Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2014: wie wint wat?
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Triestig nieuws voor Niels Albert, gezondheid gaat nu éénmaal voor. Sterkte!
Voor ons weer een topper minder helaasEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Vraag mij af welke sanctie ze zouden gegeven hebben mocht hij wel verder kunnen.
Anderen zijn voor zo een feiten al uit de tour gegooid.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBenieuwd of onze landgenoten dit jaar ook een ritje kunnen winnen?
Als je hem hoort is hij weer top maar dat zegt hij nu al enkele jaren.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBen benieuwd wat VDB gaat doen.
Als je hem hoort is hij weer top maar dat zegt hij nu al enkele jaren.
Vandaag heeft 'm toch al sterk gereden, Van Avermaet gaan terughalen op 3 km van de aankomst, welke ploegbelangen speelden daar dan?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZolang 'm recht blijft toch
Vandaag heeft 'm toch al sterk gereden, Van Avermaet gaan terughalen op 3 km van de aankomst, welke ploegbelangen speelden daar dan?
Ik snap het probleem niet.
Als het gene ploeggenoot is mag/moet je er achteraan, nationaliteit heeft daar (gelukkig) niks mee te maken. Een WK is natuurlijk de enige uitzondering daarop.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEuh, die van Lotto versus die van BMC?
Ik snap het probleem niet.
Als het gene ploeggenoot is mag/moet je er achteraan, nationaliteit heeft daar (gelukkig) niks mee te maken. Een WK is natuurlijk de enige uitzondering daarop.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Tja, vanuit jouw standpunt kan dat wel kloppen maar VDB wint er niks mee als een Belg van een andere ploeg wint hoor, voor hem is dat niks gemiste kans.
Ik heb sowieso geen hoge pet op van hem, een heel seizoen afstemmen op, in het beste geval, een derde plaats en dan een paar jaar na elkaar nog niet eens in de buurt komen doet me niet zoveel.
Maar in dit geval kan ik er niks op aanmerken.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Het zijn ook altijd de Belgen die achter elkaar zitten.
Italianen en Spanjaarden zie je dat niet doen in een finale.
Zelfs met landen ploegen hebben we hier al rare dingen meegemaakt hé.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenTja, vanuit jouw standpunt kan dat wel kloppen maar VDB wint er niks mee als een Belg van een andere ploeg wint hoor, voor hem is dat niks gemiste kans.
Ik blijf erbij, het was nu ook zijn taak niet om zoiets te doen want anders zie ik hem dat ook niet doen, maar het is inderdaad niet verboden, het zegt wel veel over VDB.
Hopelijk maakt hij nu zelf de verwachtingen waar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAan Sagan vroegen ze waarom ie niet achter Nibali ging. Omdat hij een vriend is, antwoordde hij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenZou VDB überhaupt vrienden hebben? ;-)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDie gemiste kans was dan ook niet voor hem, hij heeft er eigenlijk al genoeg gehad, maar voor ons wielerliefhebbers om eens een Belg op het hoogste schavotje te zien staan
Ik blijf erbij, het was nu ook zijn taak niet om zoiets te doen want anders zie ik hem dat ook niet doen, maar het is inderdaad niet verboden, het zegt wel veel over VDB.
Hopelijk maakt hij nu zelf de verwachtingen waar.
Nu hij is in beeld gekomen (vdb bedoel ik) hopelijk is het de volgende keer niet weer met een val zoals voorgaande jaren.
Comment
Comment