TA voortandwielen zijn maar niks vind ik. Dat slijt als gek en 't is duur (30 euro betaald), gisteren m'n 44T blad van de MTB al moeten vervangen, is amper één ketting meegegaan, en ik ben dan nog preventief te werk gegaan. Terwijl ik normaal altijd twee kettingen voor een voorblad verslijt. Een Deore 44T van 18 euro erop nu, ben eens benieuwd hoe die het gaat doen. Slechter kan haast niet, nog nooit zo'n chocoblad gehad als die TA. En licht zijn ze ook al niet, weegt zelfs 3 gr. meer dan die goedkope Deore.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenJa, de crank én de lagers zijn vervangen. Content nu? Djeezes.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTA voortandwielen zijn maar niks vind ik. Dat slijt als gek en 't is duur (30 euro betaald), gisteren m'n 44T blad van de MTB al moeten vervangen, is amper één ketting meegegaan, en ik ben dan nog preventief te werk gegaan. Terwijl ik normaal altijd twee kettingen voor een voorblad verslijt. Een Deore 44T van 18 euro erop nu, ben eens benieuwd hoe die het gaat doen. Slechter kan haast niet, nog nooit zo'n chocoblad gehad als die TA. En licht zijn ze ook al niet, weegt zelfs 3 gr. meer dan die goedkope Deore.
Comment
-
De prijs op zich is wel OK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJezus.. ik hoop dat niemand dat gelooft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJezus.. ik hoop dat niemand dat gelooft.
BTW, Jakkel, waarom verkoop je de F2000 al? Ik zag hem ook tss de ads op Kapaza.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenGisteren een paar fietsenwinkels afgedaan en ik blijf het toch maar een raar gezicht vinden zo'n 29.
En de andere conclusie van de dag, mountainbikes zijn fucking duur gewordenof ik heb dure smaak, dat kan het ook zijn natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenIemand eigelijk ervaring/advies over baanbanden voor een MTB ?
Aangezien ik toch ook vrij veel op de weg rijdt zoek ik een 2de set wielen met baanbanden bij te kopen... Heb wel geen idee wat dat zou kosten ofzo
Heb ook zo'n setje van Specialized in maatje 26 x 1.0. Staat verschrikkelijk belachelijk op een mtb
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHeb ook zo'n setje van Specialized in maatje 26 x 1.0. Staat verschrikkelijk belachelijk op een mtb
.
Comment
-
Moeten niet echt racebanden zijn he, maar de banden die ik nu heb zijn echt wel overdreven breed en grof voor op de baan... En belachelijk of niet, dat deert me eerlijk gezegd weinig, zolang het goed rijdt
Maat van me zei dat ik continental race king moest nemen, zouden voldoen voor het meeste offroadwerk en zouden veel beter op de baan zijn (veel kleinere toppen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMoeten niet echt racebanden zijn he, maar de banden die ik nu heb zijn echt wel overdreven breed en grof voor op de baan... En belachelijk of niet, dat deert me eerlijk gezegd weinig, zolang het goed rijdt
Maat van me zei dat ik continental race king moest nemen, zouden voldoen voor het meeste offroadwerk en zouden veel beter op de baan zijn (veel kleinere toppen).
Race Kings zijn geen straatbanden. En wil je kleine noppen, dan kan je net zo goed versleten MTB-banden monteren.
Toen ik nog geen koersfiets had, reed ik met de wielerclub mee op Ritchey Speedmaxen. Zalige banden. En bij droog weer kon ik er ook perfect off road mee gaan. Voor modder, had ik uiteraard andere banden.
Comment
-
-
De Speedmaxen van vroeger bestaan niet meer, maar dit ziet er ook wel wat uit: http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=98995
Speedmax Beta ... Kan niet slecht zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMoeten niet echt racebanden zijn he, maar de banden die ik nu heb zijn echt wel overdreven breed en grof voor op de baan... En belachelijk of niet, dat deert me eerlijk gezegd weinig, zolang het goed rijdt
Comment
Comment