Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik haat NASCAR in B-spec. Op gewone circuits nemen mijn drivers elke bocht al driftend, of ik ze nu vraag om heel rustig te rijden of niet. Met als resultaat dat na 5 ronden ze de pits in moeten.
Ik haat NASCAR in B-spec. Op gewone circuits nemen mijn drivers elke bocht al driftend, of ik ze nu vraag om heel rustig te rijden of niet. Met als resultaat dat na 5 ronden ze de pits in moeten.
Dat had ik in het begin ook, sperdifferentieel wat aangepast en dan was dat probleem opgelost
Die races kon je wel niet laten zonder echt te coachen... als ik startte en iets anders ging doen eindigde ik altijd laatste ofzo...
Dit heeft mij enorm geholpen, gedaan met driften door de bochten
when i posted this guide i was about to start 1st race of nascar tournament... now im done, and i can say it REALLY WORKS! except 3rd race ;/ my driver destroyed tires, nvm! i golden 1st, 2nd, 4th and 5th race and won tournament! now im retrying 3rd race and at 8th lap my B-driver is 8+ seconds ahead and tires are still fine!
my car setup is:
Front Downforce: MAX
Rear Downforce: MAX
Front Breaks: 2
Rear Breaks: 2
Front Ride Height: -15
Rear Ride Height: -15
Spring Pressure: 18.5 [BOTH]
Transmission (Top Speed): 370 km/h probably 320-330 km/h should be the best coz my car didn't even reach 320
just use "Increase Pace" and "Overtake" till u take 1st place, then "Increase Pace" from time to time
Ik gebruik voornaamelijk verminder tempo en snelheid maken (het eerste en het 3de dus).
Met rustiger te rijden maakt hij zijn bochten mooier en blijft hij kalm, als je dan dichtbij de andere komt tempo ff versnellen en dan zal hij er na een bocht of 2 wel voorbij zijn. Weer ff tempo laten zakken enzovoort... zo doe ik het altijd en heb elke race vrijwel metteen goud gehaald.
Een online raceje op deze lege zondag lijkt me wel wat.
Laatst online gereden in zo'n free drive server, de hele tijd gewoon met random auto's wat vrij rondrijden op een circuitje zoals een trackday, was ook leuk!
Comment