Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live For Speed - online racegame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Zal wel nog niet voor sebiet zijn, ben m'n desktop volledig aan 't cleanen. Die CWS-dingen zijn blijkbaar niet makkelijk te verwijderen.
    Die zijn idd niet zo gemakkelijk weg te krijgen.

CWschredder al eens geprobeerd, die is het effectiefst in dit geval naar m'n ervaring ( http://www.intermute.com/spysubtract..._download.html )

Comment

• Ik krijg het spel niet geinstalleerd :s

Comment

• Kreeg ik juist een mail van Moneybookers dat mijn geld op de account staat, ik dus blij want nu kan ik dat sturen naar LFS voor mij S2 License.

Wat blijkt ik kom € 0.30 te kort

Ik had dus via de currency site die LFS gaf het bedrag omgerekent en dat kwam uit op € 34.70.. dus had ik zoveel overgeschreven.

Nu blijkbaar werkt dat zo niet want ze moeten € 35 hebben anders klopt het niet dus ik moet meer betalen dan nodig is.

Ik keek vandaag weer naar de currency site nu is het nog maar € 34.50..

Nu ok ik ga daar niet van dood maar dit betekent dat ik weer mag wachten tot volgende week voor dat het geld op mijn Moneybookers account staat

Och ja geduld is een schone deugd ...
        Last edited by ; 04/08/2005, 12:24.

Comment

• Troost u japy, je zal er nadien nog veel plezier aan beleven
          Swat, iemand aan het racen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
            Troost u japy, je zal er nadien nog veel plezier aan beleven
            Swat, iemand aan het racen?
            nog niet, zeg maar een server
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• netikka 5 (gti)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                Kreeg ik juist een mail van Moneybookers dat mijn geld op de account staat, ik dus blij want nu kan ik dat sturen naar LFS voor mij S2 License.

Wat blijkt ik kom € 0.30 te kort

Ik had dus via de currency site die LFS gaf het bedrag omgerekent en dat kwam uit op € 34.70.. dus had ik zoveel overgeschreven.

Nu blijkbaar werkt dat zo niet want ze moeten € 35 hebben anders klopt het niet dus ik moet meer betalen dan nodig is.

Ik keek vandaag weer naar de currency site nu is het nog maar € 34.50..

Nu ok ik ga daar niet van dood maar dit betekent dat ik weer mag wachten tot volgende week voor dat het geld op mijn Moneybookers account staat

Och ja geduld is een schone deugd ...
                Ik heb in £ betaald, en op mijn pc banking staat er nu €35.18 geregistreerd voor liveforspeed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                  Ik heb in £ betaald, en op mijn pc banking staat er nu €35.18 geregistreerd voor liveforspeed.
                  Ja er stond €35.00 dus ik neem aan dat dit juist is anders wordt ik gek.

Seg Sledge, kan jij nog op de demo servers ???
                  Zou wel spijtig zijn dat ik die races met het AW forum moet missen

Comment

• Je kan nog op de demo servers ja

Comment

• zozo, ik ga ff eten en alle AW's zijn weg op die server, dan maar naar een andere?
                      Ik zit op Simracingportugal.et je kan alles zelf instellen, circuit , ronden etc

Comment

zozo, ik ga ff eten en alle AW's zijn weg op die server, dan maar naar een andere?
                        Ik zit op Simracingportugal.et je kan alles zelf instellen, circuit , ronden etc
                        Ik kom af!

Comment

• Ow crap krijg ik net een mail waar in staat

You have attempted to make a payment of 24.00 GBP at lfstech@liveforspeed.com 's website using Moneybookers but your account balance could not cover the payment amount. We have therefore created a pending Send Money transaction for 35.01 EUR in your account, which you can look up or cancel any time you like in your account history.
                          24.00 GBP equals currently 35.01 EUR. Please note that currencies may fluctuate and it might therefore happen that a bank transfer of 35.01 EUR to our bank account would not be enough to cover the pending payment. In order to avoid this, we suggest that you add to the amount of your bank wire transfer around 2%. You will not lose the money which exceeds the amount needed when the transfer is executed, since it will be available on your Moneybookers account for further payments or withdrawals.
                          Nu heb ik nog maar rap €2 verzonden, al een geluk dat ik het gezien heb nu gaat dit morgen er nog af samen met de €0.30.

Nu hopelijk gaat die £ niet meer stijgen

Comment

• Iemand ergens?

Comment

• is iedereen dood ofzo? wordt er nog geraced?

Comment

• Zou de server offline zijn ?

Ben aan 't zien of ik m'n ouwe PentiumIII-500 met 128 MB Ram niet op een tweede telefoonlijn kan aansluiten en die als permanente dedicated host kan laten draaien. ;-)

Ofwel neem ik me toch terug een 4-poorts modem/router ... en laat ik 'm zo instellen door een expert dat daardoor hosten toch werkt.

Comment

• iedereen naar smurfis demo server
                                  of zo iets
                                  alleen voor gti
                                  Last edited by ; 05/08/2005, 15:39.

Comment

• Auwtch, k denk dat ik de snelste ronde tijd verbeterd heb
                                    ikke blij
                                    gTa , t zou geweldig zijn als de server weer online komt, op andere server word je zo van de baan gereden :s
                                    en ik mis de enduraceraces
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

gTa , t zou geweldig zijn als de server weer online komt, op andere server word je zo van de baan gereden :s
                                      ...wacht even
                                      -denkt terug-
                                      Was aan het rijden
                                      -denk-
                                      owja: Ken:"Dastof, als hij bij de volgende toer langskomt rammen we hem!"

Comment

• Hij had het zelf gezocht
                                        en daarbij, we zaten daar maar met 3 op, en t was al NA de race, dus was et probleem
                                        Heb na da gij wegwaard die tijdnog gereden ^
                                        l

Comment

• waar zitten jullie nu voor 't moment?
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X