Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
    nix van, in het wit met een subtiele verbreding, italiaanse striping op de flanken; leuke velgjes en een mooi zwart lederen interieur
    nieje da exterieur maakt ge lelijk zo nieje graptjen, maar tis mooier klassiek zo'n bakje, kzou er zelfs white wall bandjes op leggen met mooncaps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      nieje da exterieur maakt ge lelijk zo nieje graptjen, maar tis mooier klassiek zo'n bakje, kzou er zelfs white wall bandjes op leggen met mooncaps
      feit. Het is mss beter dat ik daarvoor ene gewone 500 neem ipv een gardinieri

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

feit. Het is mss beter dat ik daarvoor ene gewone 500 neem ipv een gardinieri
        mmmmm en dan nog, mja smaken hé... ik zie ze liever klassiek, de gewone moet ook een open dakske hebben en een rieten hutkoffer, de rest van de settings blijven hetzelfde

Comment

de gewone moet ook een open dakske hebben
          dag Tandy Emmerman.

een gewone 500 heeft altijd een open dakje.

groetjes.

Comment

mmmmm en dan nog, mja smaken hé... ik zie ze liever klassiek, de gewone moet ook een open dakske hebben en een rieten hutkoffer, de rest van de settings blijven hetzelfde
            onzen tjoener die liever iets standaard ziet.... in wa veur ne wereld leve wij naa

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              dag Tandy Emmerman.

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie andyvleier Bekijk Berichten
                dag Tandy Emmerman.

een gewone 500 heeft altijd een open dakje.

groetjes.
                mja ik kan ook ni alles weten hé

Comment

onzen tjoener die liever iets standaard ziet.... in wa veur ne wereld leve wij naa
                  in sommige gevallen moet het gwn standaard, mijn gedacht? of zijn die chrome bullbarkes( of wat zijn da voor spullementen) al tuning?

Comment

in sommige gevallen moet het gwn standaard, mijn gedacht? of zijn die chrome bullbarkes( of wat zijn da voor spullementen) al tuning?
                    ze zijn iig niet standaard maar dacht wel OEM

Antwerpen is't Stad

Comment

ze zijn iig niet standaard maar dacht wel OEM
                      hebt ge die bullbarekkes ni voor den uwe?

Comment

hebt ge die bullbarekkes ni voor den uwe?
                        ja en das lelijk. Dat hoort eerder thuis op een Louge dan op een sport

Ik wil juist zo veel mogelijk chroom vermijden

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                          Heeft iemand deze "schuurvondst" al eens bekeken?

http://www.autobild.de/mmg/mm_bilder...?tab=0&page=35

dees is bangelijk

maar dit is erover

Comment

ja en das lelijk. Dat hoort eerder thuis op een Louge dan op een sport
                            wrm is op een louche 5OO????

Comment

wrm is op een louche 5OO????
                              Lounge dus. Niet belachelijk beginnen doen he vuurtoren

Antwerpen is't Stad

Comment

• om dit te vieren sla ik morgen weer een voorraad half literskes Carlsberg in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  om dit te vieren sla ik morgen weer een voorraad half literskes Carlsberg in
                                  ik doe mee, tis hier morgen feestje... vandaag al serieus geoefend

Comment

• Aan Tigra & co: als jullie nog eens naar 'de wei' willen gaan, 't is niet zooo de moeite meer als de laatste keer dat jullie er waren... Hij heeft alles wat achteraan stond naar het omheind stuk vanvoor gehaald. De 'goeie' modellen' staan nog afzonderlijk voor de draad enz, maar al de rest heeft hij met den heftruck schoon op een hoop gestapeld...
                                    Koppige mens, ipv daar iemand een paar weken aan te zetten en die auto's uit een te laten halen voor stukken, dat brengt hem nog redelijk wat op !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Aan Tigra & co: als jullie nog eens naar 'de wei' willen gaan, 't is niet zooo de moeite meer als de laatste keer dat jullie er waren... Hij heeft alles wat achteraan stond naar het omheind stuk vanvoor gehaald. De 'goeie' modellen' staan nog afzonderlijk voor de draad enz, maar al de rest heeft hij met den heftruck schoon op een hoop gestapeld...
                                      Koppige mens, ipv daar iemand een paar weken aan te zetten en die auto's uit een te laten halen voor stukken, dat brengt hem nog redelijk wat op !
                                      Miljaarde... dat meende niet

en ik moest zo nodig nog is naar die gele 133.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        Aan Tigra & co: als jullie nog eens naar 'de wei' willen gaan, 't is niet zooo de moeite meer als de laatste keer dat jullie er waren... Hij heeft alles wat achteraan stond naar het omheind stuk vanvoor gehaald. De 'goeie' modellen' staan nog afzonderlijk voor de draad enz, maar al de rest heeft hij met den heftruck schoon op een hoop gestapeld...

De loser!
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• eentje in wording...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X