Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren nog eens een shopping spree gehad en een Adder, Technical, Insurgent met kanon en een Stinger hardtop gekocht & allemaal volledig geupgrade Weer 6 mil armer
Gisteren nog eens een shopping spree gehad en een Adder, Technical, Insurgent met kanon en een Stinger hardtop gekocht & allemaal volledig geupgrade Weer 6 mil armer
Hoe komt gij aan zo veel geld Ik houd steeds een buffer van 1 a 2 miljoen maar meer halen lukt mij zelden. Laatste dat ik kocht was zo een luxe heli van 1.7 miljoen
We zijn met een groep van 6-7 man die dagelijks wel missions of heists doen (of zoals gisteren een hele avond golfen ). Als je een paar heists doet per avond, telt snel door hoor. & omdat we altijd met dezelfde mensen spelen, gaat het foutloos en snel :p
We zijn met een groep van 6-7 man die dagelijks wel missions of heists doen (of zoals gisteren een hele avond golfen ). Als je een paar heists doet per avond, telt snel door hoor. & omdat we altijd met dezelfde mensen spelen, gaat het foutloos en snel :p
Als je alle heists gedaan hebt, wat dan ? kan je die opnieuw spelen ?
Als je alle heists gedaan hebt, wat dan ? kan je die opnieuw spelen ?
Haha uiteraard! Hoe verdien je anders geld + je kan ook nog voor de elite modes en andere challenges gaan. Als je bv alle 5 de heists doet, zonder dat iemand dood gaat, dan krijgt ieder een bonus van 10 mil. Zo gaat het natuurlijk snel :p
Haha uiteraard! Hoe verdien je anders geld + je kan ook nog voor de elite modes en andere challenges gaan. Als je bv alle 5 de heists doet, zonder dat iemand dood gaat, dan krijgt ieder een bonus van 10 mil. Zo gaat het natuurlijk snel :p
Ja met vrienden gaat dat nog wel, met de gemiddelde loser online, forget it..
Rockstar Games, Rockstar, Video Games, Games, Gaming, Grand Theft Auto, GTA, GTAV, GTA 5, GTA Online, GTA+, GTA Plus, Red Dead Redemption, RDR, Red Dead Online, PS5, PlayStation, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox, PC Games, Computer Games, Home Entertainment, Home Gaming, New Video Games, Videogames, LA Noire, L.A. Noire, Max Payne 3, Max Payne, Vice City, San Andreas, Liberty City, Los Santos, Vinewood
Heb alweer een miljoen bij elkaar gespaard voor de update
& mij weer laten gaan net... Hydra, 2 duurste boten, en nog een 5tal autos 3 garages vol nu & eindelijk de lijkwagen!
Heb alweer een miljoen bij elkaar gespaard voor de update
& mij weer laten gaan net... Hydra, 2 duurste boten, en nog een 5tal autos 3 garages vol nu & eindelijk de lijkwagen!
Comment