Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes : nieuwe aanwinsten + ev. review
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenZeker van ?? Onlangs een filmpje gezien van CMC waar ze de SLR produceren in een chinese fabriek....Ik denk dat productie in Duitsland niet meer betaalbaar is en ze zoals de meesten naar het verre oosten verhuisd zijn....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenBestaat er een diecast van de MB C32 AMG? Liefst schaal 1:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenNope...de enige C klasse AMG is de UT C36 uit '97....
Owkeej, mercikes!
Kwou groen geven, maar kheb weeral te veel gegeven de leste 24h.
Comment
-
1999 Indy Reynard # 99 ; Greg Moore Limited edition 1/3500 door Action Models...
Dit is geen nieuwe release, maar een model waar ik reeds lang naar het zoeken ven en verschrikkelijk moeilijk te vinden is, en als je hem vindt, schommelt de prijs hiervan meestel rond de 150 € of hoger....
Waarom ? Wel, het gaat hier om de laatste wagen waarmee Greg Moore (°1975-+1999), een Canadese CART piloot reed, vooraleer hij op 31 oktober 1999 crashte in de 10e ronde tijdens de CART finale, de Marlboro 500, op de California Speedway in Californië. Dit maakt het model zeer gegeerd bij Amerikaanse en Canadese verzamelaars, die er dan ook heel wat geld willen voor neertellen.
Een echte review van deze wagen ga ik hier niet doen omdat het gaat om een ouder model dat in geen enkel opzicht voldoet aan de huidige eisen die wij nu aan een schaalmodel eisen...enkel enkele foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen chinees of een duits ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende heimat van die wagen ?
Reynard zelf is Engels, het schaalmodel is 'made in China'....
Comment
-
Bon, 't is dan wel geen Mercedes, maar ik dacht laat ik 'm even reviewen.
Mijn nieuwste, na 9 maanden geduld oefenen eindelijk in mijn vitrine geraakt:
1/18 AUTOart Dodge Viper Competition Coupé Rudolph Racing.
Wagen is een ombouw van de rode plain body Competition Coupé en is omgebouwd door Alex Helgers, een Duitser die nauw samenwerkt met AUTOart.
Uitgegeven in een gelimiteerde uitgave van 100 stuks.
Doordat de wagen niet té duur mocht worden werd geopteerd voor decals ipv tamponprint (met beschermlaag) en je ziet dus de randen wel, maar toch uitstekende details.Enkel zeer, zeer kwetsbaar (ik ben er al ingeslaagd 2 lettertjes vanachter een beetje te scheuren).
Anyway, m'n nieuwe pronkstuk.
Comment
Comment