hmm dan ga k voor een nieuwe,kost de oude nog maar 150 meer dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenhmm dan ga k voor een nieuwe,kost de oude nog maar 150 meer dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtendilemma,maar k moet geen btw betalen dus dan komt de nieuwe op 160,k zal die maar nemen
Maar je hebt natuurlijk wel het nieuwste! De V1 en V2 zullen trouwens naast elkaar blijven verkocht worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtisan Bekijk BerichtenKan je je abonnement ook per maand betalen ? Vind het nogal duur om in 1 keer 144 euro te betalen.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor de geinteresseerden:
ik kan aan 3 coyote V1's geraken, ongeopend, nieuw dus, voor 99€/stuk.
Ik ga ze wel niet opsturen dus ofwel komt ge zondag naar de Ring ofwel regelen we het anders
hoeveel kost't abonnement per maand/per jaar??
ik overweeg nl evt ne tomtom gps te kopen met live services (incl coyote) 90 per jaar (of 12 per maand)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenhoeveel kost't abonnement per maand/per jaar??
ik overweeg nl evt ne tomtom gps te kopen met live services (incl coyote) 90 per jaar (of 12 per maand)Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenhoeveel kost't abonnement per maand/per jaar??
ik overweeg nl evt ne tomtom gps te kopen met live services (incl coyote) 90 per jaar (of 12 per maand)
En het abo is 144 voor 1j, of 250 voor 2j----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Hier kwam m'n vader net binnen die een vaste radar had gezien aan de overkant van een niet al te brede/drukke baan, maar die wel op de kop flitste van zijn voorganger...
Hij heeft getwijfeld, maar dan hij heeft dan toch gedrukt om hem achteraf misschien te melden aan coyote zelf...
Alleen twijfel ik of dit wel correct is, aangezien het toch moeilijk is om die dan later in de database als vast te melden, ook al staat hij aan de overkant?
iemand die raad weet? Zend ik best een mailtje om dit te wijzigen met het uur van drukken, ook al staat hij aan de overkant? Want het laatste wat ik wil is verkeerde meldingen van mobiel doorgeven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHier kwam m'n vader net binnen die een vaste radar had gezien aan de overkant van een niet al te brede/drukke baan, maar die wel op de kop flitste van zijn voorganger...
Hij heeft getwijfeld, maar dan hij heeft dan toch gedrukt om hem achteraf misschien te melden aan coyote zelf...
Alleen twijfel ik of dit wel correct is, aangezien het toch moeilijk is om die dan later in de database als vast te melden, ook al staat hij aan de overkant?
iemand die raad weet? Zend ik best een mailtje om dit te wijzigen met het uur van drukken, ook al staat hij aan de overkant? Want het laatste wat ik wil is verkeerde meldingen van mobiel doorgeven...
Tijd van de dag, ID-nummer en beschrijving van de situatie doormailen naar Marjan----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Ok ik zal eens een mailtje sturen naar Marjan, sowieso bestaat hij nog niet in het systeem, want m'n vader kwam eerst van de andere kant en wist hem staan, maar kreeg geen melding 'vast'.
Op terugweg dan een flits gezien in andere richting (verkeerde kant van hoe hij gericht stond). 't is daarom dat ik het wat raar vind.
Er staan ook in geen enkele richting markeringen op de baan, maar blijkbaar zouden ze 'van horen zeggen' werken met markeringen naast de baan ofzo...
Comment
-
Straks mijn V1 installeren in de wagen
Moet je dat activeren ergens, of gebeurt dat automatisch bij de eerste keer het ding aanzetten?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenStraks mijn V1 installeren in de wagen
Moet je dat activeren ergens, of gebeurt dat automatisch bij de eerste keer het ding aanzetten?
Comment
-
Coyote nu een uur gebruikt en hij heeft me al gered ze stonden te flitsen op een plek waar ik normaal veel te snel rij (ben er vorig jaar ook gepakt)Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOp de site van coyote systems, daar activeer je ook je 4de maand abo.
Comment
Comment