Dat hij zich dan wat meer op de achtergrond houd ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2014: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenaltijd dat gezaag over Boonen als hij niet wint, tis geen voetbal he gastenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Natuurlijk mag dat maar hij heeft het nogal dikwijls rap op.
Als hij niet kan winnen rijdt hij niet mee voor een 4 of 5 de plaats.
Dan word hij in de laatste 100 meter nog nr 37.
De mensen zien liever iemand die doorgaat.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAnders wel al een tijdje geleden dat Tom Qatar nog een koers van naam gewonnen heeft
Boonen kan niet elk jaar een klassieker winnen, is al tijdje zo
hoeveel verdient hij per maand? min. 100k veronderstel ik,
toch niet slecht voor een job die hij graag doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichtenzulke uitspraken zegt vooral iets over wie het zegt dan over Boonen zelf?
Boonen heeft een mooie carrière gehad en een prachtig palmares bij elkaar gereden, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, wel dan... Het is zoals Haddock hierboven schrijft, volgevreten! Waarom dan zichzelf nog als medefavoriet gaan uitroepen? Hij doet mij wat denken aan Roger De Vlaeminck toen die fin de carrière was, wordt zielig op 't eind.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOla, kort lontje, dadelijk op de man!
Boonen heeft een mooie carrière gehad en een prachtig palmares bij elkaar gereden, er is een tijd van komen en een tijd van gaan, wel dan... Het is zoals Haddock hierboven schrijft, volgevreten! Waarom dan zichzelf nog als medefavoriet gaan uitroepen? Hij doet mij wat denken aan Roger De Vlaeminck toen die fin de carrière was, wordt zielig op 't eind.
reden dat hij nu minder wint is ja hij is iets ouder, maar ook doping is nu waarsch. wel minder... als alle renners minder doping nemen worden de verschillen kleiner en krijg je eigenlijk een saaiere sport
kben zeker niet pro doping he, maar als je vergelijkt moet wel rekening houden dat bij meest Merckxiaanse toestanden doping waarschijnlijk altijd een belangrijke rol heeft gespeeld...
reden dat Boonen nog met straffe voorspellingen uitpakt is volgens mij, aard van het beestje, manier om zichzelf te overtreffen?
en is niet omdat hij geen grote koers meer kan winnen (wat nog niet zeker is), dat hij geen belangrijke rol meer kan spelen als renner, in ieder geval, zou het spijtig vinden als hij zou stoppen
Comment
-
Ik hoop dan samen met jou dat hij er volgend jaar nog eens een lap op geeft want dit jaar was het maar slappekes met onze landgenoten, en hopelijk kan Greg nu eens een grote koers winnen want als iemand dat verdient is hij het welEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk hoop dan samen met jou dat hij er volgend jaar nog eens een lap op geeft want dit jaar was het maar slappekes met onze landgenoten, en hopelijk kan Greg nu eens een grote koers winnen want als iemand dat verdient is hij het wel
versta eigenlijk die renners die in de verleiding komen om een spuit te zetten, anderzijds is cleane sport natuurlijk het ideaal voor de spanning...
Comment
-
Boonen is de beste Belgische renner van de afgelopen jaren. Daarenboven is hij een kerel met een uitstraling. Zo iemand blijft veel aandacht krijgen, ook al is dat op zuiver sportief vlak niet meer echt verdiend. Ik wist op voorhand dat Boonen daar niks ging presteren. Zo'n klimmetje is er voor Boonen tegenwoordig teveel aan. Echt spijtig dat Van Avermaet niet op dat podium stond, zou echt wel verdiend zijn na dat sterke seizoen dat ie gereden heeft!
Comment
-
Vergeet ook niet dat wielrennen de laatste tien maar zeker de laatste vijf jaar zo veel internationaler geworden is.
Boonen krijgt nog altijd heek veel respect in het peleton zelf, dat zegt voor mij genoeg. En heeft iemand er al aan gedacht dat Boonen door zichzelf tot semi-favoriet uit te roepen, de andere Belgen uit de wind zette?
Ik heb eigenlijk niet gekeken. Een wk is bijna nooit of te nooit een mooie koers. Nu weer. De laatste rond was de moeite. Ik zat lekker op een terrasje te genieten van de laatste warme zonnestralen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
In extremis winnen we dus nog een klassieker, prachtig gereden van Jelle Wallays. We hebben gelukkig toch nog een paar talentrijke jongeren. In het veldrijden gaat het erg worden na Sven Nys imo.
Wat een slechte verliezer is die Voeckler, arrogante kerelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIn extremis winnen we dus nog een klassieker, prachtig gereden van Jelle Wallays. We hebben gelukkig toch nog een paar talentrijke jongeren. In het veldrijden gaat het erg worden na Sven Nys imo.
Wat een slechte verliezer is die Voeckler, arrogante kerel
Heb wel nog geen beelden gezien maar volgens het verslag op de radio is het wel een stunt van Wallays.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk BerichtenIs geen fout van Voeckler maar van de organisatie, door interviews voor de live uitzendingen kwam hij iets te laat op het podium.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Kan idd zo zijn en dan is voeckler nen dikke loser. En is de boete nog niet hoog genoeg voor zo'n gedrag.
Ik had de uitleg maandagochtend op de radio gehoord toen ze met Wallays aan't bellen waren. Mischien wou Wallays hem niet in een slecht daglicht stellen?
Kan ook zijn dat ik iets gemist heb, maandagochtend hé.
Comment
-
Wanneer gaat de pers nu eindelijk eens stoppen met zagen over Sven Nys? Elke dag 2 grote blz vol in de krant met het zoeken naar redenen voor zijn minder presteren
De reden is toch heel simpel, hij is begot 38,5 jaar, logisch toch dat de atletische aftakeling stilaan bezig is.
Nys was een groot kampioen en zal wellicht nog wel wat koersen winnen maar dit doet afbreuk aan de prestaties van Kevin Pauwels en co momenteel. Hun overwinningen staan in een klein kadertje naast het gezever over NysEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Dat mindere presteren toeschrijven aan z'n leeftijd klopt. Maar niet van de ene week op de andere hé. Een dikke maand terug reed ie nog de pannen van 't dak en nu niks meer. Ik denk dat er mentaal iets scheelt met Nys. Privé problemen, z'n scheiding,..?
Comment
Comment