Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
huh wtf??? ik geraak ni onder dien helicopter... mijn motarke doet altijd salto en valt dan int water...
Gewoon eroprijden en eens in de lucht R2/X loslaten, normaal load er dan een filmpje dat je aan de heli hangt en moet je je optrekken op erin te geraken.
Zie ik jullie binnenkort daar wel. Ik moet eerst nog eens naar die modem van telenet zien of ik daar nog een extra poortje op heb. Anders enkele metertjes kabel gaan halen om vanaf de pc een lijntje te leggen.
Owja, achter een maandje zul je mij ook wel online kunnen tegengekomen, zal mijn nick wel eens posten
€535 idd. PS3 GTA VI Pack + Extra controler + HDMI kabel + Herlaad kabel controler. Valt nog mee. Veel goedkoper zul je niet vinden. Dat online zijn zal ook niet voor direct zijn.
die missie waarda ge die maffiabaas moet vermoorden, dat die zo ontsnapt met die boot en gij volgt met een brommerke... kzit vast, wa moet ge doen als ge aan dien jump komt? ik jump daar altijd... maar val dan int water... ik snap het nimeer ze...
Brommerke halen, jumpke oefenen en eenmaal jumpke onder de knie, dan pas de volledige missie spelen.
Juist daarom. Bij mij is dat ook enkele maanden eer dat uitgespeeld is.
€535 idd. PS3 GTA VI Pack + Extra controler + HDMI kabel + Herlaad kabel controler. Valt nog mee. Veel goedkoper zul je niet vinden. Dat online zijn zal ook niet voor direct zijn.
€440 euro voor het gewone pakket + €50 euro controller + €10 ? extra herlaadkabel + €25 HDMI kabel?
Nog altijd te duur
Ik heb vandaag net op Ibood 2 HDMI kabeltjes besteld voor €10
Juist daarom. Bij mij is dat ook enkele maanden eer dat uitgespeeld is.
Wordt bij mij verkocht voor 518,85€
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Zie ik jullie binnenkort daar wel. Ik moet eerst nog eens naar die modem van telenet zien of ik daar nog een extra poortje op heb. Anders enkele metertjes kabel gaan halen om vanaf de pc een lijntje te leggen.
Router plaatsen
Degene die op Ps3 online willen spelen op GTA4 ,voeg me toe in de friendslist:
Ltpeppers.
Change of plans, vrijdag opent hier een nieuwe Bart Smit en er is een aanbieding voor PS3 + Fifa 2008 + ratchet and clank + extra controller voor.... €389 !
En GTA kost er dan €52.
Dat wordt het dus.
Jammer van die 2 kutspellen, maar voor die prijs kan ik het écht niet laten.
Dan verkoop ik ze achteraf wel en haal ik GT5 er nog wel bij denk ik
Comment