Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Mooi.
    Merci.
    't Is niet perfect, maar 'k vind het alleszins beter dan ervoor... en 't heeft uiteindelijk maar een luttele 15 euro gekost.

Comment

• In de week toch eens carbon drinkbushouders gaan halen, dat mis ik nog op men Compactje .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
        In de week toch eens carbon drinkbushouders gaan halen, dat mis ik nog op men Compactje .
        Ik heb een carbon en alu exemplaar op die Colnago. Dat carbon ding trilt langs alle kanten als ik er een volle drinkbus heb insteken en over een oneffen weg rijdt. Die alu doet het veel beter, oké die weegt misschien 20 gr. meer, maar liever 20 gr. extra dan zo'n getril rond m'n kop hoor.

Comment

• Mijn Elite (zoals op die foto) doet het uitstekend.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ik heb een carbon en alu exemplaar op die Colnago. Dat carbon ding trilt langs alle kanten als ik er een volle drinkbus heb insteken en over een oneffen weg rijdt. Die alu doet het veel beter, oké die weegt misschien 20 gr. meer, maar liever 20 gr. extra dan zo'n getril rond m'n kop hoor.
            Dat, of je drinkbus die er ineens vandoor gaat.. of de drinkbushouder die afbreekt .. King maakt leuke titanium drinkbus houders, licht stevig en .. duur.
            ik ben vrij tevreden over m'n tacx-en, houden de fles goed vast, zelfs in de Ardennenafdalingen (en op de kasseien van de Ronde Van Vlaanderen )

By bibawo at 2008-10-07
            Last edited by ; 02/02/2009, 10:23.

Comment

• Op de MTB heb ik de gewone ouderwets vormgegeven alu drinkbushouders. In Decathlon gekocht voor een paar euro's 't stuk. Licht en stevig.

Comment

• Voor mijn Taurine werd ik voor de keuze gesteld: titanium met carbon, enkel carbon, of staal. Heb voor de goedkoopste gekozen. Qua gewicht maakt dat toch niet veel (wat is nu tien-twintig gram?) en de stalen versie is allicht nog steviger dan de carbon versie ook.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kheb jullie raad gevolgd en gisteren niet gereden, ik was 's avonds ook te moe

Vandaag iets meer dan een uurke gereden maar het voelde toch nog niet goed dus maar gestopt. Sebiet mijn bed in, de leraren vinden het niet leuk als je slaapt tijdens de lessen
                  Last edited by GTX; 02/02/2009, 21:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Voor mijn Taurine werd ik voor de keuze gesteld: titanium met carbon, enkel carbon, of staal. Heb voor de goedkoopste gekozen. Qua gewicht maakt dat toch niet veel (wat is nu tien-twintig gram?) en de stalen versie is allicht nog steviger dan de carbon versie ook.
                    Een stalen drinkbushouder??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                      Kheb jullie raad gevolgd en gisteren niet gereden, ik was 's avonds ook te moe

Vandaag iets meer dan een uurke gereden maar het voelde toch nog niet goed dus maar gestopt. Sebiet mijn bed in, de leraren vinden het niet leuk als je slaapt tijdens de lessen
                      Ben jij eigenlijk van zin om competitie te gaan rijden?

Comment

Ben jij eigenlijk van zin om competitie te gaan rijden?
                        Ja, daarmee dat ik nu veel train maar als ik voel dat het wat te zwaar wordt rust ik wat zodat ik mijn eigen niet te rap opblaas.

Het eerste jaartje wordt afzien verwacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Ja, daarmee dat ik nu veel train maar als ik voel dat het wat te zwaar wordt rust ik wat zodat ik mijn eigen niet te rap opblaas.

Het eerste jaartje wordt afzien verwacht ik
                          Begin maart al?

Comment

Begin maart al?
                            Half of eind maart

Comment

• King

ik zou er eens een stuk of 3 moeten bestellen maar vind het er wat over kwa prijs (60USD zonder P&P) .. tenzij ik m'n tacx-en zou kapot krijgen (en daar vrees ik voor)

Comment

Een stalen drinkbushouder??
                                Ik dacht het wel. Dat is toch geen aluminium?

Zoiets als de stalen versie van wat Adri hierboven heeft gepost, maar dan dan Cannondale.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ah nee, het is toch aluminium (redelijk dun wel, daardoor dat ik verkeerd was).

Dit dus, maar dan in het zwart:

120d Hatch Edition Sport

Comment

• een magneet ertegen en je weet direct of het staal dan wel alu is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      een magneet ertegen en je weet direct of het staal dan wel alu is.
                                      I know.

In feite had ik het moeten weten. De allereerste drinkbushouder van Cannondale was er ook eentje volledig uit aluminium (dus zonder pastic stukken zoals bij Tacx in die tijd).
                                      Enfin, ik twijfelde even en koos het verkeerde materiaal.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Ik dacht het wel. Dat is toch geen aluminium?
                                        Stalen drinkbushouders worden misschien al een jaar of tien niet meer verkocht, iedereen die een klein beetje bekend is in het fietswereldje weet dat... enfin, de meesten toch...

Comment

Stalen drinkbushouders worden misschien al een jaar of tien niet meer verkocht, iedereen die een klein beetje bekend is in het fietswereldje weet dat... enfin, de meesten toch...

Ben je daar nu weer?

Zielig.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X