Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mij gaat het erom spannen om hem nog te wassen! Morgenmiddag met de tennisploeg een match zaalvoetbal spelen in Scherpenheuvel, daarna naar Leuven vliegen om te werken tot 00u00 's nachts. Dus ofwel nog even vlak voor het werk, ofwel zondagochtend, maar dat gaat pijn doen vrees ik.
Linkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.
Bij mij gaat het erom spannen om hem nog te wassen! Morgenmiddag met de tennisploeg een match zaalvoetbal spelen in Scherpenheuvel, daarna naar Leuven vliegen om te werken tot 00u00 's nachts. Dus ofwel nog even vlak voor het werk, ofwel zondagochtend, maar dat gaat pijn doen vrees ik.
T'is toch logisch dade em wast? Gelijk alsde van de zaalvoetbal komt dade u dan ook geen douche pakt?
Linkse scharnier van de hoedeplank is bij mij een maand geleden ook afgebroken! Nochtans ben ik toch behoorlijk voorzichtig met mijn voiture...En voor zoiets kan ik mijn Wecare contract niet aanspreken vrees ik.
Ja bij mij hebben ze dat eerst trachtten te fixen onder garantie, derna nog eens voorgehad en direct een nieuwe gekregen..
Zijn die scharnieren dan zo zwak? Kan je dat zonnescherm verwijderen van de hoedenplank of zit dat daar vast op bevestigd?
Je moet weten dat die scharnierpunten slechts aan de hoedenplank zitten vastgemaakt met een gelijmd vierkantje van 6x6 cm.. Normaal heb je daar geen last van, maar ik ben bij het laden er wel eens tegengebotst
Zonnescherm zit vast! je kan het wel mooi inklappen hoor..
Comment