Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik hoopte ergens bij het begin van de uitbraak in italie, dat het virus de enige manier was om van trump af te geraken
we zullen zien wie er bij de verkiezingen zal winnen, maar ik vrees ervoor en we zullen nog wel ff met hem opgescheept zitten
en het blijft voor ons moeilijk om hun model te beoordelen, de weg die oboma insloeg is niet voortgezet
denk dat uw vrees gegrond is. Trump is wel een superkalf maar hij doet dat helaas met veel overtuiging, wat minstens even belangrijk is als de inhoud
De anderen lijken maar peperkoek-achtig
Je mag idd. niet vergeten dat een aanzienlijk deel van de stemgerechtigden simpele zielen zijn.
Men zegt altijd het volk krijgt de leiders die het verdient en dat klopt -helaas- meestal ook wel
Mijn handgelletjes van Amazon zijn aangekomen, op 3 dagen, uit Dresden, dat noem ik service Nu mijn mondmaskers nog, dat zal wel wat langer duren
Zijn die flesjes echt zo klein als ze lijken op de foto?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wat wel eens vergeten wordt...er is nog geen behandeling tegen corona. Immuunsysteem moet dus zelf aan de bak.
Cru gesteld, het enige wat ziekenhuizen kunnen doen is de erge gevallen zuurstof geven of beademen. In het beste geval helpt dat het genezingsproces maar in het slechtste geval heeft men daarmee, achteraf gezien dan, enkel de doodsstrijd verlengd
Je mag idd. niet vergeten dat een aanzienlijk deel van de stemgerechtigden simpele zielen zijn.
Men zegt altijd het volk krijgt de leiders die het verdient en dat klopt -helaas- meestal ook wel
das een beetje wel wat ze hier graag ook doen met de vlaams blok-stem...noem hem simpel en voel jezelf eerder superieur/slimmer/socialer en weetikwat nog allemaal, want das de simpelste manier natuurlijk om hun succes te verklaren, dan moet je de moeite niet doen verder te kijken dan de neus lang is
maar de realiteit is natuurlijk dat in elke laag van de bevolking zit dat soort kiezer
Bij de apotheek hier in het dorp maken ze er zelf, maar vorige week zat de voorraad voor deze maand er al door.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Zolder en tuinhuis uitgemest, en ik had zo’n 4m3 rommel. Via de lokale FB groep iemand gevonden die het voor een redelijk bedrag kwam opladen en afvoeren. Done, me happy, en geen file moeten doen aan het containerpark.
het fietsen herontdekt, en ineens maar beslist om mijn oud krel te vervangen door iets nieuws. Ik voorzie dat onze vakantie bmnaar Jordanië toch geannuleerd of verzet wordt, dan hebben we iets te doen. Nu nog hopen dat de terraskes open mogen.
En wat tijd om eens wat vooruitgang te boeken op mijn te lezen lijstje.
Wat wel eens vergeten wordt...er is nog geen behandeling tegen corona. Immuunsysteem moet dus zelf aan de bak.
Cru gesteld, het enige wat ziekenhuizen kunnen doen is de erge gevallen zuurstof geven of beademen. In het beste geval helpt dat het genezingsproces maar in het slechtste geval heeft men daarmee, achteraf gezien dan, enkel de doodsstrijd verlengd
Klopt, maar dat zijn dus persoonlijke beslissingen, en die gelden voor elke ingreep op latere leeftijd.
Ik ken iemand die op zijn 90e nog een nieuwe heup liet steken. Hij vond dat nog de moeite, en hij is er nog 5 jaar goed mee geweest.
Anderen lopen op hun 80ste achter een rollator of geraken hun bed niet uit.
Dat er mensen in rusthuizen beslissen om niet naar het ziekenhuis te gaan of wel moet een keuze zijn, en als die keuze in vrije wil gemaakt wordt, dan moeten we dat respecteren.
Door de lock down kan die keuze tenminste gemaakt worden hier. Dat wordt in de VS binnenkort anders.
ja wa wilde nu ook , ge moogt ondertussen naar 150 soorten winkels... hoe gaan ze die essentiële ritten nog kunnen blijven controleren: noppes .
Mijne baas vertelde me dat hij, bij het ophalen van een palet aardbeien ( om te verkopen) werd tegengehouden in St-Truiden.
Achter hem een madam uit Alken die op weg was naar de Colruyt in St-Truiden. Heeft geen boete gekregen, maar de flikken hebben ze terug huiswaarts gezonden omdat er in Alken ook een Colruyt is.
2 x 50 ml. - zuinig zijn Wel goed doseerbaar, kleine opening. Geen andere keuze, hier vind ik er geen
nochtans is het tekort overal weggewerkt van alcogels, eind maart was er idd een tekort maar sinds de stokerijen consumptiealcohol mochten leveren aan Apothekers en producenten van alcogels, is het tekort verdwenen, wij hebben een massa alcohol geleverd aan apothekers en producenten(en in totaal 3500liter alcogel geschonken aan ziekenhuizen )
Comment