Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live For Speed - online racegame
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Selsme 2
Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup
In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.
Comment
-
Gatver, de unlimited versie is AWESOME !!!
Mijn favoriete auto's zijn de XFR (de GTI-R dus als het ware) en die fenomenaal lekker klinkende Porsche-voorkant-Ferrari-achterkant-GTR (de laatste rechtsonder). Trouwens, die Mini-Cooper-Race gaat vooruit man, ongelogelijk. En héél lollig dat mugje op wielen met motor en versnellingsbak van ne moto *lol*. Geestig.
Moet zalig zijn om in 't stad (dat parcours waar je langs de zee rijdt, man hoe mooi) te racen met allemaal verschillende karren.
Of die dirt-track rallycross met 12 man van AW, 50 rondjes met gelijk welke auto (moet je wel eentje nemen waar je knobbels op kan leggen ).
Moet zaaaaalig zijn ...
Comment
-
Trouwens, die oval vind ik ook wel leuk. Met de F1 nog net geen 300 per uur gehaald. Downforce op nul (ook van de AI), banden keihard, auto laag (maar niet te) en dan maar slipstreamen. Nu zat ik al aan 297. Ik moét en zal die 300-grens breken.
Ik vind de F1 best aangenaam rijden, by the way.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasManueel schakelen
Bij't vertrekken zet je'm in 3e of 4e. Dan is het vertrekken vergelijkbaar met een GT Turbo met een belabberde setup
In de bochten ga ik ook nóóit lager dan 3e vitesse en als ik een bocht neem in 4e vitesse, schakel ik op't rechte stuk dat erop volgt terug naar 3e en dan ga j'er als een speer vandoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaTrouwens, die oval vind ik ook wel leuk. Met de F1 nog net geen 300 per uur gehaald. Downforce op nul (ook van de AI), banden keihard, auto laag (maar niet te) en dan maar slipstreamen. Nu zat ik al aan 297. Ik moét en zal die 300-grens breken.
Ik vind de F1 best aangenaam rijden, by the way.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaTrouwens, die oval vind ik ook wel leuk. Met de F1 nog net geen 300 per uur gehaald. Downforce op nul (ook van de AI), banden keihard, auto laag (maar niet te) en dan maar slipstreamen. Nu zat ik al aan 297. Ik moét en zal die 300-grens breken.
Ik vind de F1 best aangenaam rijden, by the way.
Dik tegen de 300 met 3 naast elkaar met enkele cm's tussen de wielen, dan besterf je het wel wat. Heb er zo ooit eens de leider achterstvoren getikt toen we met 3 op het recht stuk reden, en in die flauwe bocht hebben we elkaar getoucheerd. Was die pissed zeg. Maar goed, ik was 0.5sec sneller dan hem per ronde, en hij wist het, en toch tegenwerken hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanHeb zonet ook m'n licentie binnengekregen
Zot, die F1
Wat ik treffend vind : die GTI-R rijdt verdomme érg snel en lekker. Favoriete kar van me !
Comment
-
gatver, daarjuist nog ff F1 V8 gereden, fantastisch!!!! dat gevoel van snelheid en het beseft dat 1 verkeerde draai met je stuur fataal is... me wants licentie-versie!!!
overigens... die AI PRO's zijn toch ook niet de beste... ik lag al in de 1e ronde een halve ronde voor
edit: ik weet niet hoe jij in godsnaam bijna 300km/u haalt hoor gTa ik haal max. 265 met instellingen die jij geeft...Last edited by Hans; 08/08/2005, 22:03.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Om even aan te tonen dat online racen niet altijd even professioneel is:
http://users.skynet.be/bk368139/lfs_start.avi
Comment
Comment