Oorspronkelijk geplaatst door turboslak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenSysteem deactiveren, zonder platen rondrijden en iedereen een kalaschnikov naast de bestuurderszetel om de politie ervan te overtuigen uw auto niet aan de kant te zetten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
inkomsten uit verkeersboetes zijn 120 miljoen, waarvan 37 mil niet wordt geind
das gene vette, vraag rond of dat beetje extra tax we zijn het zwaarstbelaste land, er nog bijkan voor een veel rustiger amerikaans verkeer...benieuwd naar de uitslag
1 verkeersdode is x aantal minder inkomsten voor de staat, ik gok €600000 edit: gerekend aan 15000 per jaar/40 jaar personenbelastingLast edited by bobo; 27/02/2019, 19:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteninkomsten uit verkeersboetes zijn 120 miljoen, waarvan 37 mil niet wordt geind
das gene vette, vraag rond of dat beetje extra tax we zijn het zwaarstbelaste land, er nog bijkan voor een veel rustiger amerikaans verkeer...benieuwd naar de uitslag
1 verkeersdode is x aantal minder inkomsten voor de staat, ik gok €600000 edit: gerekend aan 15000 per jaar/40 jaar personenbelasting
Maar dan spreek ik van iemand die al werkt en zijn jeugd heeft terug verdient. Iemand die al verongelukt voordat hij werkt is wel een putje voor de overheid, want die heeft alleen nog maar gekost.
Maar alle gekheid op een stokje.
Probleem in BE is dat de politiekers hunne kop in het zand steken. We hebben een enorm slechte wegeninfrastructuur die ook jaarlijks zeer veel slachtoffers eist. In de plaats dat de overheid daar haar verantwoordelijkheid opneemt, steekt ze liever de fout bij de chauffeurs. Want de infrastructuur aanpakken kost geld, de chauffeurs harder beboeten brengt op.
Comment
-
Last edited by bobo; 27/02/2019, 20:27.
Comment
-
Ik heb daar ook geen last van, ik rij nu al van 2001 met de auto en heb tot op heden nog geen enkele boete gehad, zelfs nog geen parkeerboeteOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjuist, zal niet volledig zijn schudde maar wat uit de mouw
ik sta zelf verstelt van waar we komen, in 'onze' jeugd
Dus politiekers gebruiken zoiets natuurlijk graag om aan te tonen dat hun trukjes werken, zoals bv de flitspalen. Maar er stond ook toen bij dat een enorm deel van die daling vooral te wijten is aan de autoconstructeurs door enerzijds wagens minder 'kwetsend' te maken, maar ook door technologieën zoals ABS, airbags, ... . En desondanks we een zeer slechte infrastructuur hebben, zijn er sinds de jaren 70 ook wel verbeteringen aangebracht.
Dus, alle beetjes helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb daar ook geen last van, ik rij nu al van 2001 met de auto en heb tot op heden nog geen enkele boete gehad, zelfs nog geen parkeerboete
Comment
-
Ja vooral, heel braaf
Nee, weten waar ik mij koest moet houden en waar ik eens wat zotter kan doen en natuurlijk een groot deel geluk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Gisteren even op en af gereden naar Charleroi.
Wat een verkeer vanaf zaventem
Ik ben blij dat ik niet dagelijks naar die kanten moet pendelen .
De moto’s komen met die mooie weer ook meer buiten en ik zal als eerste opzij gaan zodat zij ertussen kunnen in de file, maar gisteren toch een paar bezig gezien die dat concept iets te verkeerd gebruikten.
Ik reed zelf aan een iets hogere snelheid dan toegelaten en was een sliert vrachtwagens aan het inhalen. Komt daar een motard tegen nog hogere snelheid even tussengewrongen en dan nog liefst een moto met van die zijbakken op. Moest een vrachtwagen even afwijken (zoals die mannen wel eens doen), dan had die op z’n moto er lief uitgezien
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenHet zijn inderdaad meestal niet de supersports die de clown uithangen maar wel die dikke BMW GS'en en KTM's met zijkoffers die denken dat ze alles mogen
- Likes 1
Comment
-
Het einde komt langzaam maar zeker dichterbij.
https://www.hln.be/auto/europese-par...2022~ad323ad6/
Comment
-
wist ge toch al zo dat het er zat aan te komen
als iedereen de regels maar langs zich blijft neerleggen, dan neemt de politiek het over
Comment
-
daar gaan de arp camera's voor dienen
die kunnen veeeeeeeeeeel meer dan hetgeen ze nu maar moeten doen
Comment
Comment