Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb mij ook heel lang geërgerd aan het feit dat quasi niemand gebruikt maakt van die spitsstrook, maar ik heb het opgegeven.

Je had die politiewagen langs rechts moeten voorbijrijden en je hand opsteken.

Die zone 100 tot in Ranst is belachelijk, nergens voor nodig. Vraag me af wie dat bedacht heeft. Waarschijnlijk zo'n wereldvreemde snuiter achter een bureauke in Brussel.
    Een goudmijn aan inkomsten wel als ze daar eens gaan flitsen.
    Last edited by ; 10/04/2012, 20:26.

Comment

• ik heb zo een filmpje gemaakt (niet zelf maar de bijrijder) vorige winter op weg naar A54 Phillipeville, een combi constant op 2e vak en snelheid rond de 140

zou er eens werk moeten van maken op te posten, maar ik wil er eerst het geluid afhalen (iemand tip om dat te doen?)

Comment

• Daarjuist in volle regen op de e314 een camion die een ander probeert in te halen en dan terugzakt om dat em niet sneller de berg op geraakt. Daar wordt ik echt moe van, een muur van spray aan 87,2 km/h.

Comment

• Antwerpse Ring vanochtend richting Gent. Eerst een ongeval in Antwerpen-Zuid en meteen daarna een ander in de Kennedytunnel. Drie uur gedaan over een traject waar ik anders 45 minuten over doe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
            Antwerpse Ring vanochtend richting Gent. Eerst een ongeval in Antwerpen-Zuid en meteen daarna een ander in de Kennedytunnel. Drie uur gedaan over een traject waar ik anders 45 minuten over doe.
            Lotgenoot hier
            AutoMinded.be

Comment

• ik was net aangekomen op het werk toen ik dat hoorde, kwas blij dat ik er al voorbij was
              BMW X5 45e

Comment

• Vamiddag op de E313 tussen geel en herentals industrie:

Verkeer gaat traag (90-100) omdat er blijkbaar ene met zijne land rover links aan deze snelheid rijdt, een auto of 4-5 voor mij. Die gaat (eindelijk) rechts, het komt weer op gang. Ik rij verder ondertussen aan een 120 op een normale volgafstand van mijn voorligger. Ik zie dat die landrover zijn richtingsaanwijzer naar links weer aanzet omdat hij op 100 meter achter een vrachtwagen komt. En wat ik al vreesde gebeurde: Pipoke kwam gewoon enkele meters voor mij naar links met zijn locomotief, aan een kleine 100 per uur. Hij dook dus even in het gaatje tussen mij en de voorligger, ongeacht het snelheidsverschil of wat dan ook. Ik kan dus redelijk remmen, voertuigen achter mij die aan het versnellen waren ook.

Ik claxonneer toch efkes omdat ik dit niet zo hoffelijk vond, zelfs gevaarlijk. Gelijk een hele resem gebaren en gedoe natuurlijk.

Chance dat mijn dochter in de wagen zat, anders had hij ook eens op zijn remmen mogen gaan, Klojo!
                Last edited by Timmeke-Tim; 11/04/2012, 20:26.
                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                www.meevliegen.be

Comment

• Vrijdag op de E313, we reden in een treintje van 5 of 6 wagens om verschillende vrachtwagens in te halen. Achter mij kwam er een renault mégane in mijn gat hangen op nog geen meter, hoewel hij duidelijk kan zien dat ik ook niet opzij kan/wil omdat ik zelf kalm aanschuif om de andere wagens in te halen. Hij probeerde mij verschillende keren langs rechts voorbij te steken maar ik liet hem al zeker niet tussen (moest maar niet in mijn gat komen boren imo ). Hij komt terug achter mij met zijn lichten flashen en ik doe een teken van kalm. Treintje voor mij gaat opzij en ik trek op naar mijn gewenste snelheid en ga naar rechts vanaf ik kon. Kerel met zijn megane kon al niet volgen. Beetje later komt hij afgevlogen en kwam naast mij hangen en deed teken dat hij mij boksen wilde geven. Mij niet gelaten ik laat hem rustig doen. Komt hij voor mij gereden en gooit inneens alles dicht .

Ik kon nog net uitwijken of ik zat er los op , dus ik steek die langs links weer voorbij en die doet teken dat ik opzij moet zodat hij mij is wat rammel kan geven. Mij niet gelaten ik zie wat verder een parking en doe ook duidelijk teken dat ik naar die parking zal gaan om met hem is te klappen. Just toen ik was uitgestapt, ging hij er snel vandoor
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                    Over die E313 gesproken

De mensen met de kleurige Volvo reden van Wommelgem tot aan de Q8 in Ranst op de tweede strook, terwijl er rechts over het hele stuk plaats was
                    Die 4 auto's die daar rijden, zou in Nederland 4 x € 185 kosten... op het moment dat jij deze langs rechts inhaald mag je zelf € 275 ophoesten.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                      Antwerpse Ring vanochtend richting Gent. Eerst een ongeval in Antwerpen-Zuid en meteen daarna een ander in de Kennedytunnel. Drie uur gedaan over een traject waar ik anders 45 minuten over doe.
                      Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                      Lotgenoot hier
                      Ben er in Merksem afgereden rond 09:25h en stond om 10:15h in Zaventem. Door 't stad gereden. Nog veel geluk gehad.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• krimineel

jij kan dat, als iedereen dat doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Vrijdag op de E313, we reden in een treintje van 5 of 6 wagens om verschillende vrachtwagens in te halen. Achter mij kwam er een renault mégane in mijn gat hangen op nog geen meter, hoewel hij duidelijk kan zien dat ik ook niet opzij kan/wil omdat ik zelf kalm aanschuif om de andere wagens in te halen. Hij probeerde mij verschillende keren langs rechts voorbij te steken maar ik liet hem al zeker niet tussen (moest maar niet in mijn gat komen boren imo ). Hij komt terug achter mij met zijn lichten flashen en ik doe een teken van kalm. Treintje voor mij gaat opzij en ik trek op naar mijn gewenste snelheid en ga naar rechts vanaf ik kon. Kerel met zijn megane kon al niet volgen. Beetje later komt hij afgevlogen en kwam naast mij hangen en deed teken dat hij mij boksen wilde geven. Mij niet gelaten ik laat hem rustig doen. Komt hij voor mij gereden en gooit inneens alles dicht .

Ik kon nog net uitwijken of ik zat er los op , dus ik steek die langs links weer voorbij en die doet teken dat ik opzij moet zodat hij mij is wat rammel kan geven. Mij niet gelaten ik zie wat verder een parking en doe ook duidelijk teken dat ik naar die parking zal gaan om met hem is te klappen. Just toen ik was uitgestapt, ging hij er snel vandoor
                          Da laatste is typisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Die 4 auto's die daar rijden, zou in Nederland 4 x € 185 kosten... op het moment dat jij deze langs rechts inhaald mag je zelf € 275 ophoesten.
                            wanneer worden ze hier ook eens zo slim

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• maakt nix uit, er is geen controle, hier niet en in holland niet

alleen, in holland accepteren ze dit, hier alleen na zware controle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                krimineel

jij kan dat, als iedereen dat doet
                                Jij mag dat schrijven...
                                Nog het meeste tijd verloren aan de Noorderplaats en aan het kruispunt met de konijnenpijp. Daar vonden weer verschillende (zogezegde goede) chauffeurs dat het vrij houden van een kruispunt niet voor hen was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                  wanneer worden ze hier ook eens zo slim
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  maakt nix uit, er is geen controle, hier niet en in holland niet

alleen, in holland accepteren ze dit, hier alleen na zware controle
                                  2 x akkoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Vrijdag op de E313, we reden in een treintje van 5 of 6 wagens om verschillende vrachtwagens in te halen. Achter mij kwam er een renault mégane in mijn gat hangen op nog geen meter, hoewel hij duidelijk kan zien dat ik ook niet opzij kan/wil omdat ik zelf kalm aanschuif om de andere wagens in te halen. Hij probeerde mij verschillende keren langs rechts voorbij te steken maar ik liet hem al zeker niet tussen (moest maar niet in mijn gat komen boren imo ). Hij komt terug achter mij met zijn lichten flashen en ik doe een teken van kalm. Treintje voor mij gaat opzij en ik trek op naar mijn gewenste snelheid en ga naar rechts vanaf ik kon. Kerel met zijn megane kon al niet volgen. Beetje later komt hij afgevlogen en kwam naast mij hangen en deed teken dat hij mij boksen wilde geven. Mij niet gelaten ik laat hem rustig doen. Komt hij voor mij gereden en gooit inneens alles dicht .

Waarom had hij dan zo een haast, als hij zelfs tijd heeft om op iemand zijn gezicht te willen slaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Jij mag dat schrijven...
                                      Nog het meeste tijd verloren aan de Noorderplaats en aan het kruispunt met de konijnenpijp. Daar vonden weer verschillende (zogezegde goede) chauffeurs dat het vrij houden van een kruispunt niet voor hen was.
                                      Dat vrijhouden is zo typisch. Het is al druk en hoe maken ze er een ramp van? Efjes een kruispunt gaan blokkeren. En maar boos kijken als je net niet tegen hun deur aan zit te duwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                        Dat vrijhouden is zo typisch. Het is al druk en hoe maken ze er een ramp van? Efjes een kruispunt gaan blokkeren. En maar boos kijken als je net niet tegen hun deur aan zit te duwen.
                                        Het is nooit goed, hoor.
                                        Kruispunt vrijhouden = achterliggers ergeren
                                        Kruispunt blokkeren = kruisend verkeer ergeren

Aan het kruispunt van de school is het alle dagen prijs. "Ik kan er nog bij, ik kan er nog bij" zie je ze denken. Zelfs door rood rijden ze nog een vol kruispunt op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                          Ugh, van de week in Brussel was het ook van dat. In de Belliardstraad zat alles hopeloos vast omdat er in de Belliardtunnel verderop een ongeval was gebeurd. Ik probeerde ook aan de verkeerslichten om altijd het kruispunt vrij te houden zodat het dwarsend verkeer tenminste nog door kon, maar dan waren er elke keer pipo's die vanop de rijstroken naast mij in het gat voor mij doken en toch nog het kruispunt vastzetten, of het dwarsend verkeer zelf dat de Belliardstraat opdraaide waardoor ik dus zelfs na enkele groenfases geen vrij gat had om het kruispunt over te rijden. Na een paar keer zeg je dan ook fuck it hoor
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X