan nog gewoon tijdens de week...
                                  i 1 2 1/2 6

Comment

Neeh, ook al naar gezocht. En op de site van de IAA zelf? Die zetten dat 2 jaar geleden in ieder geval online, dacht ik.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

Ik had 't niet op het adres, maar op een lijst van alle premières...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                      Ik werk dit weekend in Mainz (35km van Frankfurt) en vertrek maandag terug naar Brugge. Mochten er mensen problemen hebben (panne met auto, geen hotel...): geef me een PM, misschien kan ik iets regelen. Ik werk 's nachts dus een reply kan wat later komen. Ik zal niet gaan, ben vorig jaar naar Parijs geweest en de drukte daar was me er wat teveel aan en het was dan nog gewoon tijdens de week...
                                      Parijs is inderdaad de hel. 't Is ook het grootste afbraaksalon, heb ik de indruk (al doet Brussel ook wel 'n gooi naar de kroon), het gehalte jong schorremorrie dat daar rondloopt, zich in groep alle coole karren toe-eigent en daar dan een half uur in blijft zitten terwijl het kneusje van de groep dan pics moet maken van die gasten aan 't stuur, geen respect heeft voor die auto's, ... 't is zot.

Ik ga niet meer naar autosalons op gewone dagen, 't is te druk gewoon.

Comment

• Waarschijnlijk ga ik volgende week een dagje heen en terug. Met de wagen naar Keulen, mijn pa oppikken en dan met de trein naar Frankfurt. Koln-Frankfurt duurt 55 minuten en dan is't nog 10 minuten wandelen ofwel de tram pakken. Auto doe ik niet, omdat het dan enerzijds ver rijden is op 1 dag (gecombineerd met beursbezoek) en omdat het anderzijds retedruk is om toe te komen. Mijn pa passeerde vanmorgen 1 uur voor openingstijd en de aanschuiftijd voor de parking was al 16 minuten
                                        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Ik zal er ook zijn vrijdag!

Man ik kijk uit naar die C63 Estate

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X