Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Proper gerief !
    Wel gebruiken he, dus minstens Ardennen-toestanden. Er zijn al teveel 'mtb-ers' die amper uit hunne zandbak geraken

Is zondag al deftig mishandeld geweest in de omgeving van Spa. Morgen of overmorgen eens richting Kasterlee, eens zien of een vlakke mtb route ook te doen is met 140 mm veerweg.

Comment

Wel gebruiken he, dus minstens Ardennen-toestanden. Er zijn al teveel 'mtb-ers' die amper uit hunne zandbak geraken
      Alsof MTB'ers (hardtail rijders zijn ook MTB'ers moest je 't nog niet weten) alleen hun gading in de Ardennen zouden kunnen vinden. Je bent echt wel een jongen met realiteitszin.

Trouwens, onze vriend ScoobySteve is blijkbaar van zin deze fiets te gebruiken voor de betere freeride en downhill toestanden, daar leent die fiets zich ook het beste toe. Die kan je in dit landje inderdaad best in de Ardennen gaan opzoeken. Maar nog eens, 'mountainbike' is een breder begrip dan alleen freeride en downhill hé, blijkbaar weet je dat nog niet. Wel raar voor iemand die zichzelf maar al te graag het etiket van 'echte' MTB'er opkleeft.

Comment

• En vrijdag de bloso route door het zoniënwoud nog eens een keertje doen, was wel fun de vorige keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Alsof MTB'ers (hardtail rijders zijn ook MTB'ers moest je 't nog niet weten) alleen hun gading in de Ardennen zouden kunnen vinden. Je bent echt wel een jongen met realiteitszin.

Trouwens, onze vriend ScoobySteve is blijkbaar van zin deze fiets te gebruiken voor de betere freeride en downhill toestanden, daar leent die fiets zich ook het beste toe. Die kan je in dit landje inderdaad best in de Ardennen gaan opzoeken. Maar nog eens, 'mountainbike' is een breder begrip dan alleen freeride en downhill hé, blijkbaar weet je dat nog niet. Wel raar voor iemand die zichzelf maar al te graag het etiket van 'echte' MTB'er opkleeft.

Binnen 2 weken een weekendje Winterberg gepland met het tentje, lekker basic . Lang leve het bikepark met stoeltjeslift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Binnen 2 weken een weekendje Winterberg gepland met het tentje, lekker basic . Lang leve het bikepark met stoeltjeslift
            Dat zal zeker dikke fun zijn!

Comment

Jakkel, dringend ophouden om je aangesproken te voelen bij wat ik zeg. Jouw doen en laten interesseert mij ( en de meesten hier) geen snars !!

Comment

En vrijdag de bloso route door het zoniënwoud nog eens een keertje doen, was wel fun de vorige keer.

http://www.uitinvlaamsbrabant.be/age...EF5B7E49981E2B
                Heb die zaterdag nog gereden. Is kicken langs die singeltrackstroken.
                Opletten aan de passage bij de spoorweg, ze zijn daar weer aan het werk. Maar je kan erdoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Heb die zaterdag nog gereden. Is kicken langs die singeltrackstroken.
                  Opletten aan de passage bij de spoorweg, ze zijn daar weer aan het werk. Maar je kan erdoor.

Bedankt voor de tip, is alles nog een beetje goed bewegwijzerd? Die singeltracks zijn idd zeer leuk daar.

Comment

Bedankt voor de tip, is alles nog een beetje goed bewegwijzerd? Die singeltracks zijn idd zeer leuk daar.
                    Voor zover ik kon zien wel. Moet eerlijk zijn, ik ken die track van buiten dus kijk eigenlijk niet veel naar wegwijzers.

Dit is de situatie aan de spoorweg. De track loopt naar de fotograaf toe.

Comment

• Bij mij is het al een paar jaar geleden dat ik die nog gereden heb en toen was het stuk langs die spoorweg ook al 1 grote slijkboel.

Comment

Jakkel, dringend ophouden om je aangesproken te voelen bij wat ik zeg. Jouw doen en laten interesseert mij ( en de meesten hier) geen snars !!
                        Ik 'quote' u gewoon moest je 't nog niet doorhebben.
                        En...voel ik mij aangesproken omdat ik reageer op een (weeral eens) ondoordachte redenering van u? Ik dacht het niet hé.

Trouwens, stond ik niet op dat oh zo volwassen negeerlijstje van u? Doe dat maar snel terug, zo bescherm je jezelf voor nog meer van die ondoordachte uitspraken.

Mvg

Comment

Trouwens, stond ik niet op dat oh zo volwassen negeerlijstje van u? Doe dat maar snel terug, zo bescherm je jezelf voor nog meer van die ondoordachte uitspraken.
                          Mvg
                          Komende van jou, is dit niets minder dan hilarisch te noemen.
                          Dolle pret die Jakkel

Comment

Komende van jou, is dit niets minder dan hilarisch te noemen.
                            Dolle pret die Jakkel
                            Tsja, zo heb je ook iets gezegd hé. Of het ook maar op iets slaat, da's nog een andere vraag.

Mvg

Comment

Ik 'quote' u gewoon moest je 't nog niet doorhebben.
                              En...voel ik mij aangesproken omdat ik reageer op een (weeral eens) ondoordachte redenering van u? Ik dacht het niet hé.

Mvg
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Tsja, zo heb je ook iets gezegd hé. Of het ook maar op iets slaat, da's nog een andere vraag.

Mvg
                              Alsof wat jij zegt op iets slaat. Sorry, maar ik zie alleen fantasie.
                              Je quote Kami omdat je je aangesproken voelde. No doubt. Dat ontkennen is typisch voor jou.
                              Daarenboven haalt een negeerlijst helemaal niets uit tegen "ondoordachte" uitspraken van Kami zijn kant.
                              Je valt steeds lager. En je slaat wild met armen en benen om je heen om zoveel mogelijk mensen, samen met jou, belachelijk te laten overkomen.
                              Over een zielige vertoning gesproken.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Alsof wat jij zegt op iets slaat. Sorry, maar ik zie alleen fantasie.
                                Fantasie?? Waar? Omdat ik vertel dat MTB'en net iets meer is dan enkel in de Ardennen off road te gaan?
                                Ik denk eerder dat jij in een fantasiewereld leeft m'n beste...
                                Jij ziet dingen die er niet zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Je quote Kami omdat je je aangesproken voelde. No doubt. Dat ontkennen is typisch voor jou.
                                Lees die post nog eens. Dan zal je duidelijk doorhebben (hoop ik toch) dat ik in het algemeen praat.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                Daarenboven haalt een negeerlijst helemaal niets uit tegen "ondoordachte" uitspraken van Kami zijn kant.
                                Je valt steeds lager. En je slaat wild met armen en benen om je heen om zoveel mogelijk mensen, samen met jou, belachelijk te laten overkomen.
                                Over een zielige vertoning gesproken.
                                Waar sla ik om me heen??
                                Ik denk dat je 't duidelijk over jezelf hebt! Zeker na die laatste uitspattingen van u, daar past bovenstaand zinnetje perfect bij. Enfin, je doet maar hoor.

Mvg

Comment

• mannen please, het leven is al zo kort

Comment

• i can feel the love in here

Comment

• Comment

• enkel de lak eraf of frame voor de vuilbak?
                                        Is dat nu gescheurd vertrekkende van de vijs van de bidonhouder? Elk gat in een frame is een verzwakking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Ziet er dramatisch uit, dat wordt een garantiegevalletje..

Comment

Working...
                                          X