Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zozo, ik ga ff eten en alle AW's zijn weg op die server, dan maar naar een andere?
Ik zit op Simracingportugal.et je kan alles zelf instellen, circuit , ronden etc
zozo, ik ga ff eten en alle AW's zijn weg op die server, dan maar naar een andere?
Ik zit op Simracingportugal.et je kan alles zelf instellen, circuit , ronden etc
You have attempted to make a payment of 24.00 GBP at lfstech@liveforspeed.com 's website using Moneybookers but your account balance could not cover the payment amount. We have therefore created a pending Send Money transaction for 35.01 EUR in your account, which you can look up or cancel any time you like in your account history.
24.00 GBP equals currently 35.01 EUR. Please note that currencies may fluctuate and it might therefore happen that a bank transfer of 35.01 EUR to our bank account would not be enough to cover the pending payment. In order to avoid this, we suggest that you add to the amount of your bank wire transfer around 2%. You will not lose the money which exceeds the amount needed when the transfer is executed, since it will be available on your Moneybookers account for further payments or withdrawals.
Nu heb ik nog maar rap €2 verzonden, al een geluk dat ik het gezien heb nu gaat dit morgen er nog af samen met de €0.30.
Ben aan 't zien of ik m'n ouwe PentiumIII-500 met 128 MB Ram niet op een tweede telefoonlijn kan aansluiten en die als permanente dedicated host kan laten draaien. ;-)
Ofwel neem ik me toch terug een 4-poorts modem/router ... en laat ik 'm zo instellen door een expert dat daardoor hosten toch werkt.
Auwtch, k denk dat ik de snelste ronde tijd verbeterd heb
ikke blij
gTa , t zou geweldig zijn als de server weer online komt, op andere server word je zo van de baan gereden :s
en ik mis de enduraceraces
Hij had het zelf gezocht
en daarbij, we zaten daar maar met 3 op, en t was al NA de race, dus was et probleem
Heb na da gij wegwaard die tijdnog gereden ^
l
Comment